خرید و قیمت جاکفشی 12طبقه گردان داخل کمد ملونی مدل 4518k ترب-سیب چوب

جاکفشی‌های ریلی را در بازار ایران اغلب با کدهای خاصی می‌شناسند. قبل از معرفی مدل‌های مشخص جاکفشی ریلی بهتر است بدایند که اغلب جاکفشی‌های ریلی از جنس مفتول‌های فلزی ساخته می‌شوند تا کمترین جای ممکن را بگیرند. شبکه منظم مفتول‌ها به ریلی آویز می‌شود که اغلب از نوع ساچمه‌ای بوده و کاری می‌کند تا با باز و بسته شدن درب جاکفشی، کفش‌ها به‌سرعت و با کمترین اصطکاک بیرون بیایند و در دسترس قرار بگیرند. برای خرید جاکفشی و یا اطلاع از قیمت جاکفشی و سایر اکسسوری‌های اتاق خواب، می‌توانید به فروشگاه آنلاین سازوکار مراجعه کرده و از میان محصولات متنوع خرید خود را تنها با چند کلیک انجام دهید و در منزل تحویل بگیرید. سبد فلزی ریلی طرح ایتالین فانتونی مناسب برای نصب در داخل کمد بوده و دارای دو سایز 60 و 90 سانتی متر و به رنگ قهوه ای موکا می باشد. از مدل جاکفشی هایی است که با توجه به قیمتش امروزه برای خرید بسیار مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته و می توان دلیل آن را مدرن بودن و جادار بودن آن دانست به طوری که میتوان آن را یک جاکفشی مدرن جادار و مقرون به صرفه در نظر گرفت.

چوب لباسی طرح چوب دو گیره ای

جنس‌هایی مانند ام دی اف، نئوپان و ملامینه از جمله مواد اولیه دیگری هستند که در تولید جا کفشی مدرن استفاده می‌شود. هرکدام از جنس‌ها معمولا قیمت و ماندگاری متفاوتی دارند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. در کارخانجات بلج با تولید انبوه محصولات و تأمین مواد اولیه مرغوب به‌صورت عمده، قیمت نهایی انواع جاکفشی به‌طورچشمگیری کاهش یافته است. اگر به شکل ظاهری این محصول دقت کنید خیلی سنگین به نظر نرسیده در عین حال که نصب آسانی دارد.

جاکفشی چوبی برند ژپتو

این نوع جاکفشی در انواع خانه‌ها و محیط‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده می‌باشد. توجه داشته باشید که استفاده از طرح دیواری، فضای کمی از محیط را در بر می‌گیرد. بنابراین انتخابی بسیار مناسب و ایده‌آل برای خانه‌های کوچک محسوب می‌شود. جاکفشی دیواری، یکی از وسایل پرکاربرد خانه به شمار می‌رود که با توجه به اینکه در انواع رنگ‌های متفاوتی ساخته می‌شود، محبوبیت زیادی دارد.

خرید و قیمت جاکفشی 12طبقه گردان داخل کمد ملونی مدل 4518k ترب-سیب چوب

اول باید تعیین کنید که واحد شما چه حجم از گنجایش را دارا است و بعد بر اساس آن ابعادی که جاکفشی باید داشته باشد را تعیین کنید. خریدن جاکفشی زیاده از حد بزرگ یا زیاده از حد کوچک دردی از کار شما دوا نمی‌کند. برای تعیین دقیق اندازه جاکفشی اول بهتر است در نظر بگیرید که کجا می‌خواهید آن را قرار دهید، در اتاق یا جلوی در ورودی؟ سپس اندازه دیواری که جاکفشی قرار است در مقابل آن قرار بگیرد را محاسبه کنید تا بتوانید راحت‌تر ابعاد مناسب جاکفشی را تعیین کنید. بهتر است جاکفشی حداکثر یک‌سوم از اندازه دیوار را در ارتفاع موردنظر اشغال کند. اما اگر بخواهیم به‌صورت کلی دراین‌باره صحبت کنیم، باید بگوییم که قبل از انتخاب نوع جاکفشی بهتر است بودجه خود را در نظر بگیرید.

همانطور که می دانید این روزها زندگی آپارتمان نشینی رواج پیدا کرده است و اگر محل سکونت شما هم متراژ کمتری دارد و می خواهید چیدمان منزل تان زیباتر به چشم بخورد، انتخاب و خرید یک مدل جاکفشی و جالباسی مدرن خالی خرید جاکفشی مدرن نشیمن دار از لطف نیست. کفش ها اولین پوششی هستند که در بدو ورود به خانه از بدن انسان جدا می شوند. در نتیجه باید در همان نزدیکی درب ورودی منزل، جایی برای قرار دادن آنها تعبیه شود. امروزه با پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی، جاکفشی‌ ها به صورت ریلی طراحی شده‌اند.

  • چوب طبیعی نیز انتخابی فوق العاده خواهد بود اما بسیار گران قیمت است.
  • اما از ویژگی شاخص جاکفشی ریلی بهینه مدل پهلو 5 طبقه می توان به دو ریل در قسمت بالا و پایین اشاره کرد که دسترسی به کفش ها را امکان پذیر می کند.
  • ولی برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی نیز از استیل بر روی آن استفاده شده است.
  • این جاکفشی بر خلاف دیگر جاکفشی های موجود در بازار ، دارای ریل هایی از نوع آرام بند می باشد.

اغلب طرح‌های چوبی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگی دارند، اما گاهی اوقات سبک دکوراسیون داخلی ممکن است به‌گونه‌ای باشد که اصولاً استفاده از جاکفشی بدون در برایتان بهتر باشد. به همین خاطر ابعاد و اندازه آن می‌تواند کاملاً متغیر باشد و با اندازه کمدی که قرار است در آن مورداستفاده بگیرد هماهنگ شود. شما می‌توانید جاکفشی‌های ریلی را در ابعاد متری تا سانتی‌متری سفارش دهید. به‌صورت معمول اندازه رایج این جاکفشی‌ها ارتفاع 70 سانتی‌متر، در عرض 35 و طول 50 سانتی‌متر است.

رگال لباس چوبی مدل مثلثی دو طبقه