سیستم تشخیص موشک

مشتری ما از یک تیم پشتیبانی اختصاصی از Viseum بهره مند شد. سرویس تیم قرمز/آبی Viseum بخشی از این سرویس است. مقدار قابل توجهی از اطلاعات زمینی محلی در کنار اطلاعات پیشگیری از حمله موشکی Viseum Overguard استفاده شد.

پیشگیری از حمله موشکی

شناسایی موشک



منبع

حمله موشکی 14/05/2020 – در ساعت 01:24:34 پرتاب موشک Grad توسط Viseum Overguard شناسایی شد. در ساعت 01:24:37 (در عرض 2.7 ثانیه پس از پرتاب)، Viseum Overguard هشداری را در مورد حمله قریب الوقوع احتمالی به پایتخت مشتری به کنترل فرماندهی مشتری ارسال کرد. آموزش آگاهی موقعیت اضطراری Viseum به تیم امنیتی شهر 12.5 ثانیه بیشتر داد تا اقدامات اضطراری خود را انجام دهند.

Viseum Overguard برای جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت وسایل نقلیه و گروه هایی از مردم که ماشین آلات سنگین را در فاصله 20 کیلومتری حمل می کنند استفاده می شود. این به شناسایی نقاط داغ برای حملات موشکی احتمالی کمک می کند. Viseum Overguard بر نظارت بر این نقاط حساس و در عین حال نظارت عمومی برای فعالیت شورشیان تمرکز خواهد کرد. ارتش همچنین از این اطلاعات برای کاهش حملات موشکی استفاده می کند که ممکن است فرودگاه بین المللی میتیگا را هدف قرار ندهند.

این مطالعه موردی در مورد یک منطقه جنگی در شمال آفریقا است. خواسته مشتری ما این بود که محل شلیک موشک برای حمله به زندانشان را مشخص کند. در داخل این فرودگاه زندانی وجود دارد که داعشی ها را در آن نگهداری می کنند. شورشیان از حملات موشکی برای کمک به فرار این زندانیان استفاده می کردند.

حمله موشکی 09/05/2020 – در ساعت 10:28:16 یک موشک هویتزر توسط Viseum Overguard شناسایی شد. در ساعت 10:28:19 (در عرض 3.5 ثانیه پس از پرتاب)، Viseum Overguard هشدار یک حمله قریب الوقوع احتمالی را به تمام محافظان امنیتی فرودگاه ارسال کرد. آموزش آگاهی موقعیت اضطراری Viseum به تیم امنیتی فرودگاه 31 ثانیه بیشتر داد تا اقدامات اضطراری خود را انجام دهند.

این راه حل راه اندازی شد و آموزش مشتری ما در تاریخ 1399/02/04 تکمیل شد. Viseum Overguard برای کاهش موفقیت آمیز 6 حمله موشکی استفاده شد. در تاریخ 08/06/2020 آتش بس توافق شد و هیچ حمله موشکی دیگری به فرودگاه صورت نگرفت. از تاریخ 2020/08/05 تا 2020/09/05، 80 موشک به فرودگاه شلیک شد. اینها نمونه هایی از نحوه عملکرد سیستم Viseum Overguard هستند برای نجات جان صدها نفر استفاده می شود:

Viseum Overguard برای تعقیب وسایل نقلیه و گروه هایی از مردم که از محل پرتاب موشک ها فرار می کنند استفاده می شود. این اطلاعات همچنین برای کمک به شناسایی مکان‌هایی که موشک‌ها، تجهیزات پرتاب موشک و مهمات ممکن است در آن ذخیره شوند، استفاده می‌شود.

نتایج

تحقیق و بررسی – Viseum Overguard محل پرتاب موشک را با مختصات طول و عرض جغرافیایی شناسایی کرد. این 17.82 کیلومتر با فرودگاه فاصله داشت. این امر منجر به دستگیری یک ناو موشک انداز زرهی و دستگیری 16 شورشی شد.

سیستم تشخیص موشک Overguard™ از Viseum®

  • در تمام شرایط آب و هوایی و نور محیطی از جمله مه شدید و تاریکی کامل کار می کند.
  • به طور خودکار سرعت، اندازه، بلبرینگ و موقعیت GPS اهداف در محدوده را گزارش می کند.
  • اولویت برای مناطق (مناطق) تشخیص، برای بهینه سازی اولین پاسخ دهندگان.

همه انواع سیستم‌های کشف موشک میلیاردها هزینه دارند دلار Viseum با استفاده از پشتیبانی مدیریت از راه دور خود برای سفارشی کردن راه حل محصول استاندارد Viseum Overguard™، موفقیت را برای این مشتری به ارمغان آورد. این سیستم از چندین دستگاه رادار، حرارتی و نوری که در یک سیستم دوربین واحد تعبیه شده اند استفاده می کند.

پشتیبانی مدیریت از راه دور Viseum

هنگامی که یک موشک پرتاب می شود، با استفاده از تجزیه و تحلیل تصویری دوربین های حرارتی و نوری به طور خودکار شناسایی می شود. این یک زنگ هشدار برای تیم های امنیتی ارسال می کند. اطلاعات حاصل از فیلم نوری و حرارتی با رادار آن در ارتباط است. در برخی مواقع می توان از صدای موشک نیز استفاده کرد. با استفاده از تمام این اطلاعات، سرعت، مسافت و مسیر موشک را می توان برای محاسبه محل پرتاب موشک استفاده کرد.

تحقیقات

تحقیق و بررسی – Viseum Overguard محل پرتاب موشک را با مختصات طول و عرض جغرافیایی شناسایی کرد. این 5.11 کیلومتر از فرودگاه و 8.53 کیلومتر از شهر پایتخت مشتری بود. این منجر به دستگیری و دستگیری 12 شورشی شد.