دوربین مدار بسته چیست؟ قیمت انواع بیسیم و باسیم | boostercctv

قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. هر نوع کاربری، دوربین مدار بسته ای مخصوص به خود دارد و با توجه به نوع نیاز باید دوربینی متناسب را تهیه کرد. در بخش اول قصد داریم انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهر را معرفی کنیم تا متوجه شوید هر کدام از دوربین های مداربسته متناسب با چه مکان و چه نوع نیازی است. دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند.

  • دوربین های دام به صورت معمول برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود.
  • معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.
  • این اتصال دهنده ها برای کابل های کواکسیلی از قبیل rg59، rg58 تا rg179 و rg316 مناسب هستند.
  • برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند.

این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود.

پایه براکت فلزی سقفی دیواری L شکل 60*90

عملکرد دوربین‌های آنالوگ به این صورت است که دریافت و ارسال داده‌ها مبتنی بر امواج آنالوگ انجام می‌شود. برای انتقال تصاویر و همچنین صدای آن، از کابل‌های 2 رشته‌ای استفاده می‌شود. این نوع دوربین ها ظاهری شبیه به گلوله یا لوله دارند و عموما برای فضاهای باز و بدون سقف کاربرد دارند. دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است. محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز می گویند. برای نظارت بر مکان هایی مانند خیابان ها از دوربین مداربسته ترافیکی از نوع بولت استفاده می شود.

کاربردهای انواع دوربین مدار بسته

در ادامه به معرفی تعدادی از دوربین های مدار بسته که در اشکال مختلف وجود دارند می پردازیم. این دوربین ها مجهز به LED مادون قرمز هستند و به همین دلیل در زمره بهترین انواع دوربین مدار بسته برای فضاهای باز و کم نور می باشند. این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود 18 متری تشخیص داد. به علت زاویه دید گسترده ای که دارند امکان نظارت و مشاهده تصاویر را در تمامی جهات میسر خواهند کرد. نام دوربین دام از شکل ظاهری دوربین مداربسته که گنبدی شکل است، گرفته شده است.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

ما در امجله خبری بوستر دوربینه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند.

http://binacctv.ir