دوربین شهر ایمن Viseum® SafestCites™


دوربین شهر امن
دوربین شهر امن امروز

دوربین های امنیتی Viseum® Safe City

دوربین چند وظیفه ای Viseum امنیت و مدیریت ترافیک درآمدزا را خودکار می کند. این یک روز آموزش دوربین شهر ایمن با استفاده از نرم افزار تشخیص چهره و تحقیقات رسانه های اجتماعی ما بود.

روز آموزش شهر امن

سازمان های مجری قانون پیشرو در جهان برای مشاهده پوشش گسترده دوربین های امنیتی Viseum’s Safe City 360 آمدند. آن‌ها به‌طور خودکار مکان‌هایی که افراد بوده‌اند، جایی که می‌توانستند مستقر شوند را ردیابی کردند و مشخص کردند که احتمالاً کجا می‌روند.

به صورت کامل خودکار دوربین شهر ایمن و سیستم های امنیتی.

این آموزش پلیس از 6 Viseum IMC و خدمات فناوری نرم افزار جهانی F3™ Viseum استفاده می کند. فقط در 1 روز اطلاعات 0.5 میلیون نفر را جمع آوری می کند. هیچ انسانی به هیچ یک از ویدئوها یا داده های عمومی دسترسی ندارد. داده ها و ویدئو از افراد مورد آزمایش که به طور تصادفی در میان جمعیت در هر سایت دوربین ادغام شده اند، نمایش داده می شود. آنها به طور خودکار شناسایی و دنبال می شوند:

این ویدیوهای نزدیک به 2 دقیقه هیچ روایت صوتی ندارند. بسیاری از سیستم‌های امنیتی شهری، پایگاه‌های داده و فناوری‌های دوربین که همه با هم کار می‌کنند در ارائه‌های محلی توضیح داده می‌شوند.

  • تغییر مرحله ثبت شده در حریم خصوصی نظارت دوربین مدار بسته امنیت قوی تر دوربین مدار بسته، نظارت و بررسی عمیق تر. ولی …
    بیشتر بدانید “

بررسی خودکار امنیت شهر ایمن و رسانه های اجتماعی

افراد موجود در لیست های نظارتی امنیتی را می توان به طور خودکار با تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی مهم ملی و بین المللی بررسی کرد. همچنین انواع خدمات آنلاین آگاهی از موقعیت مانند اخبار جهانی و محلی. از اطلاعات امنیت ملی و پایگاه های اطلاعاتی جنایی با تحت تعقیب ترین افراد در جهان، تا پایگاه های اطلاعاتی کارکنان. این سیستم با بسیاری از پایگاه های داده برای بررسی متقابل عمیق تر و اطلاعات در مورد ارتباط افراد با دیگران یکپارچه شده است.

دوربین شهر امن
دوربین شهر ایمن 360 درجه گیگاپیکسل Analytics

نتایج آموزش دوربین مدار بسته امنیتی شهر ایمن

از نتایج تنها یک روز، دوربین امنیتی Viseum و خدمات فناوری نرم‌افزار چیزی را ارائه می‌کند که معمولاً میلیون‌ها هزینه در بر دارد و بسیاری از تیم‌های امنیتی هفته‌ها طول می‌کشند تا به آن دست یابند. شرکت کنندگان کارآموز مدیریت بخش های زیر هستند:

  • عملیات دوربین مدار بسته – حمایت از پلیس خط مقدم برای امنیت و آگاهی از موقعیت.
  • نظارت میدانی امنیتی شهر امن – نظارت زمینی هدفمند مظنونان.
  • تحقیقات جنایی امنیتی – تحقیقات شدید و پرزحمت فعالیت مجرمانه.

ثبت اختراع بین المللی

هیچ دوربین یا سیستم تشخیص چهره دیگری نمی تواند این عملکرد امنیتی شهر امن را ارائه دهد. این دوربین از تنها دوربین مداربسته در جهان برای ضبط و تجزیه و تحلیل خودکار چهره ها، از برد کوتاه تا برد طولانی استفاده می کند. در همه جهات تا 360 درجه کامل از محیط های پیچیده و چالش برانگیز پرجمعیت. این به طور منحصر به فرد افراد را تا زمانی که چهره آنها گرفته شود دنبال می کند. شناسایی مظنونان پرخطر، حتی اگر به طور مداوم هویت خود را هنگام نزدیک شدن به دوربین های مدار بسته پنهان کنند.

  • Viseum IMC می تواند عکس بگیرد 1000 چهره ها در هر زمان
  • بهترین دوربین بعدی فقط می تواند حداکثر عکسبرداری کند 100 چهره ها در هر زمان

  • برند Viseum به دلیل معرفی فناوری‌های پیشرفته پیچیده به عنوان راه‌حل‌های محصول قابل‌اعتماد Plug-and-play شناخته شده است. …
    بیشتر بدانید “

دانلود فیلم امنیتی شهر امن

شما می توانید این فیلم ها را از صفحه دانلودهای وب سایت ما با فرمت های مختلف برای دستگاه و سیستم عامل خود دانلود کنید.



منبع