دستگاه تصفیه آب سافت واتر ایرانی قیمت+خرید مدرن تکنیک

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ایرانی قیمت+خرید مدرن تکنیک

در تصفیه آب صنعتی از کلر و برخی مواد شیمیایی استفاده می شود. در واقع این مواد شیمیایی بعضی از باکتری ها را از بین می برد. در واقع کلر در آب باقی می ماند و ماده ای سمی است که برای بدن ضرر دارد.دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوان یکی از دستگاه های تصفیه آب خانگی است. دستگاه تصفیه آب از انواع فیلترها برای از بین بردن آلاینده ها استفاده می شود.

مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب سافت واتر

شما می توانید با کلیک روی لینک مربوطه مشخصات مدل های پیشنهادی کارشناسان ما را مطالعه قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر نمایید. دستگاه تصفیه آب هیوندای اصل ، بسیار با کیفیت و عالی است . فقط دقت کنید که اگر فیلترهایش عمومی نباشد و فیلترهای خاص در آن استفاده شده باشد ، در شرایط فعلی کشور ممکن است تهیه فیلترهایش سخت و گرانقیمت باشد . اولین نکته این هست که کلا کارخانه ای به نام سافت واتر ، وجود ندارد و هر مارک سافت واتر هم که شما مشاهده کردید ، ساخت کمپانی دیگر اما با برند سافت واتر است . بنابراین سافت واتر اورجینال تایوان هم درواقع ساخت کارخانه دیگری است . دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای مدل های مختلفی دارد و از 4,000,000 تومان شروع می شوند و در قسمت پیشنهاد شگفت انگیز محصولات تخفیف دار را می توانید ببینید.

  • فیلتر ممبران اصولا تا زمانی که خراب نشود قابل استفاده است اما اگر بخواهید بازه زمانی در نظر بگیرید از 1.5 تا 4 سال عمر مفید آن هاست.
  • عمر فیلتر قلیایی بستگی به کیفیت فیلتر و میزان مواد قلیایی موجود در آن متفاوت است.
  • این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد.
  • بنابراین قیمت این دستگاه در بازار ایران و جنس ایرانی این دستگاه سافت واتر چیزی بالغ بر 1,000,000 تومان الی 3,000,000 میلیون تومان می باشد.
  • تعداد شرکت های مونتاژ کار برند سافت واتر در ایران حدود 8 شرکت و کارگاه میباشند.
  • اگر پمپ به صورت عمودی پشت دستگاه نصب میشد مکان مناسب تری بود.

شرکت مدرن تکنیک با حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مشتریان و درک اهمیت بالای قیمت‌گذاری، همواره تلاش می‌کند تا پایین‌ترین قیمت‌ها را به همراه بالاترین کیفیت و خدمات متنوع ارائه نماید. فیلتران ممبران دستگاه تا خراب نشود نیاز به تعویض ندارد، ولی عموماً بعد از ۲ سال احتیاج به تعویض دارند. سازمان اوپک این روزها با چالش‌های گوناگونی ازجمله فشار آمریکا برای افزایش تولید و تعدیل قیمت در بازار نفت و در نهایت ماجرای برجام مواجه است.

قابلیت پمپ دستگاه تصفیه آب تایوانی

سافت واتر هشت مرحله ای از دستگاه هایی است که به تازگی دارای محبوبیت فراوانی شده است. این محبوبیت به دلیل استفاده از فیلتر های اضافه در دستگاه است. فیلتر مراحل هفت و هشت در دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس، فیلتر های اجباری نیستند و صرفا برای بهبود هر چه بیشتر آب تصفیه شده توسط دستگاه، به آن اضافه میشوند. بعد ازفیلتر های پایین تصفیه آب، فیلتر ممبران ،فیلتر کربن نهاییPost Carbon وفیلتر مواد معدنیMineral در قسمت بالای دستگاه قرار دارند. کیفیت ساخت فیلترها و موادی که درون آن و در بدنه آن استفاده شده است بسیار بالا و استاندارد های تصفیه آب را دارند. دردستگاه تصفیه آب soft waterاز فیلترهای بسیار با کیفیت و پایه گیاهی استفاده شده و با اطمینان میتوان گفت تمام ناخالصی های آب را حذف می کنند.

نصب دستگاه تصفیه آب سافت واتر Soft Water بخش دوم

تمام دستگاه های تصفیه آب عرضه شده در فروشگاه زلال آب دارای نصب رایگان در سراسر کشور هستند. بعد از خرید اینترنتی دستگاه، برای نصب با شما تماس گرفته خواهد شد. تکنسین مجاز ما در شهر محل سکونت شما وظیفه نصب را بر عهده دارد. در ادامه مطلب به معرفی مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی Soft Water می پردازیم. فیلتر الیافیعموما به عنوان اولین فیلتر در دستگاه تصفیه آب استفاده می شود.