رستوران شیک، طراحی دکوراسیون مهم است یا دیزاین غذا؟

یکی از بخش های مهم جذب مخاطب طراحی است. از غروب آفتاب تا پاسی از شب نیز گروه موسیقی سنتی، انواع موسیقی گوشنواز و آرامش بخش محلی را اجرا میکنند. اگر بعد از یک هفته سختکاری، اولین چیزی که دنبالش میگردید آدرس یک رستوران خوب است که با دوستان خود به آنجا بروید، پس لازم است بهترین کافه رستوران فشم را هم بشناسید. معمولا پنجره های یک رستوران سنتی دارای حالتی دایره وار بوده و کمتر رستورانی را در این سبک می بینید که پنجره های مربعی شکل داشته باشد. برخی از ایرانیان دوست دارند سبک و سیاق قدیمی را در پیش بگیرند و طراحی داخلی منزل خود را بر اساس سنت های قدیمی طراحی کنند. در این سبک از برخی عناصر مینیمال هم استفاده می شود. یکی از سبک های دکوراسیون خانه ایرانی که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد، دکوراسیون سنتی و قدیمی است. استفاده از کوسنهایی با طرحهای مختلف و توناژهای رنگی مکمل هم به عنوان تزئینات غذاخوری در واقع حس بودن در خانه را به افراد القا میکنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این سبک استفاده از خطوط مستقیم و صاف، استفاده از مصالح طبیعی مانند چوب، الیاف طبیعی و فلزات است. اگر هتل شما در محدوده ای واقع شده باشد که جاذبه های طبیعی و امکانات توریستی در محدوده داخلی یا اطراف هتل واقع شده باشد، بی شک نیازمند فضاهای بسیار بیشتر و گسترده تری برای خدمات به گردشگران و بازدید کنندگان خواهید بود، تا یک هتل واقع شده در مرکز شهر که شاید بهتر است خدمات ترانسفر و تورهای گشت شهری را به عنوان سرلوحه خدمات خود در نظر بگیرد. شاید به این دلیل که جوّ صمیمانهتری دارد. شاید برایتان پیش آمده است که عکسهایی از یک فست فود شما را به آنجا کشانده باشد تا غذایتان را درآنجا صرف کنید.

همچنین، استفاده از فرش ایرانی و تخت در خانه های امروزی کار سختی نیست و شما با کمی خلاقیت میتوانید یک هماهنگی و یکپارچگی با سایر وسایل مدرن خود ایجاد کنید. میز کار آشپزخانه حتماً باید از استیل ضد خش و ضد زنگ زدگی باشد، تجهیزات نوشیدنی گرم را حتماً فراهم کنید. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با به تکیه بر تیم طراحی و اکیپ های اجرایی با تجربه که به صورت تخصصی در بخش طراحی داخلی خانه و یا اجرای دکوراسیون داخلی خانه در حال فعالیت هستند و با بروز رسانی دایم اطلاعات و مشاوره های در تناسب باا شرایط کار و ارایه کردن انواع کالا ها و متریال های مورد نیاز شما و احترام گذاشتن به خقوق کارفرمایان خود چه از نظر کیفیت کار و چه از نظر برنامه زمانبندی سعی در جلب رضایت خاطر مشتریان خود را دارد . امیدواریم از خواندن این مطلب نهایت بهره و رضایت را برده باشید. اکر می خواهید میزان رضایت مندی مشتریان را بالا ببرید باید رستوران دارای سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه باشد. مثلا برای دکورا سیون رستوران سنتی معمولا از آجرنماها و چوبهای طبیعی استفاده مینمایند.

غذا خوردن در رستوران کمالی لواسان آنقدر متفاوت و جذاب است که خاطره زیبای آن سالها در ذهنتان باقی میماند. گزیده ای از نمونه کارهای سورن چوب در صفحه ی پرگولا و آربور و کلبه و آلاچیق و کافی شاپ، رستوران و پروژه های درون شهری و طراحی داخلی آورده شده است. آلاچیق شیشهای و سنتی که بیشتر شکل هندسی دارند دارای سقفهای شیروانی هستند، شیروانی را میتوانید با استفاده از چوب، سفال، نی، بتن و آجر اجرا کنید. سقف های متحرک، تاشو و یا سانروف نیز برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی برای شما امکان پذیر خواهد بود. این موضوع باعث میشود فضای فست فود برای مشتریان مناسب و مهیج شود، ضمن اینکه به شما این امکان را میدهد تا سبکهای مختلفی را اجرا کنید. برخلاف آن موسیقی کلاسیک باعث آرامش در خوردن غذا میشود. سبک مدرن برخلاف تمامی سبک های قدیمی که فضای خانه را شلوغ میکرد، از سادگی منحصر به فردی برخوردار است.

بنابراین، استفاده از دکوراسیون سلطنتی در خانه های کوچک توصیه نمیشود. پس میتوان گفت سبک سنتی در مقابل تمامی سبک های غربی امروزه قرار گرفته است چراکه صنایع دستی در سبک دکوراسیون غربی هیچ جایگاهی ندارد. پس از آن برحسب نوع غذایی که در رستوران ارائه می دهید؛ مشخص کنید که کدام یک از سبک های طراحی مناسب رستوران شماست. ساخت دیواره بیرونی با استفاده از شیشه باعث ورود نور به داخل رستوران شده و باعث ارتباط میان فضای بیرون و داخل رستوران نیز می شود. مسئله احترام به افراد فقط مربوط به گارسونها و مسئولان سالن نیست؛ در یک رستوران لاکچری نگهبان درب ورودی، صندوقدار و حتی آشپزها که ممکن است ارتباط مستقیم با افراد نداشته باشند نیز باید آداب پذیرایی و احترام به مهمانان را بدانند و به آن عمل کنند. آدرس کاخ رستوران لیدوما: تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، پاساژ لیدوما. در کاخ لیدوما حتما بشقاب سوخاری را امتحان کنید و از طعم بینظیر و تازه آن لذت ببرید.

شما بهتر است قبل از انتخاب وسایل، ذهنیتی برای چیدمان خانه خود داشته باشید. امروزه با توجه به اینکه معماری و طراحی داخلی اکثریت خانه ها به شکل غربی است، استفاده از سبک تلفیقی برای چیدمان منازل طرفداران زیادی پیدا کرده است. سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی به دلیل اینکه ظاهری ساده و شیک دارد، هیچ گاه از مد نرفته و همیشه طرفداران خود را دارد. دکوراسیون منزل ایرانی به سبک اسلامی در ایران طرفداران مخصوص به خود را دارد. منویی که رستوراندار برای مشتریان تدوین کرده، در قیمت و طراحی داخلی رستوران شیک بسیار اهمیت دارد. در سبک ایرانی- اسلامی، نور نیز از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل همیشه از پنجره های شیشه بزرگ استفاده میشود. بسیاری از رستوران های نیویورک، آینده درخشان و روشنی در لس آنجلس دارند. دیزاین رستوران بسیار جذاب و دیدنی است و بشقابها و میزها با نقاشیهای زیبای سبک ایرانی تزیین شدهاند. استفاده از رنگهای واضح در طراحی داخلی رستوران مدرن باعث ایجاد محیطی جذاب می شود که با عناصر تزئینی زیرکانه تکمیل می شود.

مشخصه بارز طراحی دکوراسیون رستوران سنتی ایرانی استفاده از تختهای قدیمی و صندلیهای چوبی با میزهای کوچک است. این رستوران از سه نیمطبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل شده است و اگرچه ظاهر لاکچری ندارد، اما مزه، کیفیت و حجم غذاهای آن بسیار زیاد است. این رستوران با انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های تهران است که میتوانید آن را در لیست رستورانهای محبوب خود قرار دهید. به خصوص رنگ قرمز که یک محیط باکلاس را برای غذا خوردن ایجاد می کند.اما نکته مهم این است که تمام طیف های قرمز،نارنجی یا زرد با هم برابر نیستند از طیف های پررنگ و یا تند برای رنگ اصلی خود استفاده نکنید به طور مثال استفاده ازرنگ زرد پررنگ می تواند آزاردهنده باشد. بنابراین، میتوان گفت ترکیب الگوها و بافت های متنوع و گوناگون، استفاده از عناصر مختلف سبک های دیگر در یک فضا و همچنین استفاده از آثار هنری منحصر به فرد از ویژگی های اصلی سبک تلفیقی به حساب میآید. حتی می توان با طراحی داخلی رستوران مدرن برای مشتریان تازه ازدواج کرده یا در شرف ازدواج، فضای متنوع را ایجاد کرد. در منوی رستوران پارسه ترکیبی از غذاهای اصیل ایرانی، چینی و ایتالیایی دیده میشوند.

اگر شما هم سبکی دکوراسیون پرطرفدار دیگری را بین ایرانیان میشناسید، لطفا نظر خود را دیدگاه ثبت کنید. معمولا دکوراسیون رستوران های سنتی، منحصر به فرد است.رستوران های سنتی در ایران، معمولا دارای پنجره های رنگارنگ به سبک قدیمی و وجود یک حوض در مرکز رستوران است.در این رستوران ها غذاهای کاملا ایرانی سرو می شود و اگر همراه با چای ایرانی باشد، بسیار لذت بخش تر است. دیگری هم راه پله و بالابری که در بخش میانی رستوران، به سمت زیر زمین و پارکینگ رستوران دسترسی داشته است. طعم غذاهای رستوران کمالی لواسان بسیار خوشمزه است و تازگی طعمها زیر زبانتان خودش را به رخ میکشد. به طور مثال تخت های سنتی ایرانی در رستوران فضایی راحت را برای مهمانان فراهم می کند تا علاوه بر سرو غذا ساعاتی را نیز به استراحت بپردازند.

نه خیلی تند و نه خیلی بی طراحی داخلی رستوران سنتی روح. کانسپت های متمایز در طراحی رستوران، تمهیدات مفصلی برای احساسات به وسیله ایجاد یک روح و احساس منحصر به فرد دارد که این امر مستلزم گذر از مبانی پایه است. بخش سرویس بهداشتی: جایی که سرویس بهداشتی وجود دارد را باید با طراحی هوشمندانه از سالن اصلی جدا کنید و تهویه مناسب برای آن در نظر بگیرید. محور اصلی سبک دکوراسیون ایرانی- اسلامی، سادگی، صمیمیت و پایبندی به اصول معنوی است. به طور کلی این سبک، برگرفته از طبیعت و آموزه های معنوی و مذهبی است. طراحی ساد ه در شکل اثاثیه، پوشش و دکور ساده دیوارها از ویژگی های چیدمان به سبک مینیمال است.

یکی از ویژگی های سبک معاصر این است که برخلاف سایر سبک ها، همیشه در حال تکامل است و این امکان وجود دارد که تا چند سال آینده تغییر کند. فضای رستوران بسیار شیک و دلچسب است و با چشمانداز جذاب دریاچه چیتگر، این زیبایی چند برابر میشود. همانطور که می دانید محوطه سازی یکی دیگر از روش های مهم در نمایش هر چه بهتر یک رستوران است. یکی دیگر از سبک های دکوراسیون منزل ایرانی که از هنر ریشه می گیرد، سبک دکوراسیون تلفیقی است. سبک مدرن در دکوراسیون داخلی یکی از پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون خانه ایرانی به شمار میرود. بنابراین از این نظر یک رستوران مقرونبهصرفه به شمار میرود. نقشه طبقه رستوران شما باید به گونه ای باشد، که برای هر فردی که نشسته است، یک فضای مجزا وجود داشته باشد. رنگ شناسی در دکوراسیون داخلی به ویژه سبک ایرانی- اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا باید به طراحی دکوراسیون فست فود خود اهمیت زیادی داد؟ استفاده از پشتی به جای مبلمان، عضوی جدانشدنی از دکوراسیون ایرانی- اسلامی محسوب میشود. به طور معمول به جای استفاده از عناصر و ظروف لوکس در دکوراسیون منزل ایرانی از ظروف سفالی استفاده میشود.