دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | boostercctv

انواع دوربین مداربسته را می‌توان براساس امکانات و آپشن‌های آن نیز معرفی کرد. تمامی دوربین‌ها تصویر را دریافت و منتقل می‌کنند و برخی توانایی دریافت صدا را هم دارند و این توانایی جز امکانات ویژه به شمار نمی‌رود. برخی از مدل‌ها امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند که به آن می‌پردازیم. طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد. پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند.

کاربرد نظارتی

از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. علاوه بر تنوع مدل‌های دوربین می‌توان دوربین‌ها را براساس برند و شرکت تولیدکننده آنها نیز تقسیم کرد. کارخانه‌های مختلفی در جهان اقدام به تولید دوربین مخفی می‌کنند و کیفیت ساخت آنها، امکانات ،گارانتی و قیمت آنها با هم متفاوت است. برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده و مطرح بروید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید.

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته اسپیددام قوی ترین دوربین برای کنترل تردد محسوب میشود. این دوربین با توان چرخشی 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی میتواند با سرعت قابل تنظیم ، گردش دورانی داشته باشد . همچنین نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی اپتیکال با کیفیت بالا تصویربرداری می کند.

http://binacctv.ir

ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود. اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند.

دوربین مداربسته اسپیددام

دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. دوربین های مداربسته بیسیم برای انتقال تصویر و صدا به کابل کشی احتیاج ندارند و انتقال از طریق سیگنال ها و فرکانس های رادیویی صورت می گیرد، حتی کاربر برای اینکه از کابل برق هم استفاده نکند، می تواند از دوربین مداربسته باتری خور استفاده نماید. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند.

  • ولی دوربین‌هایی نیز وجود دارند که از قابلیت HD نیز استفاده می‌کنند.
  • این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد.
  • آموزشگاه پایتخت فناوری فعالیت خود را از سال 1389 در رشته برق و الکترونیک آغاز نمود و و پس از آن رشته های مکانیک ، تاسیسات و تعمیرات را به رشته های قابل تدریس خود افزوده و در زمینه های انجام پروژه، آموزش و فروش تا کنون فعالیت نموده است.
  • زیرا آسوده خاطر هستند که در صورت بروز حادثه ، پلیس می‏تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کند .