قفل دیجیتال قفل هوشمند دستگیره هوشمند قفل الکترونیکی اچ تی ان پرایم-خانه هوشمند آکو

در مدل های جدیدتر ، قفل دیجیتال سامسونگ می تواند حتی از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل شود. باتری قفل دیجیتال یک هفته قبل از به پایان سیدن به شما اعلان خواهد داد. اگر در طول این زمان در منزل حضور نداشتید بعد از بازگشت به راحتی می توانید با استفاده از یک قفل V9 سیستم قفل را روشن کرده و درب را باز کنید.

شرکت ایلیا فعالیت خود را به شکل رسمی از سال بعنوان نماینده انحصاری برند هیوندا در ایران آغاز کرد . نمایندگی هیوندای شرکت کارت کلید ایلیا شامل نمایندگی فروش و گارانتی و خدمات پس از فروش قفل های دیجیتال بوده است . با گذر زمان و شناخت بیشتر مشتریان و کشف علایق و سلایق مشتریان همچنین به دنبال تکمیل درخواست آنها تحقیقات گسترده ای در زمینه قفل دیجیتال داشت .

قفل و دستگیره رمزدار دارای امنیت بالایی است و به راحتی با استفاده از ورود کلمه عبور اجازه دسترسی شما صادر می‌شود. البته امروز اکثر مدل‌های قفل درب دیجیتال دارای چند نوع دسترسی مختلف می‌باشند و قفل رمزی نیز یکی از این روش‌های دسترسی می‌باشد. همه ما شاید در طول روز بارها و بارها اطرافیان خودمان را بر اساس ویژگی های خاصی از فرد که در ذهن مان ثبت شده است ارزیابی و شناسایی می کنیم .

قفل دیجیتال قفل هوشمند دستگیره هوشمند قفل الکترونیکی اچ تی ان پرایم-خانه هوشمند آکو دستگیره دیجیتال رمزی یکی از بهترین مدل ها از گروه قفل هوشمند می‌باشند. برندهای بسیار زیادی وجود دارند که به ساخت و تولید قفل در دیجیتال مشغول می باشند اما شرکت اچ تی ان سعی داشته تا بهترین تکنولوژی روز دنیا را ارائه نماید. با خرید قفل الکترونیک از HTN Prime، دو سال گارانتی، 15 سال خدمات پس از فروش و همچنین پشتیبانی به صورت 24 ساعته دریافت خواهید کرد. همچنین شما می توانید نصب و تعمیر قفل های دیجیتالی خود را به تیم حرفه ای اچ تی ان پرایم بسپارید. نوعی از قفل دیجیتالی هستند که قابلیت نصب روی درب‌‌های شیشه سکوریت را دارا می‌باشند. همان ‌طور که می‌‌دانید انواع مختلف شیشه وجود دارد اما در مقایسه با شیشه خام با ضخامت‌های یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری دارد، به طوری که می ‌توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از پنج برابر است.

به هر حال، قیمت قفل دیجیتال درب ورودی هوشمند، بسیار بیشتر از قفل استانداردی است که می‌توانید از فروشگاه محلی خود تهیه کنید. دستگیره اثر انگشتی جزء مناسب ترین دستگیره های دیجیتال موجود در بازار می باشد. این دستگیره های هوشمند با دارا بودن سیستم های امنیتی مانند سیستم ضد شوک و ضد سرقت توانسته اند برای کسانی که به امنیت محل کار ،اتاق مدیران، اتاق سرور، اتاق خواب و یا به طور کلی ساختمان خود اهمیت بسیار بالایی قائل اند مناسب باشد. اکثر این دستگیره ها هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی با امکان مولتی تاچ ، رمز تصادفی و رمز میهمان می باشند. قفل الکترونیکی یا عبارت دیگر قفل برقی انواع مختلفی دارد که هریک، کاربردهای متفاوتی در مکانهای مختلف دارد و متناسب با هر سلیقه ای، دارای تنوع است.

قفل اثر انگشت SF

با خرید تجهیزات هوشمند مانند کیت، ارتباط دهنده قفل دیجیتالی و … می‌توانید قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال را به تلفن همراه یا ریموت کنترل متصل و درب ورودی را به صورت بی‌سیم و از راه دور باز و بسته کرد. امنیت یکی از مهم ترین مفاهیمی است که انسان در طول تاریخ به دنبال آن بوده است. یکی از مهم ترین روش ها برای تامین امنیت برای ساختمان ها نصب درب ورودی امن با یک قفل ضد سرقت است. مدل های مختلف قفل بیومتریک از جمله محصولات مهم و جدید در زمینه قفل های درب ورودی ضد سرقت هستند.

  • برخی از محبوب ترین برند های قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند برند Kaadas, Kerong ,WeLock, ADAK می باشد.
  • کاداس ایران با داشتن حق انحصاری فروش قفل هوشمند در ایران پرداخته است تا رویای یک زندگی ایدهال را به واقعیت تبدیل نماید.
  • برند زمانی اهمیت پیدا می کند که پشتیبانی پس از فروش نامناسب محصول خریداری شده شما را از خرید خود پشیمان می‌نماید.
  • با خرید از آداک، می‌توانید از اصالت کالا و ضمانت معتبر آن خاطر جمع شوید.

شرکت بازرگانی کارن کویر مفتخر به ارائه متنوع‌ترین و بروزترین محصولات در زمینه قفل دیجیتال و قفل الکترونیکی به صورت مستقیم و بی واسطه با بهترین قیمت و بالاترین سطح مشتری مداری و ارائه خدمات شبانه روزی می‌باشد. کارکرد قفل الکترونیکی به این صورت است که دارای یک زبانه می باشد که با ثابت ماندن مانع باز شدن در می شود. اما امروزه کاری که در گذشته به وسیله کلید های مکانیکی انجام می شد به وسیله روش های دیگر و به صورت الکترونیکی اجرا می شود. این امر باعث شده دیگر نگرانی بابت فراموشی قفل کردن درب یا جا گذاشتن کلید وجود نداشته باشد.

چرا قفل الکترونیکی کارن؟

خواه یکی از کسانی هستید که دائما فراموش می‌کنید، آیا درب منزل را قفل نموده‌اید یا نه. استفاده از قفل دیجیتال یک راه حل امن و راحت برای دست یافتن به یک زندگی ایده‌آل می‌باشد. استفاده از قفل دیجیتال درب نه تنها برای منازل بلکه برای بسیاری از مشاغل و اداره‌جات گزینه به صرفه و مهمی برای حفظ امنیت و کنترل رفت و آمد افراد می‌باشد. گزینه‌های متنوع قفل الکترونیکی درب ورودی با داشتن روش‌های دسترسی متنوع اعم از اثر انگشت، کارت، رمز عبور، ریموت و تشخیص چهره توسط کمپانی محبوب کاداس تولید و در دسترس عموم قرار گرفته. کمپانی کاداس ایران با داشتن نمایندگی مستقیم این کمپانی با بهترین قیمت قفل دیجیتال به فروش این محصولات در ایران پرداخته و خدمات پس از فروش منحصر به فرد این شرکت شما را از هرگونه نگرانی رهایی خواهد بخشید. قفل دیجیتالی اثرانگشتی وسیله‌‌ای است که روی هرگونه درب (چوبی، فلزی، شیشه‌ ای و موارد دیگر) نصب می‌‌شود تا هویت بیومتریک افراد را تشخیص داده و به آنها اجازه ورود دهد.

استفاده از قفل الکترونیکی هوشمند نشان دهنده پیشرفت زندگی در همه جای جهان می‌باشد. علم به این‌که استفاده از آن‌ها امنیت و راحتی را به شما هدیه می‌نماید، باعث انتخاب بی چون و چرای این قفل‌ها در منازلتان می‌گردد. درحالی که هنوز برخی از افراد تمایلی به نصب قفل الکترونیکی بر روی درب ورودی خانه خود ندارند، اما کمی آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای این نوع قفل‌ها آن‌ها را به خرید این محصولات امنیتی و جایگزینی با قفل‌های قدیمی مجاب خواهد نمود. در قفل اثر انگشتی برای تشخیص هویت افراد از خصوصیات بیومتریک افراد استفاده میشود . اصطلاح ” بیومتریک ” در سیستم های امنیتی به معنای ویژگی های خاصی است که در هر فرد منحصر به فرد است و با هیچ فرد دیگری در دنیا شبیه نیست و علاوه بر این تا پایان عمر فرد هم ثابت باقی می ماند .

قفل کارتی هوشمند یا قفل اثرانگشتی و از این قبیل نمونه ها حق انتخاب را به مشتریان عزیز داده است تا با توجه به سلیقه و خواسته خود انتخاب نمایند . برندهای مختلفی از قفل دیجیتال در بازار ایران وجود دارد، که ما را از دردسرهای ورود با کلید به ساختمان رهایی بخشیده است. قفل هوشمند امنیتی با استفاده از سیستم‌های بیومتریک و رمز عبور با اطمینان یافتن از صحت هویت فرد امکان ورود را فراهم خواهد نمود.