لیست کامل بهترین اتاق فرارهای اصفهان + آدرس و تلفن و وبسایت تاج اسکیپ روم | allescape

این گروه تصمیم میگیرد در شهرک دانش یک خانه ای را خریداری کنند و به مدت 10 سال محمد علی طاهری در این خانه عرفان حلقه را به گروه آموزش می داد تا در نهایت بتوانند با استفاده از آن با فرازمینی ها و جن ها ارتباط برقرار کنند. بعد از مدتی، ساکنین منطقه رفت و آمد های مشکوکی را در این خانه میبینند و موضوع را به پلیس گزارش می دهند که به واسطه آن، قوه قضائیه دستور می دهد تا این خانه برای همیشه پلمپ شود تا به ساکنان منطقه آسیبی وارد نشود. دکتر ریچار در این زمان که همه انسان ها به زامبی تبدیل شده اند و او توانسته خود را نجات دهد، در آزمایشگاهش به لطف آزمایش ها و تحقیقاتی که انجام داده توانسته اطلاعاتی به دست بیاورد که زامبی ها را به انسان تبدیل کند. اما فرمانده شهر دستور داده تا همه بازمانده ها به پناهگاه بیایند تا حداقل برای مدتی علاوه بر در امان ماندند از دست زامبی ها، آب و غذای کافی هم داشته باشند.

تیم حرفه ای برای اتاق فرار، هدفمند است

اما یکی از ابتدایی‌ترین دستور‌العمل‌هایی که برای موفقیت در اتاق فرار وجود دارد این است که به محض یافتن هر چیزی، آن را با صدای بلند بیان کنید. اگر در حین بازی خسته شدید و خواستید آن را ترک کنید، باید با اپراتور تماس بگیرید. حتی گاهی ممکن است در حین روند بازی مشکلی برای طراحی صحنه به وجود بیاید. در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید. او کسی است که از دور بازی را نگاه می‌کند و بر آن نظارت دارد.

  • این بازی ۶۰ دقیقه است و به ۳ تا ۶ نفر بازیکن نیاز دارد و برای رده سنی ۱۰ سال به بالا مناسب است.
  • هرچقدر هم که یک اتاق فرار پیچیده باشد، باز هم توسط یک انسان طراحی شده.
  • مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید.
  • این یک بازی ۴ تا ۶ نفره بوده و حداقل سن برای بازی نیز ۱۶ سال تمام است.
لیست کامل بهترین اتاق فرارهای اصفهان + آدرس و تلفن و وبسایت تاج اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار دژاوو از دیگر اسکیپ روم های تهران می باشد که ر حال حاضر تنها یک سناریو را پیاده سازی و اجرا نموده است. این مجموعه ژانر ترسناک و دلهره آور را در محیطی بسیار وحشتناک فراهم نموده و می توان گفت درجه سختی و ترس آنها ۸۰ درصد می باشد. اتاق فرار اسکیپ رومیست از دیگر نمونه های موفق و پرطرفدار در میان اتاق فرارهای تهران می باشد که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را اسکیپ روم تهران آغاز نموده است. لازم به ذکر است که این مجموعه دارای دو شعبه در تهران و اردبیل می باشد و شرایط ایده آلی در آمها برای پیاده سازی سناریوهای ترسناک و ماجراجویانه فراهم شده است. اسکیپ روم دات آی آر اولین اتاق فرار تهران می باشد که از تابستان ۱۳۹۴ طراحی سناریوها آغاز و در نهایت از بهار ۹۵ اولین اسکیپ روم را در ایران راه اندازی نمود.

اتاق فرار آرماگِدون

در یک اتاق فرار حرفه‌ای به عنوان مثال ممکن است با گوش دادن به صدایی که از یک جسم بیرون می‌اید بتوانید رمز اتاقی را پیدا کنید. این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد. هر چقدر اتاق فرار شما معروف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، در همان ابتدا با دیدن طراحی دچار دلهره خواهید شد. در حال حاضر سناریو‌های متفاوتی در ایران به وجود آمده‌اند. البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند. اتاق فرار گریت اسکیپ در میدان ولی عصر، خیابان ملایی شماره بیست و دوم قرار دارد و از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ شب آماده پذیرایی از آدرنالین‌گردهای پایتخت است.

۹. اتاق فرار سرقت

اینکه هر کس با بازی رو‌به‌رو شود، به خود فرد بستگی دارد. ممکن است مواجه شما با این بازی، تجربه هیجان‌انگیز، ترسناک یا حتی فلسفی باشد. البته بیشتر افرادی که در این اتاق فرار بازی کردند، آن را یک اتاق فرار ترسناک می‌دانند.