دوربین مداربسته ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | boostercctv

دوربین های مداربسته از لحاظ کاربرد، به دسته بندی های متنوعی تقسیم بندی می شود. در دوربینن مدار بسته دیجیتال انتقال اطلاعات به وسیله کابل شبکه، فیبر نوری و امواج وای فای ارسال می‌شود. انتقال از طریق وای فای خود به دو صورت انجام می‌شود یا مودم در نزدیکی دوربین قرار می‌گیرد و اطلاعات از طریق آن ارسال می‌شود یا دوربین سیم کارت خور است و خود اطلاعات را ارسال می‌کند.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HFW1400DP

دوربین پین هول یا همان دوربین خفی به دلیل اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویر برداری در هر مکانی را دارد. لنز این مدل از دوربین ها ثابت است اما در طرح های مختلفی عرضه می‌شوند. برای محاسبه هزینه نصب دوربین مداربسته باید ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کرد. این اطلاعات شامل تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز، نوع سیستم مداربسته انتخابی، برند مورد نظر و حدودی از کیفیت آن است. تعداد دقیق دوربین ها پس از نظر کارشناسی و بازدید از محل نصب مشخص خواهد شد اما در مرحله اول شما می توانید برآورد حدودی از تعداد دوربین های مورد نیاز خود به دست آوردید.

http://binacctv.ir

دوربین مداربسته بیسیم یکی از انواع دوربین‌ های مداربسته است که جهت سهولت نصب و جلوگیری از کابل کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها تنها باید توسط یک آداپتور که به همراه آن ارائه می‌شود، به برق متصل شده و توسط اپلیکیشن که داخل گوشی نصب می‌شود می‌توانید تصاویر ضبط شده آن را داخل گوشی مشاهده کنید. اصلاعات بیشتر در مورد این دوربین‌های مدار بسته را می‌توانید در دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته بیسیم مشاهده فرمایید. دوربین مداربسته آنالوگ نسل اولیه دوربین‌های نظارتی هستند که مورد استفاده قرار می‌گرفتند. به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است.

کیفیت دوربین‌های مداربسته

مجله خبری بوستر دوربین DVR یا ضبط‌کننده تصاویر، وظیفه ذخیره کردن تصاویر را در حافظه خود دارد. البته ناگفته نماند که دستگاه DVR از تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته است و آن را باید به صورت جداگانه تهیه کنید. دوربین های مداربسته مکعبی یا همه کاره مانند دوربین تحت شبکه پاناسونیک مدل VT164W، قابلیت های بسیاری را در قالب یک سیستم جمع و جور فراهم می کنند. معمولا برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب است. تکنولوژی AHD که نسل جدید دوربین‌های مداربسته آنالوگ به حساب می‌رود، یک فرمت تصویری در انواع دوربین‌های مداربسته آنالوگ است و مانند آن‌ها از کابل کواکسیال یا RG59 برای ارتباط با دستگاه DVR استفاده می‌کند. دوربین های مداربسته دام در نسخه های کوچک و میکرو نیز برای استقرار گسسته در دسترس می باشند و در انواع خانه ها متناسب با سبک های مختلف معماری موجود هستند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IRP

دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند و اپراتور میتواند آن ها را به راحتی کنترل کند. این کار باعث عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی می شود که از همه جهات نزدیک می شوند. در سیستم های دوربین مدار بسته آنجا که نیاز به کابل شبکه است، شرکت های تولید کننده دوربین مدار بسته قابلیت ارتباط بی سیم WiFi را در دوربین ها گنجانده اند که براحتی می توان با شبکه داخلی ارتباط داده ای را برقرار نمود. در نمونه تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا می توانید کیفیت تصویر این دوربین ها را در فضای باز مشاهده نمایید.

  • بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته دارای حسگر یا سنسور هستند و اگر حسگر فعال شود آلارم هشدار را ارسال می‌کند و می‌توان سریعا برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کرد.