دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | boostercctv

برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است. اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد.

نقاط ضعف دوربین یونی ویو

با وجود رشد بی فوق العاده ی این شرکت در تولیدات انواع محصولات حفاظتی و نظارت تصویری امام همچنان در برابر قدرت سایر شرکت های رقیب توانایی عرض اندام به پاناسونیک داده نشده است. دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. نصب دوربین‌های مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شده‌اند. این نوع دوربین‌های مداربسته را می‌توان در همه‌جا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه.

  • برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد.
  • همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.
  • این مجموعه از زمانی که وارد عرضه تولید شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد.
دوربین های مداربسته داهوا همانند تمامی دوربین های دیگر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. در این مطلب لیستی از 50 شرکت تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی را می بینید و با آنها اشنا می شوید. برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد .

http://binacctv.irامروز ما قصد داریم تا در مورد برند های برتر دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد.

موقعیت فیزیکی دوربین

لازم به ذکر است، بعضی از مدل های مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته سونی قابلیت اضافه کردن لنز و یا تعویض لنز را نیز دارند. شرکت سونی بیشتر در زمینه دوربین های مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه فعالیت می کند و آن ها را در سری های مختلف و با تفاوت هایی (بسته به نیازهای مختلف افراد و کاربری ها) روانه بازار می کند. دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است. از دوربین های مداربسته برند یونی آرک اغلب در پروژه های کوچک استفاده می شود.

نیازسنجی برای خرید دوربین مداربسته ایرانی ارزان و مناسب