لوله فلکسی مشخصات، قیمت و خرید لوله فلکسی

بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و … بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد. ۵- علیرغمِ تمامِ مزیت های عنوان شده، می توان گفت مهمترین مزیتِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی این محصول می باشد. ۲- لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر در مقابلِ نفوذ رطوبت،آب و انواع بخارات، مقاومتِ خوبی از خود بروز می دهد. ۱-وزن سبکِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی استر، با توجه به لایه های مجزای تشکیل دهنده ی این محصول جزوِ نکاتِ مثبتِ این محصول می باشد. شرکت پتروکاسپین در ویترین خود طیف گسترده ای از انواع لوله برق از قبیل لوله فولادی، لوله pvc نسوز، انواع لوله فلکسیبل یا همان لوله های خرطومی را دارد.

خرید اینترنتی لوله فلکسیبل خرطومی

عمده لوله‌های فلکسی دارای سطح مقطع مربعی هستند که به شکل مارپیچ طراحی می‌شوند. جنس این لوله‌های فلزی از ورق آلومینیوم است؛‌ به همین دلیل با نام لوله خرطومی فلزی هم شناخته می‌شوند؛ بنابراین در محیط‌هایی که پیچ و خم‎های زیادی دیده می‌شود، استفاده از این لوله‌ها گزینه مناسبی خواهد بود. به عنوان مثال می توان دیواره لوله فلکسیبل هوا از جنس آلومینیوم و یا از جنس آلومینیوم با روکشی از پی وی سی باشد. لوله فلکسیبل در اصل همان لوله خرطومی یا کانال فلکسی است که برای انتقال جریان هوا و یا محافظ برای سیم کشی و کابل کشی استفاده میشود.

لوله فلکسی فلزی

این لوله‌ها انعطاف بالایی داشته و از انواع رشته‌ها در برابر فشار و ضربه حفاظت می‌کنند. لوله‌های فلکسیبل خرطومی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توان با نصب یک محافظ کابل لاستیکی درون آن از ورود انواع آلودگی، گرد و خاک جلوگیری کرد. این نوع لوله‌‌های فلکسیبل‌ نوارهای فلزی به شکل مدور با سطح مقطع مربعی هستند که در انتهای کار با روکش PVC پوشانده می‌شوند.

تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید. ضخامت ورقِ مذکور نیز با افزایش یا کاهشِ قطر لوله فلکسیبل صداگیر تغییر می کند. سه راه نوددرجه همقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از دو قطعه شامل لوله اصلی و قطعه نافی ،که هر دو قطعه نیز همقطر هستند تشکیل شده است. برای استحکام و دوامِ بیشترِ دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر ،در سه سانتیِ هر یک از لبه ی هر دهانه از سه راه لوله فلکسیبل صداگیر ،یک برجستگیِ گِرد بنام رُخ ایجاد می شود.وجودِ این رُخ هم باعث استحکام دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر و هم باعث گیراییِ بیشترِ سه راه به لوله فلکسیبل صداگیر می گردد.

کانال فلکسیبل الاستومری در دو مدل RUBER و GENERAL تولید میگردد که در مدل رابر لایه رویی و لایه داخلی آلومینیوم و داخل آن عایق الاستومریک قرار گرفته و مدل جنرال لایه رویی پی وی سی مشکی و لایه داخلی آلومینیوم می باشد. لوله فلکسیبل روکش دار PVC از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی که بیشتر در کابل کشی دوربین مداربسته استفاده میشود. لوله خرطومی برق فلکسیبل دارای مدل های مختلفی هستند که یکی از این مدل ها لوله خرطومی فلزی یا لوله فلکسی نام دارد که این لوله ها با داشتن شکل فلزی و منعطف می توانند برای پوشش و محافظت از کابل ها و سیم های برق و شبکه مورد استفاده قرار گیرند. از اصلی ترین مزایای این نوع خرطومی فلکسیبلی بالا بودن انعطاف آنها مخصوصا در سایز های کوچکتر و استفاده در صنعت های مختلف است. لوله های پی وی سی معمولی این انعطاف را ندارد بنابرین این نوع فلکسی جایگزین استانداردی برای هر نوع لوله کشی است. بنابراین در برابر خوردگی کاملاً مقاوم هستند و باعث بالا رفتن طول عمر و کارایشان می شود.

این نوع لوله بسیار قابل انعطاف بوده و پوشیده شدن آن توسط پی وی سی نیز مقاومت خوبی به این نوع لوله‌ها اضافه می‌کند. از این دسته لوله‌ها در مکان‌های تجاری، دوربین‌های مدار بسته برای پوشش دهی سیم و کابل‌ها استفاده می‌شود. از این محصول برای محافظت از سیم‌ها و کابل‌ها در تمامی تاسیسات الکتریکی که مرطوب و یا دارای گرد و غبار هستند، سیم‌های روشنایی، کف و سقف کاذب و سیستم‌های مدار بسته استفاده می‌شود.

چرا باید از لوله شلاقی فلزی استفاده کنیم؟

کرمان نیرو تولید کننده و پخش کننده انواع لوله فلکسیبل در سایزهای مختلف در لاله زار تهران، محصولات ما انعطاف پذیری قابل توجهی دارند و به منظور انتقال کابل از یک مسیر با مزیت عبور از موانع و یا حرکت دور ستون استفاده می شود.لطفا برای اطلاع از قیمت لوله فلکسی و سفارش با ما تماس بگیرید. در سال های گذشته استفاده از کانال های خرطومی فلکسیبل هوا – کانال های فلکسی هوا – لوله فلکسی – لوله خرطومی هوا بیش از پیش گردیده است، به علت حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالایی که دارد در صنایع مختلفی همچون، تهویه مطبوع، کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت، هود و سرویس های بهداشتی، اگزاست فن ها، انتقال ذرات، پودر و گرد و غبار و … از لوله فلکسیبل برق بیشتر به منظور انتقال مابل های GAT6 , GAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. ۶- آخرین و مهمترین مزیت لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری نسبت به مواردِ مشابهِ عایقدار، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن می باشد. ۵- برای استحکامِ بیشترِ ساختارِ لوله فلکسیبل صداگیر pu، هم مبی توان فنرِ لوله خرطومی را با قطر بالاتر تولید نمود و همچنین برای کاربردهای سنگین ضخامتِ خودِ بدنه لوله فلکسیبل صداگیر pu را افزایش داد. ۴- برعکسِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پشم شیشه، لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومریدر برابرِ هرگونه خوردگی و آسیب مقاوم تر می باشد.

لوله فلکسی مشخصات، قیمت و خرید لوله فلکسی خواهشمند است در زمان خرید و تهیه لوله فلکسی، لوله فلکسیبل وکانال های فلکسیبل به نام نشان تجاری محصول، استانداردهای کیفی و رزومه شرکت تولید کننده توجه نمایید تا مشکلی پس از استفاده کانال فلکسیبل خرطومی، کانال اسپیرال، کانال فلکسی و … دو لایه کناری از جنس آلومینیوم و لایه وسطی از عایق پلی استر بوده و از خاصیت انعطاف‌‌پذیری، کشسانی و مقاومت در برابر رطوبت، بخار و حرارت بالای مناسبی برخوردار است. برای دریافت قیمت روز لوله های فلکسیبل و بهترین خرطومی فلزی مخصوص کابل کشی برق و سیستم های شبکه الکترونیکی و الکتریکی با هر نمره و سایزی جهت خرید اینترنتی و حضوری با هلدینگ اصلی تیک صنعت برق تهران تماس حاصل فرمائید. ۱-اولین و مهمترین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر pu ،ضدسایش بودنِ این لوله خرطومی می باشد. ۶- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف را می توان با فنرهایی به قطر و مقاومتِ دلخواه و متناسب با درخواست و نوعِ کاربریِ تولید و عرضه کرد.

  • این لوله به نسبت سایر لوله های برق موجود در بازار از انعطاف بیشتری برخوردار بوده و همچنین به علت وجود فلز در ساختار خود استحکام بسیار بالایی نیز دارد.
  • گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود.
  • همچنین اگر صرفا موضوع هوا رسانی مطرح باشد استفاده از انواع لوله فلکسیبل صداگیر مثل لوله فلکسیبل صداگیر ی فویلی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی بطور عُرفی رواج دارد.
  • می‌توان از این لوله برای محافظت از سیم‌ها ان هم در محیط‌های مرطوب و یا محیط‌های باز استفاده نمود.
  • 24 ماه گارانتی معتر کنبی, خرید لوله فلکسی قبل از خرید کالا برای اطلاع از موجود بودن کالا تماس بگیرید.
  • ۵- بالاتر بودنِ عمر مفیدِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پشم شیشه نیز بیکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع لوله خرطومی می باشد.