دوربین های امنیتی انواع دوربین حفاظتی و دوربین نظارتی و دوربین امنیتی | boostercctv

در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید.

مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه IP

همین امر واردکنندگان مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته را نیز به واردات بیشتر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال سوق می دهد. در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست. گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود. توجه به این اصل که هر دوربین با یک سیم جداگانه به دستگاه کنترل کننده وصل می شود و این خود با افزایش تعداد دوربین ها و مسافت بالای بین دوربین ها هزینه هنگفتی را سبب می شود. برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز چاره ای از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست.

  • امروزه در اکثر کشورهای جهان از دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود.
  • ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید.
  • به‌طورکلی دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا، علاوه بر کابل برق و تصویر از یک کابل مجزا نیز برای ضبط صدا بهره می‌گیرند.
  • دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است.
  • اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید.

دوربین های مداربسته آنالوگ عموما دارای کیفیت تصویر ضعیفی هستند و برای کاربری های بسیار اولیه مناسب هستند. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند. در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را انتخاب کنید. دوربین مداربسته تحت شبکه یا ip که در دو مدل بی سیم و باسیم در بازار موجود هستند. که نوع باسیم آن تصاویر را از طریق کابل به کامپیوتر انتقال می‌دهد، و به وسیله اینترنت ارسال میکند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56C0T-IRPF

شهر “نورفولک” انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت. یک تکنولوژی کاملا پیشرفته که می‌تواند امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. هر دوربین تحت شبکه دارای یک IP خاص است که به مرکز کنترل مورد نظر متصل می‌شود. بدین وسیله با تنظیم دوربین، و تعریف یک IP خاص، از طریق شبکه و اینترنت، تصاویر خود را از هر مکانی می‌توانید دریافت و مشاهده کنید.

پخش، فروش و لیست قیمت تجهیزات نظارت تصویری:

دوربین های مینیاتوری نمونه ای از دوربین های مخفی می باشند که در بسیاری از مورد جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این که این دوربین ها در سقف نصب می شوند امکان مشاهده آنها به راحتی وجود ندارد. یکی از مزایای اصلی دوربین های گنبدی شکل یا dome پوسته محافظ آن است که لنز دوربین را می پوشاند و باعث می شود دوربین های گنبدی را بسیار مقاوم نموده و آنها را کمتر در معرض آسیب های خارجی قرار می دهد. به علت شکل ظاهری که این دوربین ها دارند به آنها دوربین های dome به معنای گنبدی گفته می شود.

http://binacctv.ir