شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

برای اتاق فرار دیپلمات هر بلیط مخصوص 1 نفر است و حداقل تعداد بلیط خریداری شده بایستی 3 عدد باشد. مجموعه انیگما هر هفته بخشی را پخش می کند که شما می توانید آن را روی وب سایت آن تماشا کنید و معماهای آن را حل تخفیف اتاق فرار نمایید. این بازی کلاسیک دارای سبک ترسناکی است که درجه سختی بالایی دارد. اگر علاقه به فضاهای ترسناک و دلهره آور دارید، می توانید این بازی را امتحان کنید.

اتاق فرار جهود

در این اتاق فرار وایکینگ ها آداب و رسوم خاصی را دارند که هر سال یکی از دوستان خود را برای خدایشان یعنی اودین قربانی می کنند تا از شر او در امان بمانند. امسال شما یک گروه از این وایکینگ ها هستید که قصد دارید مراسم را اجرا کنید. مدت زمان این اتاق فرار ۶۰ دقیقه بوده و مناسب برای گروه های ۴ تا ۸ نفره می باشد. شما در این اتاق فرار یک افسر اطلاعات هستید که تصمیم گرفته اید فردی مشکوک را تعقیب کنید. بعد از توقف در یک مغازه مواد شیمیایی و چند ابزار فروشی در نهایت به منزل او می رسید و چند روز آنجا را زیر نظر می گیرید.

اتاق فرار ماجراجویی

حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید. اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند. در این بازی ابزارهای حل معما و راهنماهایی در گوشه و کنار فضا پنهان شده است، و یکی از وظایف بازیکان این است که آن ابزار و راهنماهای پنهان را پیدا کنند. اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند. یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است.

برای موفقیت در این بازی گروهی، تا حد امکان وظایف را بین اعضای تیم تقسیم کنید تا هر فرد مسئول حل بخشی از چالش‌ها باشد. کف بازی از موکت پوشیده شده و داخل فضا بدون کفش بازی خواهید کرد پس حتماً بهداشت فردی را رعایت کنید قابلیت استفاده از سرویش بهداشتی بعد از بازی وجود دارد پس از رزرو، با شماره تماسی که به شما نمایش داده می شود تماس حاصل نمایید. اتاق فرار مثل تمام دیگر تفریحات موجود در جهان یک هدف جامع دارد، سرگرم کردن و ساختن لحظات لذت بخش. پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست.

  • بابک آخرین نفر از این نسل متوجه حضور این نفرین در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی می شود.
  • شب سیزدهم، کابوس، کمپ آلفا، آرماگدون، احضار، طاعون، طهران 1346، شام آخر و سرقت اتاق فرارهای فعلی ما در تهران هستند.
  • اتاق فرار سرقت از جمله اتاق های فرار تهران است که داستان آن به صورت کارآگاهی طراحی شده است.
  • این بازی که از دیگر اتاق های فرار تهران است، درجه سختی تقریبا بالایی دارد.
  • مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد.
شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ پیش پرداخت جهت رزرو این اسکیپ روم ۲۰۰ هزار تومان می باشد و توصیه میشود از پوشیدن لباسهای محبوب خود پرهیز کنید. پیشنهاد ما به دوستانی که تجربه اتاق فرار ندارید در ابتدا انتخاب بازیهایی با درجه سختی متوسط و همچنین ژانرهای غیر ترسناکه. اما سایرین با توجه به سناریو بازی اتاق فرار مورد نظرتون رو انتخاب کنید. زمان انجام این بازی یک ساعت و هزینه بازی اتاق فرار شب سیزدهم برای هر نفر 110 هزار تومان است.

رزرو بازی اتاق فرار و شروع یک بازی هیجان‌انگیز