سیستم خانه هوشمند پایش انرژی هوشمندسازی ساختمان،خانه هوشمند،اتوماسیون صنعتی

درست است راه‌اندازی سیستم هوشمند، ارزش خانه را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد؛ اما برای بسیاری از افراد خرید این سیستم به خاطر هزینه‌های زیاد آن در وهله‌ی اول ممکن نیست. این خانه‌ی سه‌طبقه که به شکل موزه و برای سکونت دو نفر طراحی شده است، به کمک دو تکنولوژی هوشمند و سبز، از جمله سیستم اتوماسیونی که مقدار مصرف انرژی خانه را کنترل می‌کند، یکی از بهترین خانه‌های هوشمند در دنیا است. نگاه کردن در آینه‌ی حمام این ساختمان نه‌تنها انعکاس صورت شما، بلکه اخبار و وضعیت آب‌و‌هوا را نیز نشان می‌دهد. می‌توانید برای دوش گرفتن محدودیت زمانی تعیین کنید تا وقتی از این حد عبور کرد، به شما هشدار بدهد.

زنگ دینگ دانگ خیام الکتریک مدل آرام

ارائه محصولات برخی از برند های مطرح خانه هوشمند در سراسر دنیا نظیر TUYA . خدمات و مشاوره در زمینه هوشمندسازی و پشتیبانی شما عزیزان ، از دیگر فعالیت های مجموعه خانه هوشمند استر اسمارت است . شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و بهترین پیشنهاد را برای هوشمند سازی دریافت کنید . موضوع درخور توجه در این میان این است که این سیستم جدا از لوکس ‏بودن باعث بهینه‏ سازی مصرف انرژی هم می‏شود و احتمالا همین امر از عوامل مهم و تاثیرگذاری است که باعث می‏شود دیر یا زود همه ما ترجیح ‏دهیم خانه‏ هایمان را به سمت هوشمند شدن پیش ببریم. خانه‏ هوشمند در واقع خانه ‏ای است که سال‏ها پیش در فیلم‏های علمی- تخیلی دیده می‏شد، خانه‏‏ ای که صاحبش با فشار دادن یک دکمه چند کار همزمان در آن انجام می‏داد؛ حتی اگر در خانه حضور نداشت.

شرکت Control4 یکی از شرکت های پیشرو در زمینه اتوماسیون خانه و سیستم های متصل برای هتل ها، ادارات و مراکز تجاری است. این شرکت یک سیستم شخصی و یکپارچه را برای هوشمند سازی ساختمان و کنترل دستگاه های مختلف ارائه کرده است که شامل بخش های مختلف از جمله نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، کنترل دما، اینترکام و امنیت است. هوشمند سازی خانه به معنای این است که برای انجام بسیاری از فعالیت ها و امور در خانه از سیستم های هوشمند کمک گرفته می شود.

سیستم خانه هوشمند پایش انرژی هوشمندسازی ساختمان،خانه هوشمند،اتوماسیون صنعتی وینک برخلاف الکسا یا اسیستنت، وفاداری به برند ندارد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا هر محصول مورد علاقه‌ی خود را با سیستم هوشمند به‌صورت یکپارچه ادغام آکو کند. در صورتی که شما هم قصد دارید تا به سمت آینده قدم بردارید، تردید را کنار گذاشته و همین الان اقدام کنید. اگر بعد از مطالعه این مطلب در زمینه اینکه خانه هوشمند چیست؟ سوالی برایتان باقی مانده، می توانید مطلب خانه هوشمند pdf را مطالعه کرده و یا با کارشناسان سایت کارن در ارتباط باشید تا پاسخ کلیه سوالات خود را به حرفه ای ترین شیوه دریافت کنید. پروتکل هایی که در زمینه هوشمند سازی فعالیت می کنند، دارای زبان هایی هستند که اجازه اجرای آنها را می دهد.

برخی از این مدل‌ها، از جمله دوربین‌های ساخت رینگ، آرلو و مکسیموس، دارای چراغ‌هایی هستند که راه را روشن می‌کنند. دوربین‌های نصب‌شده در زنگ در هم می‌تواند بر رفت‌وآمدها نظارت کند و به کاربر امکان می‌دهد با مهمانان بدون نزدیک شدن به در یا حتی بدون حضور در خانه، تعامل کنند. حالا تصور کنید تمام این وسایل می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند،‌ به یکدیگر اطلاعات بفرستند و خواسته‌های شما را تنها با یک فرمان صوتی یا لمس دکمه‌ای در اپلیکیشن موبایل انجام دهند. این داستان علمی‌تخیلی نیست، بلکه اینترنت اشیا است و جزو کلیدی اتوماسیون خانه هوشمند به حساب می‌آید. با وجود پیچیده و پیشرفته بودن تکنولوژی خانه هوشمند، نکته جالب توجه در رابطه با آن این است که تقریباً در سرتاسر دنیا می‌توانید به سادگی به تجهیزات و تخصص مربوط به آن دسترسی داشته باشد. در کشور ما هوشمند‌سازی خانه میسر بوده و از آن به سادگی می‌توانید از طریق ارتباط با متخصصین این حوزه و دریافت مشاوره‌های لازم اقدام به هوشمندسازی خانه خود کنید.

برخی از این دستگاه‌ها به این هدف ساخته شده‌اند و برخی دیگر نیز این قابلیت بعدا به آنها اضافه شده است و صاحبان خانه با استفاده از برنامه‌ها، دستورات صوتی یا با استفاده از هوش مصنوعی آنها را اداره می‌کنند. برای برخی از صاحب خانه‌ها، تبدیل یک خانه‌ی معمولی به خانه هوشمند یا ساختمان هوشمند می‌تواند به سادگی خرید یک اسپیکر باشد. برای برخی دیگر نیز خانه هوشمند شامل اتصال چندین محصول متفاوت از جمله اسپیکرها، دوربین‌ها، کامپیوتر، تلفن‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون، سیستم امنیتی، لوازم خانگی و غیره است. فروشگاه خانه هوشمند AsterSmart با سالها تجربه در زمینه هوشمند سازی ساختمان ارائه دهنده راهکارهای نوین مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیاء برای نیازهای مختلف است.

قیمت سیستم خانه هوشمند

از جمله سنسورهایی که در در ساختمان هوشمند استفاده می شود، سنسور فشار که به منظور اندازه گیری فشار مخازن و ارتفاع آب مخازن، فشار ورودی، خروجی کانال های هوا رسان و هم چنین برای ارزیابی سیستم تهویه مطبوع HVAC مورد استفاده قرار می گیرد. ، بازسازی خانه های قدیمی با تکنولوژی جدید و … عوامل زیادی را در انتخاب نوع و مدل محصولات مصرفی در ساختمان ها دخیل کرده است که در زیر به برخی از آنها مختصر اشاره شده است. طبق مذاکرات انجام شده قراردادی مبتنی بر بندهای مختلف جهت هوشمندسازی ساختمان شما و اجرای سیستم BMS بین ما و شما عقد می گردد. در خانه هوشمند ديگر نيازي به استفاده از ريموت IR جهت روشن و خاموش نمودن تلويزيونها و LCD ها و يا اسپليتها نخواهيم داشت.

  • براي كنترل سيستم سرمايش و گرمايش كه به وسيله دستگاه تهويه مطبوع انجام مي پذيرد دماي پيش فرض توسط كاربرتنظيم گرديده دمای خواسته شده شروع به فعاليت مي نمايد.
  • همه اجزای خانه هوشمند از طریق کنترل کننده ی مرکزی با هم در ارتباطند و همه فرمان ها به واسطه کنترل کننده مرکزی برای اجزای مختلف خانه ارسال می شود.
  • با خروج کارمندان از اتاق، چراغ ها پس از مدت معینی خاموش شده و با ورود آن ها مجدداً روشن می شوند.

آلارم هوشمند زنگ هشداری است که می‌توانید خودتان آن را با استفاده از دستگاه موبایل، خاموش یا روشن کنید. این سیستم باید کمترین میزان آلارم کاذب را داشته باشد و احتمال ایجاد هشدارهای کاذب زیاده از حد که باعث عدم توجه پلیس می‌شود را به حداقل میزان ممکن برساند. اگر نگران این هستید که همیشه برای پاسخ داده به آلارم‌ها در دسترس نباشید می‌توانید به هشدار هوشمند خود دستور دهید که تحت شرایط خاصی روشن شود؛ به عنوان مثال زمانی که پنجره‌ی خانه می‌شکند.