قیمت خرید انواع کابل شارژ آیفون با گارانتی Original آلمانی استور

با استفاده از این شارژر می‌توانید گوش خود را باس سرعت بالایی برندهای شارژر موبایل شارژ کنید. برای خرید کابل شارژر آيفون، پیشنهاد می‌کنیم محصولات باسئوس را در میان گزینه‌های خود قرار دهید. کابل شارژ 2 متری TYPE-C به LIGHTNING باسئوس مدل CATLIJK محصولی درجه یک بوده و از فروش بالایی نیز برخوردار است. این کابل برای تبدیل Type-C به Lightning مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با داشتن 2 متر طول، این امکان را به کاربر می‌دهد تا درهرجایی که می‌خواهد از آن استفاده کند.

از آنجایی که چندین نوع مختلف شارژر و USB وجود دارد و همه آنها با هر دستگاهی کار نمی‌کنند؛ به همین دلیل مهم است که بدانید کدام نوع از کابل شارژر در تلفن همراه شما کار می‌کند. دنبال کردن این مقاله نه تنها به شما در دریافت جواب این سوالات کمک می‌کند، بلکه حتی متوجه می‌شوید که کدام کابل شارژر کارایی بیشتری دارد و در وقت و هزینه خود هم صرفه جویی می‌کنید. پس از افزایش محبوبیت برند اپل و رواج استفاده از آن‌ها در میان کاربران سراسر دنیا، محققان این شرکت تا نسل جدیدی از این کابل‌ها را جایگزین کابل‌های 30 پینی کنند که معاصر با نسل اول آیفون تولید و وارد بازار شده بودند.

این کابل شارژر نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به عنوان یک محصول با کیفیت تا سالیان طولانی برای کابران مورد استفاده قرار گیرد. طول این کابل یک متر است که می تواند درجاهای مختلف استفاده شود. همچنین با استفاده از این کابل می توانید برای انتقال اطلاعات نیز استفاده کنید.

Apple همواره کوشیده تا با بهبود کیفیت و کارایی در محصولات خود حرف اول را در بازار بزند و در صدر جدول باشد که تقریبا در این امر موفق بوده است و در حال حاضر بالاترین محبوبیت را در میان رقبای خود کسب کرده است. برای مثال در لوازم جانبی اپل نظیر مگ سیف از بهترین و سریع ترین شارژر وایرلس محسوب می شود و حتی هدفون بلوتوث (ایرپاد) که هیچ تولید کننده ای نتوانسته مانند آن طراحی کند. بد نیست به شارژرهای فست شارژ نیز اشاره ای کنیم که به فناوری Power Delivery مجهز شده اند. کابل های شارژر قدیمی خوردگی و فرسایش را خیلی زود نمایش می دهند. مقاوم نبودن کابل های قدیمی در برابر خمش باعث می شد مدن زمان استفاده از آنها بسیار پایین بوده و خیلی زود باید اقدام به خرید کابل شارژ آیفون جدید می کردید. اما کابل های بررسی شده در این مقاله نه تنها از مقاومت بالایی برخوردار هستند، بلکه طراحی آن ها طوری بوده که تا 30 برابر مقاوم تر از کابل هاب قدیمی تولید شده اند و در برابر خمش آسیب نمی بینند.

قیمت خرید انواع کابل شارژ آیفون با گارانتی Original آلمانی استور در ادامه قصد در میان گذاشتن برخی اطلاعات را داریم که دانستن آن ها برایتان مفید است. درصورتی که با نام برند Apple احساس راحتی می کنید، حتما از این محصول استفاده کنید. این کابل از دوام بالایی برخوردار نیست اما اگر از آن مراقبت کنید می توانید از آن به خوبی استفاده کنید.

طراحی این محصول با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت صورت گرفته، به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همراه این محصول دو عدد محافظ کابل نیز ارائه می‌شود تا در برابر آسیب های احتمالی از آن محافظت کند. با داشتن این محافظ ها دیگر نگرانی از بابت پارگی کابل نخواهید داشت. علاوه بر این در قسمت سری این کابل ها نیز محافظی سیلیکونی تهبیه شده تا از پارگی و یا خمیدگی آن جلوگیری کند. با استفاده از این کابل می توانید گوشی آیفون خود را در هر مکانی که هستید به راحتی شارژ کنید. بعد از سنجیدن نیاز خود، به این توجه کنید که کابل شارژ از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید برای خرید کابل لایتنینگ آیفون از شرکت های متفرقه بازار اما با کیفیت یا از اپل استور با قیمت بالاتر استفاده کنید.

و امروز دسترسی فعالیت خود را در زمینه آداپتور موبایل، کابل شارژ، پاوربانک، ساعت هوشمند، هندزفری و هدست، لوازم گیمینگ، باتری و شارژر، لوازم شبکه، تجهیزات ذخیره سازی، گیرنده دیجیتال و هزاران گجت جذاب ادامه میدهد. کابل‌های USB و microUSB جنبه‌ی مصرف عمومی داشته و دستگاه‌هایی را که دارای این درگاه‌ها هستند، فارغ از برندشان پشتیبانی می‌کنند. در مقابل، کابل‌های لایتنینگ به‌طور انحصاری برای محصولات اپل قابل‌ استفاده‌اند. هدف شرکت اپل از ساخت این کابل‌های باکیفیت این بود که برای کاربرانش کیفیتی تضمین‌ شده تحت نظارت خودش همراه با سرعتی بالاتر از USB 3.0 فراهم کند. در محصولات اپل از طریق کابل‌هایی با کانکتورهای کمی بزرگ‌تر از USB، موسوم به کابل‌های 30 پین شارژ می‌شدند که سرعت انتقال اطلاعاتشان حتی از USB 2.0 هم کمتر بود. از دیگر موارد راهنمای خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 می توان به شماره 12 رقمی سریال و نام کشور سازنده اشاره کرد که شرایط تشخیص محصول اورجینال و فیک را برای شما فراهم می نماید.

هاب اوریکو Orico DESK-2U1C USB 3.0/AUX/Type-C To USB 3.0

کانکتور لایتنینگ یک پورت اتصال کوچک است که در تمامی مدل های فعلی آیفون استفاده می‌شود. کابل اتصال لایتنینگ می تواند آیفون شما را به آداپتور برق، کامپیوتر، ماشین و برخی لوازم جانبی متصل کند. پیچیدن اشتباه باعث شکستگی، خراش و خرابی کابل شارژر آيفون شما می شود.

کابل تبدیل تایپ سی به AUX جک 3.5 میلیمتری مک‌ دودو Mcdodo Type-C To AUX DC 3.5mm CA-7561

در واقع کمپانی اپل برای جلو گیری از سرایت محصولات فیک به بازار، بر روی بسته بندی محصولات خود از نشان MFI استفاده می کند. بستگی به برند کابل و شرکتی که آن را تولید می کند، ویژگی کابل ها متفاوت می باشد. همچنبن پشتیبانی از پورت USB-C از دیگر ویژگی های این کابل هاست که برای شارژ سریع بسیار مفید می باشد. کیفیت خوب، ماندگاری زیاد و دوام بالا از سایر ویژگی هایی است که باعث شده این کابل ها با سایر کابل های موجود و کابل های قدیمی تفاوت داشته باشند و از محبوبیت بالایی میان مصرف کنندگان برخوردار باشند. باتوجه به موارد ذکر شده توصیه می شود حتما در تهییه کابل سارژ، خرید بهترین کابل های شارژر آیفون را الویت خود قرار دهید و به نکات و موارد گفته شده در این مقاله نیز توجه داشته باشید تا با دانش و آگاهی بالا اقدام به خرید کابل شارژر آیفون بپردازید. با خرید کابل شارژر آيفون مدل باسئوس CATLXC-01 دیگر نگرانی از بابت شارژ شدن گوشی خود نداشته باشید.

آیفون ۱۱ جدید در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد و اولین مدل آیفون بود که از شارژر USB-C بهره می‌برد. البته اپل قبلاً USB-C را به محصولات دیگر خود از جمله آی پد ولپ تاپ اضافه کرده بود. این به این معناست که از این به بعد، بیشتر شارژرهای تلفن همراه قابل تعویض خواهند بود. در آخر، شما می‌توانید تلفن همراه اندروید خود را با همان کابل شارژری که برای آیفون هم استفاده می‌کنید، شارژ کنید. در این مقاله سعی کردیم به بررسی بهترین کابل شارژر آیفون بپردازیم. در تهیه کابل شارژر آيفون حتما به موارد گفته شده توجه داشته باشید.