دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | boostercctv

سونی برای کسب‌وکارهای مختلف اقدام به ساخت دوربین‌های مختلفی کرده است. سامسونگ شرکت کره‌ای با فعالیت بین‌المللی است که در سال 1938 در سئول کره تاسیس شد. اکثر ما برند سامسونگ را به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل و دستگاه های هوشمند میشناسیم. بدلیل رمزگذاری ویدوئوهای ضبط شده، این برند محبوبیت زیادی بین بانک ها و شرکت های حساس دارد. برخی از دوربین های نو نیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر از فروشندگان و نصاب های معتبر و با ذکر داشتن گارنتی از سوی فروشنده خریداری شوند می توانند یک برد از لحاظ قیمت به کیفیت برای یک مشتری به حساب آیند. کیفیت دوربین نو نیم بستگی به کیفیت برد های داخلی آن و همچنین کیفیت کیس دوربین و همچنین بسته بندی آن دارد.

http://binacctv.ir

با توجه به اینکه دوربین های مداربسته حارس تولید داخل است، پس از خرید دوربین مداربسته حارس می توانید از خدمات پس از فروش این محصول هم استفاده کنید. همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد. از جمله فعالیت این شرکت تولید محصولات امنیتی و دوربین های مدار بسته می باشد، قابل توجه است که شرکت سونی حتی لنز و قطعات الکترونیکی بسیاری از برند های دوربین مداربسته را نیز تولید می کند. در ادامه به بررسی اجمالی تک تک لیستی که از بهترین برند دوربین مدار بسته پرداخته ایم، که به شرح زیر هستند.

دوربین مداربسته آنالوگ

این برند ژاپنی در چندین سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی را در طراحی و تولید محصولات و سیستم های نظارتی و امنیتی را داشته است. دوربین های مدار بسته سونی در انواع مدل ها و با تکنولوژی های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد. این برند دوربین مدار بسته دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی است و به همین خاطر توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را در میان طرفداران خود پیدا کند. شرکت داهوا برای هر کاربردی یک محصول مشخصی تولید کرده است، به این صورت که محصولات آن از فناوری های ساده‌تر گرفته تا فناوری های پیشرفته تر با قیمت های رقابتی به بازار تولید عرضه شده است.

  • دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد.
  • دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Albatron به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • دوربین مداربسته HUVIRON دارای انواع دوربین تحت شبکه HUVIRON ، دوربین AHD هوایرون و همچنین دوربین های آنالوگ HUVIRON می باشند.

این برند نیز یکی از برندهای محبوب در بین کاربران دوربین مداربسته است. به عبارت دیگر می توان گفت هایک ویژن یک برند اقتصادی به نام هایلوک به بازار ارائه کرد. به این صورت که کیفیت تصویر این دوربین ها از 3 مگاپیکسل شروع می شود و حداکثر پهنای باند آن 265 می باشد. از دیگر ویژگی های این دوربین ها در قیمت مقرون به صرفه ی آن می باشد. این دوربین ها با توجه به قابلیت های بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد.

این مجله خبری بوستر دوربین به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ، پشتیبانی از +PoE ، تکنولوژی فشرده سازی Starlight ، U-Code و PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آن ها در سطح جهان بدست آورد. محصولات هایک ویژن تا کنون در بیش از 100 کشور در جهان به فروش رسیده است و این شرکت در نقاط مختلف جهان از جمله هنگ کنگ ، هلند ، دبی ، روسیه ، آمریکا ، ایتالیا ، ایران و… دفاتر مستقیم فروش دارد. طبق گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را خلق نمود. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد.

دیدگاه