خرید دیزل ژنراتور لیست قیمت دیزل ژنراتور

سایزینگ صحیح دیزل ژنراتور تخصص کافی و تجربه فراوانی را لازم دارد تا بر اساس آن سایز دستگاه بهینه انتخاب گردد. معمولاً برای این موضوع از ترم افزارهای سایزینگ استفاده می‌شوند. در نظر گرفتن سایز دیزل ژنراتور برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان ضروری است و این عمل به وسیلهٔ الکترونیک مدرن به ویژه بارهای غیرخطی دشوار شده‌است. باسلام، بنده نصاب و تعمیر کار ژنراتور هستم، در صورت امکان لیست قیمت نصب و راه اندازی ژنراتور برحسب kw ارسال فرمایید. با سلام و عرض ادب، یک ژنراتور دائم کار توان 300 کیلو وات نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید. فیلتر دارای یک صافی اولیه و ثانویه است و در قسمت پایین آن کاسه یا ظرف روغن وجود دارد.

خرید دیزل ژنراتور لیست قیمت دیزل ژنراتور

در این زمینه بهترین کار برای شما مشورت با یک کارشناس کاردان در این زمینه می‌باشد. چیزی که ژنراتور و آلترناتور را از هم متمایز می‌کند، این است که در آلترناتور، میدان مغناطیسی دور آرمیچر ثابت چرخیده، اما در ژنراتور چرخش آرمیچر درون میدان مغناطیسی ثابت می‌باشد. این کار موجب گرفتن تا 65 الی 70 درصد صدای ناشی از کارکردن موتور می شود.

علت محبوبیت ژنراتورهای دیزلی نسبت به ژنراتورهای گازی چیست؟

ب) نامحدود در سال به شرط اینکه هر 750 ساعت متوسط توان کشیده شده از ژنراتور از 80% توان prime بیشتر نباشد . سوختن ناقص باعث می‌شود که تزریق کننده‌ها بوسیله دوده مسدود شوند و باعث وخامت بیشتر در احتراق و دودهای سیاه رنگ می‌شود. راه‌اندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانه‌ای کم می‌شود و در نتیجه رینگ پیستون بصورت ضعیفی بسته می‌شود زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخها برای شکل دهی مهر و موم دارد. فشار سیلندری کم سبب احتراق ضعیف، فشار کم حاصل از احتراق کم و دما می‌شود. این دستگاه‌ها به سادگی در دسترس هستند و شما می‌توانید به سرعت آنها را خریداری نمایید. از بزرگترین موتورهای دیزل در کشتی‌های اقیانوس‌پیما استفاده می‌شود.

غفلت از این تعمیر و نگهداری باعث خرابی اجزا و آسیب به کل سیستم می شود. و همانطور که گفته شد، سیستم باید فعالیت کند تا قسمت های متحرک خود را “تمرین” دهد. برد AVR ولتاژ ترمینال های ژنراتور را کنترل کرده و از طریق استاتور تحریک کننده جریان را ارسال می کند. استاتور تحریک کننده در هنگام چرخش جریان در روتور تحریک کننده را القا می کند. سپس از روتور اصلی عبور می کند تا میدان مغناطیسی ایجاد شده که جریان AC را در استاتور اصلی القا می کاراسهند کند.

برند های معروف دیزل ژنراتور کدامند؟

به طور مثال دیزل بادوین از توان 20 کاوا تا توان 550 کاوا تولید دیزل دارد و اگر شما نیاز به دیزل ژنراتور 800 کاوا داشته باشید نمیتوانید از این برند انتخابی داشته باشید. اولین و ساده ترین راه برای انتخاب توان درست، کارشناسی یک برقکار ماهر و کار بلد در جایی که نیاز به دیزل ژنراتور دارید میباشد که با استفاده از دستگاهی که دارد مقدار برق مصرفی شمارو محاسبه و ارزیابی و توان مورد نیاز شما را اعلام کند. البته به این نکته توجه داشته باشید که بهترین مشاور شما برای خرید دیزل ژنراتور میتواند ،مشورت و راهنمایی گرفتن از خریدارنی باشد که قبلا خرید کرده اند.

  • اکثریت قریب به اتفاق وسایل نقلیه سنگین جاده ای مدرن مانند کامیون ها و اتوبوس ها، کشتی، قطار، بسیاری از تجهیزات کشاورزی و وسایل نقلیه معدن و راهسازی وابسته به موتور دیزل هستند.
  • عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.
  • همینطور، آن ها در دور موتور بسیار پایین تر از ژنراتورهای گاز طبیعی/ بنزین کار می کنند.
  • گاهی هزینه تصاعدی مصرف برق برای برخی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به حدی افزایش پیدا می‌کند که ادامه روند تامین انرژی برای آن سیستم مقرون به صرفه نیست.