دوربین دوربرد 78 کیلومتر سیستم نظارت هوش مصنوعی

پوشش خودکار تا اندازه است 4 استادیوم المپیک فقط از 1 دوربین نوری یا، به اندازه شهر نیویورک فقط از 1 دوربین حرارتی ارائه بیشترین فاصله برای اطلاعات ویدئویی ارسال شده به افراد مناسب در مواقع اضطراری زنده و تحقیقات سریع. ایجاد امنیت از راه دور هر سایت دوربین یک گزینه بسیار کارآمد. نه فقط یک هزینه ضروری.

این سیستم نظارتی دوربرد از سنسورهای دوربین حرارتی UNCOOLED Viseum استفاده می کند. سنسورهای دوربین حرارتی خنک شده دارای عمر بسیار کوتاه، هزینه خرید بالا، تعمیر و نگهداری طولانی مدت و مجوز صادرات محدود هستند..

سیستم دوربین حرارتی و نوری

دانلودها برای دوربین دوربرد ما:

  • دوربین‌های مداربسته المپیک… بهترین نرم‌افزار امنیتی و دوربین‌های مدار بسته جهان…
    بیشتر بدانید “

  • نصب دوربین مدار بسته Viseum برند Viseum به دلیل معرفی فناوری های پیشرفته به عنوان قابل اعتماد شناخته شده است.
    بیشتر بدانید “



منبع

دوربین های بسیار دور از Viseum®.

راه حل های دوربین مدار بسته دوربرد
“دوربین ترین برد.”

دوربین های دوربرد Viseum در شرق آفریقا نیز مستقر هستند. چندین کشور از عبور غیرقانونی مرزها در فواصل بسیار طولانی رنج می برند. قاچاق، تجارت غیرقانونی و شکار غیرقانونی تنها بخشی از مشکلات اصلی این منطقه است. تبدیل دوربین دوربرد Viseum به انتخاب ایده‌آل برای بهینه‌سازی اولین واکنش‌دهنده‌ها و ایجاد بازدارندگی طولانی‌مدت.

بهترین امنیت دوربرد: سیستم رادار، حرارتی و نوری

دوربین های دوربرد ما به طور خودکار چندین تهدید را شناسایی و دنبال می کنند. در همه جهات به طور همزمان. از برد کوتاه تا برد بسیار بلند. در تاریکی مطلق. این فواصل با دوربین دوربرد Viseum ارائه می شود: