معرفی بهترین مارک دوربین مداربسته ایران کالا نیوز | boostercctv

این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. اما کسانی می‌توانند با هزینه کم، بهترین برند دوربین مداربسته برای خودشان را انتخاب کنند و فریب برخی سودجوها را نخورند که اطلاعاتی را داشته باشند. برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد.

سونی

همینطور که گفتی مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد.

امتیاز دوربین های مداربسته یونی ویو از نظر کارشناسان

برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد. کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند. جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است. دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد.

  • نصب دوربین‌های مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شده‌اند.
  • برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Polorid به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد.
محصولات هایلوک انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام، دستگاه های ضبط NVR و DVR و… می باشند. این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفی و ایمنی در دنیا طراحی شده‌اند. نرم افزار انتقال تصویر دوربین های هایلوک برای کاربران مفید و ضروری می باشد و دسترسی به تصاویر را در هر نقطه ای که هستند آسان و راحتی می کند. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند.

نقاط قوت دوربین پاناسونیک

برخی ازآنها در دنیا و ایران بازار قابل توجهی به خود اختصاص داده‌اند. قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود. دوربین مداربسته در بین وبگاه های ایرانی میباشد که باگرایش “ارائه خدمات متمرکز به همکاران” در بخش فروش و نصب دوربین مداربسته راه اندازی شده است. به بیان دقیق‌تر، این شرکت دوربین‌های مداربسته کوچک با تفکیک‌پذیری پایین و دوربین‌هایی با تفکیک‌پذیری 4k را روانه بازار کرده است.

http://binacctv.ir