شارژ کارتریج Hp شارژ کارتریج پرینتر اچ پی در محل

مجموعه اداریم مفتخر است که علاوه بر فروش کالا، در زمینه خدمات پس از فروش نظیر تعمیر پرینتر، شارژ کارتریج لیزری ، شارژ کارتریج لیزری رنگی ،تعمیر فکس نیز به شما خدمت رسانی می کند. طبیعی است که با افزایش کیفیت، قیمت پودر شارژ کارتریج و قیمت جوهر پرینترهای لیزری افزایش پیدا می کند. به این ترتیب و با توجه به بودجه معمولا رنگ‌ های بی‌کیفیت به هد کارتریج آسیب می ‌زنند و در چاپ هم تفاوت فاحش آنها با جوهر و رنگ با کیفیت یا اوریجینال، به راحتی قابل مشاهده است. طبیعتا قیمت پودر شارژ کارتریج بی کیفیت پایین تر از نوع حرفه ای و مناسب آن است. در پرینترهای جوهری هر کارتریج چیزی حدد 150 برگه را چاپ می کند. هزینه ای که شما بابت شارژ کارتریج صرف می کنید بین یک سوم تا یک چهارم قیمت یک کارتریج اصلی می باشد.

ما در اچ پی گالری به دلیل این که کیفیت شارژ کارتریج و سلامتی شما برایمان مهم است ، شارژ کارتریج را در محل انجام نمیدهیم . پودر استفاده شده برای شارژ در هیچ مرکزی اورجینال نیست و کیفیت های آن متفاوت است. اگر از تونر (پودر) باکیفیت در کارتریج استفاده شود، کیفیت چاپ تغییر چندانی نمی کند. اگر تصمیم گرفته اید که خودتان شارژ کارتریج را انجام دهید، ممکن است به تعدادی از وسایل گفته شده دسترسی نداشته یا برخی از مراحل را از قلم بیاندازید. در این صورت نه تنها در هزینه های شارژ صرفه جویی نکرده، بلکه به پرینتر نیز آسیب خواهید زد. پس تنها داشتن وسایل لازم، برای شارژ کارتریج کافی نیست و باید از مهارت و تجربه نیز در این زمینه برخوردار بود.

کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید تا در کمترین زمان، کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و با هزینه بسیار مناسب و همچنین تونرهای با کیفیت، انواع کارتریج لیزری شما را در محل، شارژ و تعمیر کنند. بیشتر مصرف کنندگان پرینتر های جوهر افشان به دلیل قیمت بالا کارتیج های جوهر افشان ترجیح می دهند که کارتریج خود را شارژ کنند . نکته مهم در شارژ کارتریج جوهر افشان این است که سعی کنید قبل از این که جوهر کارتریج شما کاملا تمام شود اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید . اگر جوهر کارتریج شما تمام شود یا کارتریج شما خشک شود ممکن است که کارتریج شما امکان شارژ نداشته باشد . پس زمانی که احساس کردید جوهر کارتریج پرینترتان رو به اتمام هست سریعا اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید . بله، از پرتکرارترین درخواست های ثبت شده شارژ کارتریج، شارژ کارتریج لیزری رنگی است.

هم‌چنین یک پیچ‌گوشتی چهارسو، کاغذ روزنامه یا هر برگه باطله دیگر، یک ابزار لبه دار و یک پارچه نرم و لطیف مورد نیاز است. برخی از کاربران می خواهند بدانند که چرا کارتریج پس از شارژ صدا می دهد. معمولا یا مواد مصرفی تمام شده و یا مگنت کارتریج با بلید در تماس است. توصیه می کنیم به محض اینکه کیفیت چاپ شروع به افت کرد ، کارتریج را دوباره شارژ کنید. ادامه چاپ با یک کارتریج که در حال تمام شدن است به آن آسیب می رساند و احتمال پر شدن مجدد آن را کاهش می دهد. ممکن است هزینه فقط مربوط به شارژ و اجرت باشد یا علاوه بر این موارد قطعه هم نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

در صورت مشاهده این قبیل مشکلات، فورا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید و از او بخواهید که هرچه سریع تر آن ها را برطرف کند. اگر کار با دقت و مهارت کافی انجام شود، تعداد این خطاها به حداقل ممکن می رسد. البته این مشکلات همیشگی نیستند و در برخی مواقع ایجاد می شوند و جای نگرانی ندارند.

در ادامه باید کارتریجی را که با نوار نمناک بسته بندی شده است را درون نایلون قرار داده و زیپ نایلون را ببندید. شاید سوال این قسمت شما این باشد که چرا نوار باید خیس باشد؟ این موضوع به دلیل مرطوب نگه داشتن کارتریج و جلوگیری از خشک شدگی قرار نحوه شارژ کارتریج داده می شود. اگر میشه یه پیگیری کنید ما کارمون خیلی مهم هستش و نیاز به کارتریج داریم . بنده به عنوان مدیر it و اداری کرمان موتور، از شرکت هفت آسمان بابت تامین ماشین های اداری و کامپوتر ها بسیار رضایت دارم . بله ، پرینتر به صورت کامل تعمیر و در حضور مشتریان عزیز تست میشود .

  • کارتریج جوهر افشان نیز مانند کارتریج لیزری دارای دو بخش جوهر و هد است.
  • برای جلوگیری از تخلیه الکترواستاتیکی محل اتصال چیپست را لمس نکنید.
  • حداکثر شارژ کارتریج اچ پی سه مرتبه و شارژ کارتریج سایر برندها دو مرتبه می باشد.
  • شارژ کارتریج به طور کلی یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر که در پرینترهای جوهر افشان با پودر تونر و در کارتریج های جوهر افشان با مایع جوهر انجام می شود.
  • متخصصین ما در پین ورک این کار را به‌راحتی و به‌صورت حرفه‌ای به دو روش سوراخ کردن یا جدا کردن ریل‌های کارتریج اجرا می‌کنند.
شارژ کارتریج Hp شارژ کارتریج پرینتر اچ پی در محل

وجود دارد که باعث شده است کیفیت آن ها روز به روز بهتر شده و با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه شود. بسته به برند و مارک کارتریج ها، یک کارتریج را می توان دو تا سه بار شارژ نمود. شارژ مجدد سبب آسیب به هد کارتریج شده و در نهایت افت بسیار زیاد چاپ را موجب می شود. لازم به ذکر است چنانچه بدنه یا کاست کارتریج به صورت ظاهری دچار مشکل شده باشد دیگر قابلیت شارژ مجدد را نخواهد داشت. در کارتریج‌های جوهری یا جوهر افشان نیز از مایعی به نام جوهر استفاده می‌شود.

شما می توانید با ما تماس گرفته و راهنمایی ها و استعلام قیمت خود را گرفته و کارتریج را با پست، پیک، تیپاکس و باربری برای ما از هر کجای ایران ارسال نمایید. کارتریج ها از بدنه پلاستیکی و مواد شیمیایی تونر یا جوهر تولید می شوند و وارد شدن این مواد به طبیعت باعث آسیب به آن می شود. پس شارژ یا سرویس و یازیابی یک کارتریج به غیر از حذف هزینه بیشتر، برای طبیعت نیز بهتر است. همانند خودرو و موتور سیکلت، وقتی از قطعات مصرفی با کیفیت استفاده شود، مشکلی برای سایر قطعات پیش نخواهد آمد و موتور آن بخوبی به فعالیت خود ادامه می دهد.

اما به گفته کارشناسان با توجه به اینکه ممکن است در حین شارژ، مقداری تونر در فضا پخش شود و فردی به آن حساسیت داشته باشد؛ در صورتی که فضای مناسب برای شارژ کارتریج در محل وجود ندارد بهتر است این کار در تعمیرگاه انجام شود. اچ پی تعمیر یک مرکز تخصصی تعمیرات پیرینتر در محل است و مشاور… تونر خوب باعث آلوده شدن فیلتر و هوا می شود که می تواند به موتور الکتریکی برسد و به آن آسیب برساند و یا حتی باعث انفجار گرد و غبار شود. برای جلوگیری از آلودگی لازم است تا تونر را در خارج از خانه تخلیه کنید. کارتریج را در داخل یک سطل زباله و یا یک کیسه پلاستیکی با تکان دادن و از طریق سوراخی که برای شارژ مجدد ایجاد کرده اید تخلیه کنید.