معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | boostercctv

بخش دوم داستان خرید سیستم نظارتی است که قرار است دوربین به آن متصل شود. به همین دلیل در زمان خرید دوربین باید هزینه تمام شده خرید دوربین نظارت تصویری را به همراه کابل‌های شبکه، اتصالات، منبع تامین برق و ملزومات دیگر را در نظر بگیرید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته تیاندی به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته زدویو به لینک بالا مراجعه فرمائید. سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم.

تا از بهترین برند دوربین مداربسته جهان در 2022

هایک ویژن یک برند چینی فعال در زمینه فروش انواع دوربین مداربسته به حساب می آید. در حال حاضر این برند بیش از 13 هزار نیروی انسانی داشته و 4 هزار قسمت مختلف را در خود جای داده است. این برند همواره بر روی کیفیت محصولاتش حساسیت نشان داده و به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید تر در جهت بهبود کیفیت نهایی محصولات می باشد.

http://binacctv.irبنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید. می توان اینطور گفت که مجله خبری بوستر دوربین بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد. اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است.

برند های دوربین مداربسته ایرانی

نسبت قیمت به کیفیت مناسب محصولات کمپانی یونی ویو علاوه بر این که موجب شده است که به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته شناخته شود، امکان رقابت با محصولات دیگر برندها را نیز فراهم آورده است. برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد. از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد.

محصولات برند پلکو از سری محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متوسط رو به بالا است. این ویژگی تا حدودی همان ویزگی H.265+ است که پیش از این در دوربین های هایک ویزن ، هایلوک و یونی ویو نیز استفاده شدهاست . دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . شرکت داهوابه عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. بنابراین در اینجا لیستی از برندهای برتر دوربین‌های مدار بسته در جهان آورده شده است.

  • بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی را به طور کامل به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.پس تا انتها همراه ما باشید.
  • مهم ترین محصولات شرکت اکسیس شامل نرم افزار های مدیریت ، دوربین های مدار بسته شبکه و انتقال تصویر می باشد.
  • همچنین این برند بیشترین فروش خود را در سال های اخیر در کشور انگلستان داشته است.
  • وارد شدن انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته ی خارجی، نتوانسته است محبوبیت دوربین های مدار بسته ی ایرانی را کم کند.
  • اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.