لیست قیمت شارژر لپ تاپ، ۳۰ آذر ترب-شارژر لپتاپ مستر جانبی

نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند. در آن زمان همچنین وبکم Lenovo Go 4K Pro هم به طور مجزا با قیمت 150 دلار قابل خرید خواهد بود. این چراغ مطالعه همچنین سه رنگ مختلف 3000K (زرد و سفید)، 4500K (سفید ملایم) و 6500K (نور روز) قابل تنظیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گجت برای افرادی که میز مطالعه کوچکی در اختیار دارند بسیار مناسب بوده و البته قیمت نسبتا بالایی هم دارد. در ادامه در گجت نیوز با این محصول عجیب لنوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. محصولات تولید برند وسترن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر یک از این رنگ ها بیانگر مشخصات آن محصول می باشد که در ادامه به خصوصیات رنگ آبی و سبز می پردازیم.

نمایندگی خدمات پس از فروش لنوو

لیست قیمت شارژر لپ تاپ، ۳۰ آذر ترب-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در صورتیکه این عدد را نشان دهد یعنی شارژر درست است و مشکل از دستگاه باز كردن شارژر لپ تاپ می باشد . دقت داشته باشید که پایه های مثبت و منفی باید با همزمان متصل شوند و از اتصال آنها اطمینان کسب کنید . لپ تاپ شما اطلاعات، فایل‌ها، بازی و هر مورد دیگری که نیاز دارید را در خود جای داده و آن‌ها را قابل حمل کرده است. شما می‌توانید رایانه‌ی شخصی خود را به هر مکانی حتی به پارک‌ها یا کافه‌ها حمل کرده و در هر زمانی حتی نیمه شب‌ها، کارهای خود را آنجا، انجام دهید. شارژر و آداپتور لپ تاپ از مهم‌ترین لوازم جانبی است که برای کارایی بدون مشکلی به آن نیاز دارید.

  • این لپ تاپ دارای 6 گیگابایت حافظه گرافیکی بوده که می تواند پردازش های گرافیکی سنگین مثل رندرینگ، بازی و …
  • تبلت Tab M9 با تراشه جدید و نمایشگر بزرگ‌تر، جایگزین M8 محبوب خواهد شد.
  • لپ‌تاپ‌های لنوو در عین قیمت فوق‌العاده‌ای که نسبت به دیگر شرکت‌ها دارند، کاربردها و مزیت‌های فراوانی هم دارند و مشتریان همواره از داشتن آن‌ها راضی هستند.
  • با این وجود ، احتیاط بسیار لازم است زیرا این کار می تواند به لپ تاپ آسیب بزند.
  • شما در حال مشاهده کالاهای گروه آداپتور و شارژر لپ تاپ هستید.
  • حال که بدنه آداپتور شارژر لپ تاپ را باز کردید و توانسته‌­اید به درون آن نفوذ کنید وقت آن است که بخش های صدمه دیده کابل را از یکدیگر جدا کنید.
ممکن است گزینه دیگری هم در این بخش تحت عنوان low battery level دیده شود که باعث خاموش شدن دستگاه به جای شارژ کردن آن می‌شود. بهترین راه این است که تنظیمات را به حالت پیش فرض خود برگردانید. بسیاری از افراد آداپتور خود را متصل به برق رها می‌کنند و این بسیار اشتباه است. در آن زمان همچنین وبکم Lenovo Go 4K Pro هم بطور مجزا با قیمت ۱۵۰ دلار قابل خرید خواهد بود. خود چراغ مطالعه بر روی یک بازوی چرخان با ارتفاع قابل تنظیم قرار گرفته و قادر است تقریبا در هر زاویه دلخواه قرار گرفته و چهره کاربر یا هر جسمی در محیط را روشن کند. این چراغ مطالعه همچنین سه رنگ مختلف ۳۰۰۰K (زرد و سفید)، ۴۵۰۰K (سفید ملایم) و ۶۵۰۰K (نور روز) قابل تنظیم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شارژر لپ تاپ

از امکانات ارتباطی Tab M9 لنوو باید به Wi-Fi، فناوری 4G LTE، بلوتوث 5.1 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. لنوو در بخش سخت‌افزاری از تراشه تقویت شده Helio G80 استفاده کرده و آن را در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم LPDDR4X قرار داده است. لنوو تبلت Tab M8 را در نسخه‌هایی با 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رساند. گوشی‌های هوشمند پر قدرت شیائومی، در 2 سری مختلف برای سلیقه‌های بسیار متفاوت و مناسب با وضع اقتصادی تمام اقشار جامعه، دسته بندی شده‌اند. محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعه‌ای از شیائومی است، به نام Huami ساخته می‌شود. این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفون‌های ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاه‌های پوشیدنی را تولید می‌کند.

در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل به این نتیجه ختم شود که امکان تعمیر سوکت شارژر وجود ندارد، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض این قطعه انجام خواهد شد. تعویض سوکت شارژر لپ تاپ دل در این مرکز، پس از کسب اجازه از مشتری و تأمین نمونه اورجینال انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید اگر چه سوکت شارژر، قطعه ای کوچک در قیاس با سایر قطعات دستگاه است اما تعمیر آن به دلیل نیاز به دیس‌اسمبل لپ تاپ، فرآیندی کاملاً تخصصی و زمانبر است. عموماً در این موارد پیغامی در سیستم تحت عنوان «Plugged in, Not charging» نمایش داده می‌شود.

شارژر لپ تاپ 20 ولت 4.75 آمپر لنوو مدل 14ACH5