دانستنی های عجیب و غریب از سراسر دنیا

سالانه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته می شود. اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ‌وقت تمام نخواهد شد. کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله اینترنتی برفانک می باشد. این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

۴۲- اگر عروسک باربی را زنده تصور کنید سایزش ۳۳-۲۳-۳۹ و قدش ۲ متر و ۱۵ سانتی‌متر خواهد بود با گردنی ۲ برابر بلندتر از یک انسان نرمال. ۳۸- تمامی پستانداران به استثایی انسان و میمون کور رنگ هستند. ۳۷- سالا نه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته می‌شود. ۵- ملت آمریکا بطور میانگین روزانه ۷۳۰۰۰ متر مربع پیتزا می‌خورند. ۳- اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ‌وقت تمام نخواهد شد. به طور مثال در یک قاشق خاک، بیشتر از تعداد افراد روی زمین موجود زنده (میکروب ها) وجود دارد.

دانستنی های عجیب و غریب از سراسر دنیا

دلیلش این است که هر یک از این غول های مهربان که در باغ وحش های سرتاسر دنیا سکونت دارد، در واقع از چین وام گرفته شده اند. بله، طبق گفته Vox ، پانداها از نظر فنی، اموال و دارایی دولت چین محسوب می شوند. تقریبا نیمی از جمعیت جهان بازی های جام جهانی 2010 و 2014 را تماشا کردند. اگر مناطق زمانی زمین هر یک ساعت با هم فاصله داشته باشند، ما باید 24 منطقه زمانی داشته باشیم که به نظر خیلی ساده است. از آنجا که بسیاری از مناطق زمانی فقط 30 یا 45 دقیقه با یکدیگر فرق دارند، در یک بازه منظم و مرتب 24 ساعته جای نمی گیرند. این بدان معنی است که بیش از 24 منطقه زمانی وجود دارد، اگرچه به سختی می توان دقیقاً تعداد آنها را بیان کرد.

کتابراه

این پرنده ها می توانند مدت زمان طولانی را به این حالت بایستند و تعادل خود را روی یک پا حفظ کنند اما واقعا چرا چنین پوزیشن سختی برای آن ها وجود دارد دانستنی های تاریخی . تاریخ پر از اتفاقات جالبه که همه این اتفاقات آموزنده هستن… کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه متعلق به وب سایت نازوب می باشد. هنگام عمل پیوند کلیه، کلیه‌ها را از بدن خارج نمی‌کنند و کلیه‌ی سوم را داخل بدن قرار می‌دهند.

  • ولی تنوع این همه جاندار متفاوت در یک زیستگاه کوچک با تنوع مواد؛ به نظر یکسان، بسیار شگفت انگیز است.
  • 37- سالا نه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته می شود.
  • این پرنده ها می توانند مدت زمان طولانی را به این حالت بایستند و تعادل خود را روی یک پا حفظ کنند اما واقعا چرا چنین پوزیشن سختی برای آن ها وجود دارد .
  • ۲۱- یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می‌کند.

استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد. حلزون ها از 3 سال تا 6 سال می توانند به خواب زمستانی بروند. اثر زبان– یونانیان باستان از ادرار خود برای تمیز کردن و سفید کردن دندان های شان استفاده می کردند. در واقع برای اولین بار در قرن 16 میلادی این گل دوست داشتنی به هلند برده شده است و زادگاه اصلی آن کشور ایران و آسیای مرکزی می باشد. کلاه ایمنی فضانوردان دستگاه های خاصی برای خاراندن بینی دارد.

۱. قیمت گذاری بیش از حد خانه به فروش خانه همسایه شما کمک می کند