قیمت فروش و خرید آنتی اسکالانت کاربرد آنتی اسکالانت چیست؟ جهان شیمی فیزیک

قیمت فروش و خرید آنتی اسکالانت کاربرد آنتی اسکالانت چیست؟ جهان شیمی فیزیک

هدف متخصصین و کارشناسان شرکت هوبارت شیمی ، کمک به خرید مواد شیمیایی صنعتی مورد نیاز شما به مطمئن ترین و ساده ترین حالت ممکن می باشد. شیوه عمل آنتي اسکالانت يا محلول رسوب زدا جهت مختل کردن انباشت توليد رسوب است. در همین راستا ماده شيميايي در بدنه و ساختار شيميايي خود موجب کاهش سرعت واکنش قليائي می‌شود. و همچنين میزان سرعت ته نشيني يون هاي فلزي محلول در آب را آهسته تر مي کند. میزان تزريق انواع آنتي اسکالانت وابسته به مواردي مانند ميزان خروجي آب، ميزان برگشت پذيري سيستم به حالت اولیه، دمای آب، PH آب ورودي، نوع چيدمان ممبران است و تقريباً به میزان يک تا شش ppm می‌باشد. افرادی که قصد خرید اینترنتی آنتی اسکالانت را دارند می توانند همین حالا با مشاوران ما تماس گرفته و سفارش آنتی اسکالانت فلوکن 260، جنسیس و یا آویستای خود را ثبت نمایند.

  • همچنین آب پاکسازان واحد خدمات پس از فروش قوی و کاملی نیز دارد که در صورت بروز مشکل و خرابی در دستگاه تصفیه آب خود اقدام به تعمیر دستگاه تصفیه آب خود نمایید.
  • آنتی اسکالانت جنسیس به دلیل نوع مواد تشکیل دهنده خود با کلیه لوله های کربن استیل و مواد مشابه آن کاملاً سازگار است.
  • در سال ۱۹۵۰، دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس ابتدا آب نمک زدایی را با استفاده از غشاهای نیمه تراوا مورد بررسی قرار داد.
  • آنتی اسکالانت‌ها با توجه به معیارهای آنالیز آب، دمای آب، میزان دبی ، ph آب، میزان ریکاوری سیستم،منبع آب و نوع ممبران و نحوه آرایش ممبران وارد دستگاه ro می شوند.
  • توجه داشته باشید که آنتی اسکالانت های اسیدی و قلیایی در واقع مواد شیمیایی خطرناکی می باشند و در صورتی که با بدن فرد تماس پیدا کنند می توانند صدمات جدی به سلامتی او وارد نماید.

براساس نوع سیال مورد نظر، می‌توان نوع مناسب را از نظر مواد تشکیل دهنده و اسیدی و قلیایی بودن آن برای رسوب زدایی انتخاب نمود. تفاوت در pH آنتی اسکالانت سبب شده است که برای رفع رسوبات که در نتیجه وجود املاح و یون‌های گوناگون در سیال‌های مختلف است، ایده‌آل‌ترین ضدرسوب با pH مناسب به کار برده شود. براساس موارد ذکر شده، آنتی اسکالانت فلوکن 260، جنسیس، آویستا و DEQUEST از جمله مارک‌های معتبر ضدرسوب‌ها به‌شمار می‌آیند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از این‌رو گوی سبقت را از دیگر رقیبان خود ربوده‌اند. در ادامه توضیحات مختصری درباره هر چهار نوع Antiscalant معتبر ذکر شده، شرح داده می‌شود. آنتی اسکالانت دارای انواع مختلفی در بازار می‌باشد که مواد و ترکیبات تشکیل دهنده آن با هم متفاوت است.

این ماده به منزله روغن موتور در موتور ماشین برای یک سیستم RO یا همان دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد. آنتی اسکالانت مهم ترین عامل جلوگیری از تشکیل رسوب در سطح فیلتر ممبران می باشند. این ماده به وسیله پمپ تزریق به آب ورودی سیستم RO تزریق می‌شود، شما می توانید در پست مواد شیمیایی تصفیه آب صنعتی با الباقی مواد نیز آشنا شوید. برای تزریق مداوم ضد رسوب ممبران از واحد تزریق آنتی اسکالانت در دستگاه RO استفاده می شود.

آنتی اسکالانت

این مقدار نباید بر اساس مقدار آب تولید شده و همچنین نوع غشا تعیین شود. در واقع این مقدار آب ورودی است که نشان می دهد چه مقدار رسوب وجود خواهد داشت و بنابرایه به چه مقدار antiscalant نیاز است. فرآیند رسوب گذاری در سطح ممبران های صنعتی، کارایی غشاهای سیستم RO را در حذف جامدات محلول کاهش می دهد.

محیط نگهداری از آنتی اسکالانت

مقیاس و خوردگی نه‌تنها در لوله های گالوانیزه بلکه در لوله های مسی نیز یافت می شود. راه حل دوم استفاده از فیلتر آب است یک راه حل اساسی برای از بین رفتن مواد معدنی ناخواسته در آب می توان از آن استفاده کرد. این ماده ضدعفونی کننده قادر به نگهداری محلول های فوق اشباع نمک های محلول در بهار را دارد. در صورت بلعیده شدن آنتی اسکالانت مشکلاتی جدی برای معده و دستگاه گوارش به وجود می آید و باعث سوزش معده می شود. دلیل آنیونی بودن آنها اینست که زمانی که از منعقدکننده کاتیونی در پیش تصفیه استفاده می شود ، رسوب به وجود آمده بسیار ویسکوز و چسبنده می باشد و فشار را افزایش می دهد ، از بین بردن و پاکسازی آن رسوبات بسیار سخت می شود. جهت استعلام سریع قیمت به صفحه اصلی سایت بازرگانی شیمیایی تهران از اینجا وارد شوید و در قسمت استعلام قیمت ، درخواست خود را ارسال نمایید، کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

آنتی اسکالانت / ضد رسوب ممبران/ Dm

وجود نمک سولفات کلسیم در آب، نیاز به آنتی اسکالانت ویژه دارد که آنتی اسکالانت APK-5400 به خوبی و با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا، این نوع نمک را از بین میبرد. عمدتاً املاح رایج موجود در آب در ایران، کلسیم کربنات می باشد که آنتی اسکالانت ها APK-1400 وAPK-2400-APK-3400 این نوع املاح را با قدرت بسیار بالایی به طور کامل از بین میبرد. تزریق کمتر از حد مجاز ، موجب میگردد که مقدار کافی آنتی اسکالانت جهت از بین بردن کامل رسوبات کافی نباشد و نتواند املاح را بطور کامل حل و از بین ببرد.

قبل از ورود آب خوراکی به غشاء os اسمز معکوس یک ماده ضد عفونی کننده به آب تزریق می‌شود و از طریق سیستم ارسال می گردد. حدود ppm 3 یعنی ۳ گرم به ازای هر متر مکعب آب خام (ورودی) دستگاه اسمز معکوس از راه سیستم تزریق مواد شیمیایی که روی دستگاه RO وارد می‌گردد. رسوب و گرفتگی قادر به کاهش فضای موثر بین مواد بوده و موجب کاهش تلاطم جریان می شوند که نتیجه آن افزایش بلوریزاسیون غلظت در سطح غشا است.

با اینکه استفاده از این ماده روشی موثر ، ارزان و مقرون به صرفه در سیستم های تصفیه است ولی باید به برخی از نکات در رابطه با آنها توجه کرد. از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد. روش تبادل یونیبهره گیری از یون سدیم و برقراری تبادل یونی با عوامل سختی آباز بین رفتن یون های کلسیم و منیزیم که از عوامل اصلی سختی آب هستند. آنتی اسکالانت بوسیله کمپانی های مختلفی ساخته می شود که از معروف ترین آها می توان به اویستا و فولکون اشاره نمود. یکی از راهکارهای مفید برای جلوگیری از بروز مشکلات ذکر شده، استفاده از آنتی اسکالانت ها می‌باشد.