دریچه اسلوت ویرگول

قابلیت پخش هوا در دریچه به گونه ای است که جریان هوای بسیار مناسب ، با کیفیت و مطبوعی را در محیط ایجاد می کند و این در واقع یکی از چندین نقطه قوت دریچه می باشد. یک از موارد دیگری که بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار می گیرد و موجب استفاده هر چه بیشتر دریچه اسلوت می شو همان امکان استفاده از دریچه در کنج ها می باشد . به عبارت دیگر این دریچه را می توان د رهر کنجی با هر زاویه دلخواهی طراحی و تولید نمود. این دریچه را می توان با در نظر گرفتن مکانی که می خواهیم دریچه را در آن نصب کنیم به دو صورت یک سر بسته و دو سر بسته استفاده نمود. این دریچه به دلیل استفاده از پره های قابل تنظیم در نوع خطی (در مدل های قوسی امکان وجود پره های قابل تنظیم وجود ندارد) الگوی پرتاب هوای مختلفی را داراست که سبب انتخاب دریچه خطی اسلوت در کاربری های مختلف خواهد شد. دریچه های خطی اسلوت جزء دریچه های هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرند ولی در مواردی به منظور حفظ هماهنگی در طراحی در خط برگشت نیز بکار میروند.

مزایا  دریچه اسلوت

۲- دریچه اسلوت ناگونیا در زوایای بزرگتر از نود درجه و کمتر از ۱۸۰ درجه( این نوع دریچه اسلوت در کنج دیوار و سقف های قناس قابل نصب می باشد). طراحیِ دریچه اسلوت به گونه ای ست که جریانِ هوا را بصورتِ دلپذیرومطبوع به محیط تزریق و یا از محیط مکش می کند. با توجه به قابلیت پخش این دریچه، جریان هوای مطبوعی را در محیط ایجاد می‌کند. تجهیزات جانبی که به همراه آن ارائه می شود، پلنیوم باکس و بست خرچنگی است. کاربرد پلنیوم باکس، متصل شدن دریچه و پخش شدگی بهتر هوا در محیط، می باشد. قدرت دریچه اسلوت در هوادهی و توزیع همگن هوا در محیط، یکی از مزایایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

محل نصب دریچه خطی اسلات

از کاربرد های این مدل می توان به استفاده در فضا هایی که طول پرتاب بلند بدون تغییر زاویه در دریچه مورد نیاز است از جمله فضاهایی که طول پرتاب مورد نیاز از ارتفاع سقف بیشتر دریچه اسلات باشد اشاره نمود. دریچه اسلوت ناگونیا؛ در زوایای بزرگتر از 90 درجه و کمتر از ۱۸۰ درجه کاربرد دارد. این نوع دریچه خطی اسلوت قابلیت نصب در کنج دیوار و سقف های با اشکال ناهمگون دارد. دریچه اسلات بطور کلی برای قرار گرفتن در پلنیوم طراحی شده است که البته امکان نصب در کانال را دارد . این نوع دریچه در دو مدل اسلات پره معمولی و اسلات پره کاجی تولید می گردد.در تولید این دریچه ها فاصله بین خطوط استاندار می باشد امکان تغییر بین لاینها مخصوصا اسلوت پره کاجی نیست. این نوع دریچه قابلیت این را دارد که هم در رفت وهم در برگشت هوا مورد استفاده قرار گیرد.

  • بنابر این یافتن راهی به منظور بالا بردن کیفیت هوای داخل ساختمان جهت رفاه بیشتر ساکنان آن می تواند امری بسیار مهم تلقی شود.
  • شرکت پخش نیروی سپهر مهار در راستای به روز رسانی محصولات خود قاب دریچه اسلات را بصورت مخفی طراحی و تولید کرده است.
  • طراحان محیط داخلی ساختمان با توجه به شکل تکرار شونده این مدل دریچه هوا از آن در معماری فضای داخلی نیز بهره خواهند برد.
  • همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان برقراری ارتباط و دریافت قیمت محصولات مدنظر خود را خواهید داشت.
  • از باکسِ پلنیوم باکس به منظور تجمعِ مناسبِ هوا در پشت دریچه اسلوت استفاده می شود و به این طریق توزیع هوا در طول دریچه اسلوت بصورت یکنواخت و پیوسته انجام می پذیرد.

دریچه اسلوت ویرگول

قیمت دریچه اسلوت برای این نوع دریچه بستگی به تعداد لاین ها و طول و عرض ودمپر دار بودن یا نبودن این محصول دارد. مثلا قیمت دریچه اسلات با طول یک متر و 8 لاین و دمپر، قیمت بالاتری از اسلات 8 لاین بدون دمپر را دارد. به صورت کلی نحوه قیمت گذاری در این نوع دریچه به تعداد لاین ها و متراژ طولی اسلات میباشد.

دریچه اسلات به صورت چهار گوش بوده و از آلومینیوم برای تولید و ساخت آن استفاده می شود. دریچه اسلات 90 درجه یا گونیا؛ این نوع دریچه در کنج قائمه ی سقف قابل نصب می باشد. شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. دریچه‌های خطی ساخته شده از ورق گالوانیزه یا آهن در برابر رطوبت دچار ضعف بوده و طی چند سال کاملا کارایی و زیبایی خود را از دست خواهند داد. اما در صورتی که محل استفاده از این نوع دریچه مناطق خشک و بدون رطوبت باشد؛ از عملکرد مثبت و طول عمر بالا برخوردار است.