فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | boostercctv

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است. گواهینامه‌های ISO شناخته‌شده بین‌المللی این برند، تضمین می‌کند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرم‌هایی را برای برآورده کردن سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. CP PLUS با یک چشم‌انداز و تعهد به ساده و مقرون‌به‌صرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند. همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت استاندارد آی پی 66 و آی پی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود به کار می برد. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد.

دوربین مداربسته برند فلیر

همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. پاناسونیک FacePRO می تواند چهره هایی را تشخیص دهد که در فناوری رایج نظارت تصویری تشخیص آن ها دشوار است. FacePRO همچنین در چهره های مطابق با تصاویر گرفته شده از تصاویر گذرنامه تا ده سال از دقت بالایی برخوردار است. به همین خاطر میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا است. دوربین های هایک ویژن قابلیت تصحیح تصویر و ایجاد تعادل را در میزان نور دارند و در شرایط مختلف می توانند کنتراست بالای نوری را بهبود بخشیده و موجب افزایش کیفیت تصاویر شوند.

سوالات متداول دوربین مداربسته

داشتن اطلاعات هر چند کلی از برندهای موجود در بازار در راهنمایی کاربران برای رسیدن به بهترین انتخاب، قطعا مفید خواهد بود. در این مقاله سعی شده اطلاعاتی در مورد 10 برند برتر دوربین مداربسته موجود در بازار ایران ارائه شود. در انتها نیز جدولی از مقایسه بین برندها گردآوری شده است که اطلاعات آن از سایت های معتبر نظرسنجی در این حوزه جمع آوری شده است. ترتیب برندها بر اساس رتبه آنها در محبوبیت بین کاربران و فروش آنها ارائه شده است. برای آگاهی بیشتر از انواع برند دوربین مداربسته و مقایسه آنها تا انتهای این مقاله با هایک ویژن لند همراه باشید. یکی دیگر از تولید کنندگان چینی در زمینه سیستم های امنیتی برند یونی ویو است.

http://binacctv.ir

این شرکت با تولید محصولات پیشرفته ، قابل اعتماد ، با کیفیت و با بهره گیری از 6000 مهندس فعال در زمینه توسعه و تحقیق به یکی از تولید کنندگان بزرگ صنعت نظارت تصویر تبدیل شده است. پیوند دادن این نوآوری ها با تجربیات مشتریان از آنها باعث شد نام پاناسونیک در عصر های مختلف تکنولوژی همیشه در اوج باشد که باعث ایجاد زیر ساختی ایمن در استفاده از محصولات این برند میشود. بیش از 3500 کارمند در 50 کشور دنیا محصولات با کیفیت این شرکت را در آن کشور ها توزیع می نمایند. مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می‌باشد. بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم‌های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند پاناسونیک

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته Megavision دارای انواع دوربین تحت شبکه Megavision و دوربین AHD مگاویژن و همچنین دوربین های آنالوگ Megavision می باشند. برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند. و در نهایت امیدواریم که مقاله دوربین مداربسته ایرانی به شما در خرید دوربین مداربسته مدنظر خود کمک کرده باشد. همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته ایرانی داشته باشید.

  • دوربین های مدار بسته سونی در انواع مدل ها و با تکنولوژی های متفاوتی تقسیم بندی می شوند.
  • بوش تولید کننده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی آلمانی است که در سال 1886 توسط رابرت بوش تاسیس و از سال 2008 تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه را آغاز کرد.
  • سپاس از حمایت شما ، درباره برند مورد نظر شما تجربه ای نداشتیم ولی همه برندهای مطرح روزی ناشناخته بودن و با کیفیت و تداوم تولید و خدمات مناسب برند شده اند .
  • یکی از مهم‌ترین مزایایی که برندهای معتبر دارند، گارانتی و خدمات پس از فروشی است که ارایه می‌کنند.