دوربین حرارتی هایک ویژن مدل DS-2TD2615-10 ترمال تحت شبکه | asilight

لوكس، تصوير رنگي ارائه مي دهد، برخي از ويژگي هاي اين دوربين عبارتند از فيلتر كردن آلارم هاي اشتباه ، قيمت مقرون به صرفه، امكان تشخيص نفوذ ، حفاظت پيراموني مناسب و مواردي از اين دست مي باشند. دوربین های مداربسته خود را در جایی قرار دهید تا بیشترین تاثیر را داشته باشند. تلاش تیم برقچی همواره برای ایجاد بستری متفاوت و کارآمد در حوزه تجارت الکترونیک برای خریداران و فروشندگان بوده است. هایک ویژن بر روی محصولات خود نرم افزار مانیتورینگ رایگان اریه می نمایند.نرم افزار IVMS 4200 هایک ویژن یکی از ویژگی های پرطرفدار این محصول می باشد که باعث گردیده تا مشتریان با تمایل بیشتری از محصولات این کمپانی استفاده نمایند.

دوربین حرارتی هایک ویژن مدل DS-2TD2615-10 ترمال تحت شبکه | asilight

مي باشد علاوه بر دوربين حرارتي، يك دوربين دو مگا پيكسل با سنسور cmos و قابليت DarkFighter نيز در كنار اين دوربين حرارتي تعبيه شده است. مقدار پهنای باند ورودی دستگاه و سور مشخص می کند دستگاه امکان پردازش چه حجمی از اطلاعات را خواهد داشت. این خصوصیت زمانی اهمیت پیدا می کند که شما بخواهید دوربین های با کیفیت تصویر خیلی بالا را به دستگاه وصل کنید.

هایک ویژن هرساله بخش عمده‌ای از درآمد سالانه خود را برای تحقیق و توسعه دوربین‌های خود صرف… توجه به برند سازنده محصول و آشنایی با ویژگی‌های آن جزو فاکتورهای اصلی برای خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن | HIKVISION به شمار می‌روند. امروزه دوربین‌های مدار بسته کمک زیادی به راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌کنند. برندهای مختلفی در سرتاسر دنیا در این زمینه فعالیت می‌کنند و همین موضوع سبب شده است که خریداران با چالش‌های زیادی رو به رو شوند. در این مقاله به مقایسه دوربین مدار بسته هایک ویژن و تیاندی خواهیم پرداخت؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

  • بنابراین در هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن می توانید قیمت های یک نمایندگی معتبر را با سایر مراکز فروش مقایسه کرده و از اعتبار آن ها اطمینان حاصل کنید.
  • هایک ویژن محصولات تحت شبکه خود را در بالاترین استاندارد های حفاظتی و کیفیتی تولید می نماید از همین رو بیشتر پروژه های اجرایی در ابعاد بزرگ برای ارگان ها و نهاد های مختلف از برند هایک ویژن استفاده کرده اند.
  • در ادامه این مقاله قصد داریم تا در ابتدا معرفی کاملی از محصولات آن ارائه داده، سپس در مورد لیست قیمت‌هایک ویژن صحبت کنیم و در ادامه برخی از…
  • ممکن است بارها و بارها هنگامی که در منزل یا محل کار تان نیستید نگران این موضوع باشید که ‌دزد به سراغ ان ها نرود.

دوربین مدار بسته آنالوگ برای محیط های کوچک یا محیط هایی که در شبانه نور پایینی دارند مناسب می باشد. هایک ویژن مدل DS-7604NI-Q1/4P، دارای 4 کانال با کیفیت 8 مگا پیکسل، از 1 هارد با نهایت 8 ترابایت پشتیبانی می‌کند. هایک ویژن مدل DS-7104NI-Q1/M، دارای 4 کانال با کیفیت 8 مگا پیکسل، از 1 هارد با نهایت ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی می‌کند. به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر فروش دوربین مداربسته فعالیت می کند.

تاریخچه برند هایک ویژن Hikvision

هر ساله در ماه دسامبر پرفروش ترین برند های سیستم های امنیتی و حفاظتی در جهان رتبه بندی می شوند. سیستم های نظارتی امنیتی عبارتند از انواع دوربین های مدار بسته و قفل الکترونیکی دستگاه کنترل دسترسی. از مزیت‌های رتبه بندی می توان به کمک به مشتریان در انتخاب سیستم امنیتی مناسب اشاره کرد.

ماژول هاي تشخيص چهره و دوربين مدار بسته حرارتي جديد هايك ويژن