دکوراسیون داخلی فروشگاه و ۸ نکته مهم در مورد آن

روشنایی کل فضا را تامین کنید به صورتی که هیچ جا تاریک نباشد زیرا تاریکی احساس ناامنی ایجاد می کند و باعث می شود که مشتری علاقه ای به بازدید از فاضا دکوراسیون داخلی مغازه نداشته باشد . نمای مغازه می تواند باعث شود که مشتری وارد مغازه شود و گاها باعث شود مشتری وارد مغازه یا فروشگاه نشود! در مقابل در مناطق معمولی دکور مغازه باید متناسب با نیاز افراد آن منطقه باشد تا آن ها جسارت وارد شدن به مغازه را داشته باشند. تولید پروفیل های گالوانیزه یک فرآیند شیمیایی، الکتریکی یا مکانیکی است که در آن پوشش محافظ از جنس عنصر روی، بر روی فولاد یا آهن اضافه می شود تا از زنگ زدگی فولاد یا آهن جلوگیری کند. اسپایدر : نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای دارد متشکل از دو لایه شیشه سکوریت 6 میلیمتر فلوت استاندارد درجه یک و در لایه طلق که در مجموع 52/1میلیمتر و در بین دو شیشه سکوریت قرار می گیرد. مثلا پروفیل آلومینیومی، برای ساخت قاب پنجرهها مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است که یکی از بهترین راه ها برای دست یابی به این هدف تغییر مصالح و رنگ می باشد.

رضایت از خرید در نهایت به ایجاد حس وفاداری نسبت به فروشگاه و ارزیابی مثبت از خرید کمک می کند.یکی از عواملی که فضای فروشگاه را تحت تأثیر قرار می دهد زیبایی شناسی است. این روش به نوبه خود یکی از روش های سخت و پیچیده در اجرای نمای شیشه ای است که نیاز است به طور دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرد. شما قادر خواهید بود در تابلو وینیل از نشانههای گرافیکی نیز استفاده نمائید. با وجود آنکه برخی از رستوراندارها بر این باورند که ایجاد فضای روباز از جلوه مجلل و باشکوه رستوران میکاهد، اما، افزودن نام تجاری به اسباب و اثاثیه بیرونی قادر به معرفی و افزایش جلوه بصری میباشد.

امروزه هدف همه کاسب ها و مغازه دارها در بالابردن فروش، بیشتر شدن درامد و جذب مشتری بیشتر می باشد. استفاده از ویترین برای فروشگاه و مغازه، یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری محسوب می شود. بهتر است بدانید شکستن مرزهای تعریف شده یکی از راه های برجسته سازی نمای تجاری می باشد. این روش به نوبه خود یکی از قوانین مهم اجرای نمای شیشه ای محسوب می شود و مهندسان خبره و کاربلد باید بتوانند به خوبی از پس این بخش برآیند. این محصول ابتکاری به معماران اجازه میدهد تا بتوانند خیلی زیبا خلاقانه به طراحی نما بپردازند و در مواردی متعدد از جمله طراحی برای ایجاد محیط کار روشن و بسیار جذاب با نور بیشتر استفاده کنند.

طراحی نمای فروشگاه اگر به صورت استاندارد و مطابق با اصول حرفه ای باشد شما می توانید در مدت زمان کوتاهی بعد از اتمام کار طراحی نمای فروشگاه یا مغازه تان شاهد جذب مشتری های زیادی باشید.همانطور که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید به نوع محصولات توجه کنید نمای فروشگاه و مغازه را نیز باید بر اساس نوع محصولات طراحی نمایید. طبق نظر سنجی که گروه ما در سال 98 از تمامی مشتریان خود به صورت حضوری یا تلفنی انجام داد درباره اینکه تاثیر اجرای تابلو مغازه یا فروشگاهشان بر میزان جذب مشتری و فروش آنها بدین صورت بود که 100% آنها رضایت کامل داشتند و اذعان نمودند که بعد از اجرای نمای مغازه خود فروششان بسیار بیشتر شده است ! بهتر است در تابلوی مغازه از تصاویر و عکس های گویایی استفاده کنید. طراحی نمای مغازه و فروشگاه هایی با ظاهر شیک و لوکس قطعا چشم هر خریداری را وادار می سازد که حتی اگر خریدی هم ندارد ، فضای داخلی مغازه را ببیند .

آیا مدل و دکوراسیون ویترین با قیمت اجناسی که درون مغازه دارید همخوانی و هماهنگی دارد؟ دید مشتری به داخل مغازه را نبندید ، دید مناسب به فضای داخلی مغازه حتما باید برقرار باشد ، آن هایی که با شلف ها و قفسه های یک تکه کلا ویترین را از مغازه جدا می کنند سخت در اشتباهند . از آنجا که هر فروشگاهی محصولات یک برند خاص را ارائه می کند، بنابراین استفاده از نام برند و المان های آن تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد. پروفیل از نظر لغتی، به معنای ثابت بودن یک مقطع در طولی مشخص و معین است. از کاربردهای پروفیلهای باز با سطح مقطع Z میتوان به ساخت سقف سالنهایی بزرگی مانند سولهها، سالنهای ورزشی، انبارها و پارکینگهای عمومی اشاره کرد.

در این روش شیشه ها بیم واشرهای خارجی و داخلی در یک فضای مشخص به نام فاق قرار می گیرند اغلب معماران نام این فضا را فاق شیشه ای نامیده اند. زمانی که فشارهای هوا در بین واشر در وضعیت برابر قرار بگیرد دیگر آب نمی توان از طریق اتصالات موجود به داخل راه یابد همینطور از ورود آب در زمان خرابی واشرها نیز جلوگیری می شود. فرآیند تولید آنها، پالتروژن است که با انتخاب سیستم رزین مناسب ، نوع الیاف و عملیات سطحی، می توان به خواص ویژه ای مانند مقاومت در برابر حرارت و پایداری شیمیایی دست یافت و پروفیل ها را متناسب با نیازهای کاربردی خاص تولید کرد. با رعایت یکسری نکات به ظاهر ساده به راحتی می توان نمایی زیبا و چشم گیر را برای مغازه خود خلق کرد. یکی از مهم ترین نکات در طراحی مغازه دکوراسیون داخلی قفسه بندی و چیدمان درست اجناس می باشد. در طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش، ویترین فروشگاه یکی از اصلی ترین مواردی است که دکوراتور باید به آن توجه داشته باشد؛ زیرا به میزان زیادی می تواند در جذب مشتری به داخل فروشگاه موثر باشد. مسلما همانطور که همه می دانیم ، داشتن یک نمای ویترین خوب و زیبا و مناسب کسب و کارمان، می تواند عامل بالای جذب مشتری شود.

اگر مغازه شما بزرگ است رنگ های بیشتری می توانید برای مغازه ی خود استفاده کنید. به عبارت دیگر، مشتریان خوشحال تر بودند و رضایت بیشتری از خرید از این شرکت داشتند، اما آن ها به همان اندازه خرید نمی کردند. نکته دوازدهم: برای بهتر جلوه کردن لباسها بهتر است از ارتفاع مغازه استفاده کنید. لازم به ذکر است قبل از طراحی نمای مغازه باید نوع سبک و نوع مصالح استفاده شده را با دقت خاصی تعیین و مشخص کنید. در قدیم از بنر یا فلکسی یا حتی نئون و قدیمتر از فیکسه کاری ها استفاده می شد ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن متریال جدید اکثرا از نمای کامپوزیت استفاده می کنند.

تعداد استند ها و کالاهایی که در فضا وجود دارند باید به اندازه ای باشد که تمامی فضا یکسان باشند نه اینکه برخی از قسمتها خالی و یا پر باشند . روسری ها را طوری در قفسه ها بچینید که تنوع رنگی آن ها مشخص باشد، تا مشتری از بین تنوعِ زیاد روسری ها، انتخابِ خود را انجام دهد و دست خالی از مغازه نرود. طراحی بخش ورودی ، پیام باارزش و گران بودن مغازه را در ذهن مشتری القا می کند. مراحل طراحی مغازه شامل ایده پردازی، طراحی دکور، ساخت و اجرا می باشد. می بایست هماهنگی لازم بین کفپوش ها و سقف اجرا شود.

در نتیجه اگر فضای مناسب برای چیدمان میز و صندلی در بیرون از کافی شاپ دارید، توصیه می کنیم حتما از این فاکتور بهره مند شوید. همچنین باید در نزدیکی چنین فضاهایی، علاوه بر استراحت به منظور تجدید قوا و رفع گرسنگی، فست فود و رستوران و نیز کافی شاپ طراحی شود. در نتیجه در این قسمت از مطلب قصد داریم درباره نقش تابلو در نمای بیرونی کافی شاپ با شما صحبت کنیم. یکی از این نکات و فاکتورها توجه و دقت لازم به جایگاه ویترین است. نورپردازی خلاقانه و زیبا از دیگر نکات مهم در طراحی نمای مغازه محسوب می شود. این اثر در واقع بخشی از فاز دوم یک طرح شهری برای ایجاد یک محله ی جدید است. این اثر از نقوش وموتیفهای هندسی طوری استفاده کرده است تا کاراکتری برجسته و درشت را در ادامه ی فضای کنونی خیابان و پیاده رو بوجود آورد. در روش تولید مستقیم نوار در اثر عبور از بین قالب های بالا و پایین (دارای محرک) و در کنار هرزگردها که طراح با انجام محاسبات از نظر میزان نیرو و زوایای شکل مورد نظر که با توزیع در هر دروازه طراحی نموده به تدریج شکل گرفته و پس از جوش خوردن دو لبه ورق توسط جوشهای فرکانسی نهایتاً در قسمت سایزینگ شکل کامل می گیرد.

از مزیت نمای کرتین وال قابلیت محاسبه فشار باد و فشار بار مرده بر روی نمای ساختمان به کمک نرم افزار های اختصاصی است که ایمنی این نوع نما را در برابر مخاطرات جوی و حادثه ای بسیار بالا می برد. نمای دو پوسته : نمای شیشه ای دوم ساختمان می تواند جهت محافظت و عایق بندی ساختمان در برابر آلودگی صوتی و جوی و محیطی کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. از جمله مزایای این پروفیل ها می توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی، وزن پایین، مقاوم به ارتعاشات، سرعت بالای تولید و هزینه تمام شده کمتر اشاره کرد و محدودیت در شکل قالب، کاهش تنوع سطح مقطع مقاطع تولیدی و ضعف در مقابل سوراخ کاری از جمله معایب این پروفیل است.

انتخاب دکوراسیون شیک و زیبای برای مغازه هایی که اغلب مشتریان آنها خانم هستند اهمیت زیادی دارد. دکوراسیون فروشگاه پوشاک شما بسیار جای مانور دارد. از این رو جای تعجبی ندارد که ارزش زمین در این شهر ارزشی بینهایت بالا دارد. تابلو وینیل به جای آنکه معرفی کننده خودتان باشد، نحوه کارتان را توضیح خواهد داد. بنابراین، پیش از آنکه نسبت به خرید وسایل و اثاثیه فضای باز اقدام ورزید، کیفیت و مرغوبیت آنها را بررسی نمائید. طراحی نمای ساختار شکن از دیگر فاکتورها و عوامل مهم و تاثیرگذار در طراحی نمای فروشگاه ها است. در طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاهی، استفاده از طرحهای جذاب و همراه با خلاقیت در دکوراسیون داخلی ساختمان و حتی دکوراسیون مغازه ها و واحدهای تجاری می تواند به جذب مشتری و افزایش تمایل آنها به وارد شدن به مغازه ها کمک زیادی کند. طراحی ویترین می بایست فضای داخلی را تا حدی به نمایش بگذارد و مشتری را کنجکاو تر کند . با استفاده از طرح های متنوع قفسه های موجود در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه فروشگاه و ویترین ، فضایی بسیار شگفت آور و رویایی ایجاد می شود ، محیطی که بیننده و مشتریان یک بار برای همیشه نام و مارک شما را در ذهن خود به یاد می آورند.

در هنگام شب، چراغهای کار گذاشته شده در محل اتصال پنلها یک الگوی پراکنده ی نور را در سرتاسر نما ایجاد می نمایند. یکی از کار های جالب و خلاقانه ای که شما می توانید در دکوراسیون قنادی انجام دهید آن است که برای مشتری ها میز و صندلی بگذارید. نمای شیشه ای فروشگاه میتواند زبان ارتباطی شما با مشتری ها باشد. ٭ اتصالاتی که در اطراف شیشه ها قرار دارد با ایرلوپ های خارجی و ایرلوپ های داخلی به همراه صفحات فلزی در وضعیت اتصال قرار می گیرد به این ترتیب از نشت آب فارغ از محل خرابی آب تا حد زیادی جلوگیری می شود. همچنین از نظر ماشین کاری و عملیات حرارتی نیز دقت بیشتری لازم است از طرفی فضای هوایی بیشتر بین ایندکتور و پروفیل و فریت سرعت تولید را کاهش داده و نسبت به روش غیر مستقیم دارای سرعت کمتر و راندمان پائین تری خواهد بود. همچنین سعی کنید با استفاده از رنگ های خنثی مانند فیلی و خاکستری برای وسایل به مغازه آرامش دهید. سبک مدرن شامل چیدمان بسیار ساده و خلوت با استفاده از رنگ های سرد و روشن مانند خاکستری و سفید است.