دوربین مدار بسته چیست؟ قیمت انواع بیسیم و باسیم | boostercctv

تمام نقاط محل را بررسی کنید یا نیاز به تصاویر بیشتری داشته باشید بسیار مفید است. دوربین های امنیتی که از آنها با نام دوربین حفاظتی یا دوربین نظارتی و یا دوربین امنیتی یاد می‌شود شامل انواع دوربین های ضبط و انتقال تصاویر آنلاین اماکن مختلف می‌باشند که جهت ایجاد امنیت، حفاظت و یا نظارت بر اماکن مختلف به کار گرفته میشوند. دوربین های حفاظتی برای پیشگیری از جرایم ، دوربین های نظارتی جهت نظارت بر سیستم ها، افراد و اماکن ، و دوربین های امنیتی جهت ایجاد امنیت ، حفاظت و نظارت گسترده بر اماکن می‌باشند. دستگاه فرکانس یاب تجهیزات سیمکارتی و وای فای و لنز یاب دوربین مداربسته که از آن با نام های دستگاه..

  • فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.
  • همچنین پهنای باند دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد.
  • امابه طور فنی میتوان از آنها برای ویدیو تلفن و کنفرانس‌ها نیز استفاده کرد.

معمولا آنها را در جایی که می خواهند دوربین نامحسوس باشد بکار می گیرند. در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند. حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد. در نقل و انتقلات عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود. بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری. در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود.

http://binacctv.irبرخی از دوربین‌ها تصاویر را روی گوشی همراه شما نمایش می‌دهند و به این صورت می‌توانید به طور ۲۴ ساعته محیط را زیر نظر بگیرید. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

انواع دوربین براساس محل نصب

مجله خبری بوستر دوربین وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند. به هر دوربین مداربسته که قاب آنها طوری طراحی شده باشد که از نفوذ آب به آن جلوگیری کند دوربین های ضد آب می گویند. ممکن است خود لنز نیز ضد آب (واتر پروف) طراحی شود اما در بیشتر موارد این قاب دوربین است که به عنوان ضد آب شناخته می شود. دوربین هایی که باید در فضای باز استفاده شوند و یا به اصطلاح دوربین های out door می بایست از قاب های ضد آب استفاده کنند. دوربین های مینیاتوری یا mini camera همانگونه که از نامشان پیداست دوربین های مداربسته کوچک متداول در بازار هستند.

همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند.

دوربین تحت شبکه: