فرش 700 شانه ارزان قیمت قیمت مناسب فرش 700 شانه کارخانه فرش کاشان فرش کوروش

از لحاظ کاربرد برای خانه هایی که رفت وآمد زیاد دارد وافراد بیشتر برروی فرش می نشینند ، خرید فرش 700 شانه انتخاب مناسب تری نسبت به 1200 شانه دارد زیرا ضخامت بالاتری دارد ونرم می باشد . ولی اگر زیبایی مورد نظر باشد فرش 1200 شانه در اولویت قرار دارد. از لحاظ قیمت علاوه بر نخ به کاربرده شده در فرش و طرح ورنگ وتعداد شانه وتراکم که در قیمت موثر است به طور کلی قیمت فرش 700 شانه پایین تر از فرش 1200 شانه می باشد .

  • جنس نخ خاب علاوه بر این که بر روی قیمت فرش ماشینی بسیار موثر است، بر روی نرمی و لطافت و ماندگاری فرش هم تاثیر زیادی دارد.
  • نقشه متفاوت از طرح های فرش 1500 شانه – فرش ماشینی 4500 تراکم گل برجسته با کیفیت و قیمت مناسب .
  • لازم به توضیح است کخ در فرش های 700 شانه اصل یک تفاوت ظاهری مهم دارد.

قیمت فرش 700 شانه 6 متری نصف قیمت 12 متری آن است و این محصول با عرض 2 و طول 3 متر بافته می شود. در دکوراسیون های امروزی از این متراژ بیشتر استفاده می‌شود و افراد سعی می‌کنند برای یک محیط 12 متری یا 9 متری، قالی 6 متری را خریداری کنند و اطراف آن را خالی نگه دارند و با این روش هم توانسته اند فرش 700 شانه ماشینی با قیمت ارزانتر بخرند و هم دکوراسیون خود را زیباتر سازند. فرش 700 شانه ورژن که به آن ورجین هم گفته می‌شود کیفیت و دوامشان کمتر از آکریلیک است و با قیمت بسیار ارزان ارائه می‌شوند زیبایی و ظرافت این محصولات بیشتر از 700 شانه های بی سی اف است و افرادی که برای فضای خاص به دنبال فرش ارزان قیمت هستند بهتر است که به سراغ 700 شانه های ورژن بروند. این بافته ها، قیمت مناسب تری نسبت به دیگر فرش های دستباف گونه دارند. مسلما در این دوران که به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه و دستگاه های وارداتی و زیاد شدن حقوق کارگران، قیمت فرش نیز افزایش پیدا کرده است، افراد به دنبال کف پوشی هستند که در حین داشتن قیمت مناسب، از کیفیت و زیبایی بالایی برخودار باشد.

قیمت فرش 12 متری 700 شانه کاشان:

هماهنگی طرح و رنگ فرش را می توان با المان هایی مانند پرده و مبل خود ست کرد. از این رو طرح های متنوع فرش های 700 شانه می تواند به شما در هماهنگ فرش با سایر اجزای خانه کمک کند. چرا که شما را همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم فرش 700 شانه از جمله فرش خرید فرش ۷۰۰ شانه ارزان های ایرانی است.

فرش کاشان هیوا سرمه ای

مهمترین ویژگی فرشهای 700 شانه قیمت ارزان فرش و نرم بودن آن است. این فرش ها نسبت به فرش های 1000 و 1200 شانه ، ارتفاع خاب بیشتری دارند. در اتاق خواب هایی که تخت وجود دارد، نقش فرش ها به عنوان زیبا ساختن جلوی تخت خواب و دیگر وسایل است. از این رو از قالیچه های 700 شانه باید در جلوی تخت استفاده کرد و ابعاد آن به گونه ای انتخاب شود. در اتاق خواب هایی که تخت وجود ندارد باید بیشتر فضای اتاق مفروش شود.

تمامی فرش‌های 700 شانه در فروشگاه ما با تراکم 2550 ارائه می‌شوند. همانطور که در مقاله شانه و تراکم فرش گفته شد، تراکم و شانه یکی از مهم‌ترین ویژگی فرش‌های ماشینی است که حتماً باید به آن توجه کنید. قیمت فرش همیشه یکی از اساسی ترین ملاک اصلی برای خرید میباشد و تاثیر زیادی بر خرید ما دارد. به صورت کلی قیمت فرش های 700 شانه نسبت به فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه کمتر میباشند. کم بودن تعداد گره ها در طول و عرض فرش های 700 شانه علت اصلی قیمت پایین تر این فرش ها میباشند.

طرح های شلوغ کرم رنگ را از قبیل فرش 700 شانه طرح افشان کرم، طرح های ترنج دار کرم یا طرح های خشتی را می توان با مبلمان کرم رنگ ساده ست کرد. فرش های ته انباری از نظر قیمت در دسته فرش های ارزان قیمت است به همین دلیل برای خرید این نوع فرش ها از فروشگاه ها و مکان های معتبر اقدام به خرید فرش دلخواه خود نمائید تا در زمان خرید فرش به اصطلاح کلاه سرتان نرود. این نوع فرش ها هیچ گونه عیب و پارگی و ایرادی هستند و تنها به دلیل عدم تولید آن در فروشگاه و کارخانه با قیمت کمتر از قیمت بازار و با نام فرش ته انباری به فروش میرسد.

فرش 700 شانه ارزان قیمت قیمت مناسب فرش 700 شانه کارخانه فرش کاشان فرش کوروش