طراحی لوگو با مربع

مدلهای گوناگونی از طراحی بستههای مواد غذایی و لبنیاتی چاپ کارتن در گالری ما وجود دارد که میتوانید از طریق ارتباط با مدیران شرکت و یا کارشناسان مدرن طرح آنها را مشاهده و گزینههای جذابی پیش روی خود داشته باشید. همچنین ما برای دوستانی که علاقه دارند در تلفن همراه خود لوگو طراحی کنند و هزینه ای هم برای آن نپردازند یک پیشنهاد ویژه داریم.پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن های طراحی لوگو رایگان است.با نصب این برنامه ها بر روی اندروید و یا ios میتوانید به راحتی در عرض چند دقیقه یک لوگو طراحی کنید. شاید فکر کنید دلیل اینکه این برندها در ذهن ما ماندگار شدهاند این است که به صورت روزمره زیاد با آنها برخورد داریم، اما دلیل اصلی آن این است که لوگوی اصیل و فراموش نشدنی دارند. ایشان در این زمینه افزودند: البته خودروسازها از این حرف سوء استفاده نکنند، زیرا وضع آنها تعریفی ندارد و مقصود، آن جاهایی است که تولید خوب و با کیفیت دارند.

داشتن لوگو حرفه ای یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در ارتقا جایگاه برند است. این نرمافزار که اولین بار در تاریخ 1989 برای ویندوز عرضه شد، از گرافیک وکتوری استفاده میکند و میتوان به آن لقب یکی از بهترین ابزارهای طراحی لوگو را نسبت داد. از نظر عملی و نسبتهای مناسب، لوگوی شما را کامل میکنند و به رساندن معنا و مفهوم آن کمک میکند. داشتن یک لوگوی ساده با قابلیت تشخیص بالا، میتواند به قابلیت انعطاف پذیری آن نیز کمک کند. در آموزش طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ، تنظیمات transparent به جای پس زمینه صاف، یک زمینه چهارخانه تولید می کند. لذا این نمونه بسته بندی جهت تولید عمده و کارگاهها یا کارخانهجات توصیه نمیشود. اکنون می توانید PNG را در لوگو یا هِدِر تصویر عنوان آپلود کنید و JPG را برای سوشیال مدیا انتخاب کنید. روی سند خود کلیک کنید و شروع به تایپ کنید. انسانها طرحهای متعادل را به خوبی میشناسند.

نمونه طراحی بسته بندی صنعتی

کسب و کار های نوپا و برند هایی که هنوز در ابتدای مسیر هستند، می توانند با انتخاب یکی از نرم افزار های حرفه ای دنیای طراحی، یک هویت مستحکم و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به وجود آورند. یکی از قدیمیترین و رایجترین روشها برای انواع بسته بندی مواد غذایی در منازل، استفاده از کنسرو خانگی است. ییکی از محصولات بهداشتی، دستمال کاغذی است که برای طراحی بسته بندی آن باید دقت و ظرافت بیشتری به خرج داد. انتخاب متریال با کیفیت، مرکب چاپ استاندارد استفاده از ماشین های چاپ به روز و دقت در مراحل تولید، از مهمترین عوامل برای ساخت بسته بندی با کیفیت است. تعدادی از مواد پلاستیکی موجود ند که یک اتم ئیدروﮋن اتیلن توسط یک هالو ﮋن یا سایر گروهها جایگزین شده است .

یک لوگوی مقیاس پذیر باید علاوه بر اینکه منطقی و زیبا به نظر برسد، در هر اندازه و سایزی نیز نمونه طرح برای لوگو خوانا باقی بماند. بعد از اینکه متن را همانطور که می خواهید پیدا کردید، می توانید همه چیز را به راحتی جابجا کنید و آنها را در مکان مورد نظر قرار دهید. دلیل این امر که همه ما به راحتی در کمترین زمان محصولات کوکاکولا را می شناسیم و می توانیم این محصولات را از میان باقی محصولات برندهای دیگر تشخیص دهیم طراحی لیبل و بسته بندی آن است. بنابراین یکی از اصول طراحی لوگو، حفظ ارزشهای آن در طول زمان است. یک لوگوی با اصالت آنقدر به یادماندنی است که در ذهن افراد در طول زمان باقی میماند. استفاده اصلی از این بسته بندی برای حمل و نقل و شبکه توزیع است. برای نصب فونت در آموزش طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ اگر از رایانه استفاده می کنید فایل فونت را از حالت فشرده (Zip) خارج کنید، سپس آنها را هایلایت کنید و روی “install” کلیک کنید.

نمونه ای از طرح بسته بندی گردو

تا اینجا، حداقل شرایط برای نگهداری موادغدایی تامین شده ولی جهت بالابردن مقاومت لایه آلومینیومی در برابر مواد غذایی اسیدی و نیز به منظور جلوگیری از تغییر طعم مواد خوراکی داخل ظرف، یک لایه نازک از پلاستیک پلی اتیلن(PE) که اصطلاحا فیلم پلی اتیلنه نامیده می شود، در داخلی ترین جدار ظرف و بر روی لایه آلومینیومی واقع می شود. همانطور که می دانید تولیدات لبنی جدید در طعم های مختلف به منظور رقابت با سایر محصولات صورت می گیرد از این رو در عرصه های مختلف باید حرفه ای قدرتمند ظاهر شد. سایر لوگوهای حرفه ای نیز به همین شکل طراحی شدهاند.

نمونه بسته بندی این انتخاب بر اساس پلن سفارش خواهد بود که شما و کارفرمایتان در رابطه با آن به توافق رسیده اید. در این روش ابتدا بر اساس طرح مشتری شابلونی ژلاتینی از جنس پلاستیک تهیه، سپس با نصب این شابلون روی سیلندر چاپ انجام می شود. اما یک لوگو فقط در یک لاین از متن متوقف نمیشود، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید متن یا کلمات را به طور کلی arrange کنید تا افکت را به حداکثر برسانید. برخی نکات نیز درمورد ساخت لوگو حرفه ای وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. البته فضاهای خالی که تعمدانه سفید و خالی گذاشته شدهاند، بخشی از طراحی است. در صورتی که فضای خالی زیادی داخل جعبه قرار داشته باشد، به مواد بیشتری برای پر کردن آن نیاز خواهید داشت که به معنی افزایش هزینههاست. طراحی بسته بندی ممکن است در داخل یک شرکت یا با درجات مختلف مهندسی بسته بندی خارجی انجام شود: پیمانکاران مستقل ، مشاوران ، ارزیابی فروشنده ، آزمایشگاه های مستقل ، بسته بندی قراردادها ، برون سپاری کل ، و غیره.

باید بدانید که یک لوگو جذاب و خوب میتواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب به سمت کسب و کار شما را داشته باشد. دنبال کنندگان حساب های دیگر با مشاهده جذاب تر بودن پست های شما به راحتی جذب حساب کاربری شما خواهند شد و از آن پس به لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست های شما می پردازند. وقتی محصولی طراحی شده و پس از زحمات فراوان تولید میشود و سپس به بازار مصرف عرضه میگردد و با استقبال مصرف کنندگان روبرو میشود، معمولاً رقبا سعی میکنند که همان محصول را تولید کنند. سازگاری بسته بندی با محصول به استفاده راحت از آن محصول در هنگام مصرف بر می گردد.

قاعده کلی در اصول طراحی لوگو این است که لوگوی طراحی شده بتواند با هر رنگ یا زمینهای منطبق شود. لوگوی شبکه اجتماعی لینکدین نیز بسیار شبیه به لوگوی فیسبوک بوده که از یک مربع آبی به همراه دو حرف انگلیسی i و n با رنگ سفید طراحی شده است. اما اطمینان حاصل کنید که رویکرد کلی شما مدرن است و شامل عناصر خاصی مانند رنگ ها و حروف متنی می باشد. جالب است بدانید که فیلم های پلی پروپیلن در حالت عادی شفاف و بی رنگ است، اما با اضافه کردن مواد خاصی می توان آن ها را در انواع دیگر نیز تولید نمود. مواد غیر شفاف مانند سینی های سفید رنگ نیز در حد وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند . شاید بخواهید رنگ را تغییر دهید، فاصله حروف را تنظیم کنید، یا هر چیزی که برای رسیدن به افکتی دنبال آن هستید. اگر تولیدکننده محصولات متنوع هستید باید بدانید همان اندازه که کیفیت محصول مهم است طراحی بسته بندی هم حائز اهمیت است.

لوگوهای Responsive بسیار سازگار هستند و از نظر اندازه، پیچیدگی یا حتی رنگ بسیار متفاوت هستند. در این مقاله از آموزش طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ، ما با رنگ سفید شروع کردیم. این همان نقطهای در اصول طراحی لوگو است که هنرمند با ایدههای عالی و درک صحیح از طراحی با مشتری روبرو میشود. بنابراین، یکی دیگر از اصول طراحی لوگو این است که لوگوها باید متنوع و سازگار باشند تا در هر مکان و محصولی بتوان از آنها استفاده کرد.

نمونه طراحی بسته بندی

از تاریخ تولید و انقضا گرفته تا نحوه مصرف ، استانداردها ، رده سنی ، مشخصات تولید کننده ، لوگوی برند ، ویژگی های خاص و برتر محصول ، قیمت و مواد تشکیل دهنده و . کره یکی دیگر از محصولات لبنی پر مصرف در تمام نقاط جهان می باشد که در اکثر موارد از بسته بندی های مشابه استفاده می شود. طراحی بسته بندی خرما برای این دسته از مصرف کنندگان قدری متفاوت است چرا که حمل مقدار مناسب و استفاده آسان اهمیت بالایی دارد. اما کاتالوگ برای معرفی کالاها و خدمات یک برند به توزیع کنندگان بزرگ کالا می باشد.

برای امتحان هریک از فونت ها می توانید به راحتی هریک از آنها را انتخاب کنید و ببینید که چگونه به نظر می رسند، و سپس فونت دیگری را انتخاب کنید. این بار PNG 24 را با transparency روشن کنید. بدین ترتیب به راحتی قسمت ‘Food Co.’ را از یکی از باکسهای تکست حذف کنید، سپس قسمت دیگر را انتخاب کنید و متن دیگر (Primal) را حذف کنید. زمانی که به خلق ایده بسته بندی تبلیغاتی می پردازید، یکی از تکنیک های جلب توجه مشتریان، درج دستورالعمل و طرز استفاده از محصول روی بسته بندی است. این پرنده در واقع برگرفته از نام غول رسانهای یعنی توییت (به معنای نطق کردن و آواز سر دادن) طراحی شده است. به طور مثال، لوگوی توییتر نماد یک پرنده در حال آواز است.

سلفون بسته بندی مواد غذایی: سلفون ها فیلم های پلاستیکی شفاف و شیشه ای هستند که بر پایه پلی پروپیلن ساخته می شوند. Save for Web & Devices بروید و از فهرست کشویی گزینه JPG را انتخاب کنید و اسلاید quality را طوری تنظیم کنید که thin kit بدون اینکه فایل بزرگی داشته باشد شفاف به نظر برسد (بیش از ۱۲۰ کیلوبایت برای یک وب سایت). ویزا: این شرکت کارت اعتباری، نمیتواند بدون جلب اعتماد مردم، کار کند. برای طراحی لوگو حرفه ای اندروید میتوانید بدون هیچ دانش خاصی از طراحی و یا تخصص ویژه ای در این زمینه، با دانلود نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای اندروید شروع به خلق ایده های خود و تبدیل آنها به یک نماد ماندگار کنید. اگر بخواهید، می توانید Drop Shadow را نیز اضافه کنید (در پنجره لایههای خود، روی text layer کلیک راست کنید و به قسمت “Blending Options” بروید) یک قسمت در Drop Shadow در سمت چپ وجود دارد که میتوانید تیک بزنید و تنظیمات را با کلیک روی کلمه ” Drop Shadow ” انجام دهید.

همچنین ظروف پلیمری کوچک و بزرگ در شکلهای هندسی متنوع برای عرضه کرههای حیوانی و گیاهی مناسب است. اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک متناسب با حوزه تخصصی خود یک نماد برای خود تعریف میکنند. یک طراحی متناسب باعث ایجاد تعادل در بین عناصر مختلف سازنده لوگوی شما خواهد شد. تا در هر کجا که قرار میگیرند متناسب و سازگار باشند. لوگوهای متقارن از طریق عناصر وزنی باهم برابر و هم تراز شده، و در دو طرف یک خط مرکزی، متعادل میشوند. قیمت چاپ : هزینه چاپ به صورت مستقیم به طرح مورد نظر شما و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد از همین رو برای دریافت قیمت چاپ تنها کافیست طرح مورد تایید را از طریق ایمیل یا شبکه های مجازی برای ما ارسال کنید تا قیمت دقیق تولید و چاپ اعلام شود. قبل از هرگونه تصمیم گیری، فقط بخاطر داشته باشید که این یک لوگو است، بنابراین متن باید واضح و خوانا باشد و با موضوع مارکت تجاری شما (صنعت، رنگ و …) مطابقت داشته باشد.

نمونه طراحی بسته بندی جعبه

امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، مسیر و شروع خوبی را برای یادگیری فتوشاپ پیش بگیرید. یک طراح حرفهای اهمیت درست شناساندن برند به مخاطب از طریق عناصر و مفاهیم مختلف در طراحی را به خوبی میداند. پوشاک از طریق نمایش روی قفسه و یا از پشت پیشخوان، برحسب این که بازار فروش کدام را بپذیرد، به فروش می ­رسند. ضمنا مشارالیه به هیچ عنوان حق ورود هرگونه بچه ماهی یا ماهی قزل آلا از هر نوع یا وزن غیر از گونه مصرح در این قرارداد را به محیط پرورشی ندارد .شریک دوم مجاز به خروج ، فروش یا استفاده از ماهی ها جز با اجازه کتبی شریک اول نخواهد بود . اول از همه، شما می توانید با نوشتن نام کسب و کار خود، و جستجو در فونتها، یک فونت در فتوشاپ پیدا کنید. اگر می خواهید افکتهای منحصر بفرد خودتان را کشف کنید، مناطق دیگر را نیز امتحان کنید.

اما برای ساخت لوگوی تبلیغاتی حتما نیازی نیست از نرم افزارهای حرفه ای مثل ایلاستریتور استفاده کنید، شما می توانید با استفاده از لوگوساز آنلاین لوگونومی، ایده هایی که قبلاً یادداشت کرده اید را روی صفحه نمایش گوشی یا لپ تاپ خود خلق کنید. البته، ممکن است که فونت مورد علاقه خود را پیدا نکنید، بنابراین مجبورید کمی آنلاین جستجو کنید. اما بیشتر افرادی که وب سایت یا یک مارکت آنلاین راه اندازی می کنند، پول زیادی را برای خرید لوگوی مخصوص تجارت خود پرداخت میکنند. در حال حاضر گرایش به خرید محصولاتی که دارای بسته بندی است بسیار زیاد است؛ و کمتر پیش می آید که مشتری محصولات خوراکی را فله ای خریداری کند. استفاده از امکانات کاملِ این اپلیکیشن نیازمند خرید اکانت پرمیوم است و هزینهی خرید این حساب هم کم نیست. روش دیگر برای دستیابی به تطبیق پذیری، داشتن لوگوی Responsive است.