نصب و راه اندازی شبکه در اصفهان شرکت خدمات پشتیبانی کامپیوتری

همانطور که اشاره شد، بیش از نیمی از شرکت‌ها در سال‌های گذشته مشکلات زیادی را در قطعی و امنیت شبکه کامپیوتری خود تجربه کرده بودند. اگر مشکلات به صورت ریموت قابل حل باشند، کارشناسان پینگونت از راه دور به رفع مشکل مبادرت می‌ورزند. اگر مشکلات سخت افزاری وجود داشته باشد، با اولین تماس شما، کارشناس ما به سرعت به محل شرکت شما می‌شتابد. شامل مشاوره راه اندازی، فعال سازی شبکه های پسیو و اکتیو،‌ نگهداری و پشتبانی از شبکه های کامپیوتری،‌ امنیت شبکه و اقدامات از این دست در سازمان ها و شرکت ها می باشد. شرکت‌هایی که تماس‌های درون سازمانی، شهری و بین‌المللی سروکار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند از خدمات voip استفاده می کنند.

۲. مجازی سازی شبکه

بر اساس وسعت و حجم کاری این شرکت ها، خدمات شبکه می تواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام شود. بهین ارتباط هوشمند تیلا به عنوان پشتیبان شبکه کلیه خدمات مورد نیاز بررسی و عیب یابی تا سرویس و نگهداری از شبکه را برای مشتریان خود انجام می دهد. شبکه های کامپیوتری و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این شبکه ها نیاز به بررسی دوره ای و عیب یابی به صورت مستمر دارند. در صورت قطعی و یا خرابی نیز باید به سرعت تعمیر یا تعویض شوند تا کار آن مجموعه مختل نشود. دریافت خدمات از شرکتی که بتواند به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته و به سرعت به شما خدمات ارائه دهد کار بسیار مشکلی است.

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

در نهایت نیز هزینه مورد نیاز برای راه اندازی و اجرای شبکه با جمع تعرفه ها از جمله تعرفه های مربوط به سخت افزار ها، نرم افزار ها و… در حالی که بدون وجود شبکه های کامپیوتری و اینترنتی یافتن مشتریان، ارائه خدمات به آن ها و در نهایت کسب درآمد مشکل شده و حتی غیر ممکن اسم برای خدمات کامپیوتری خواهد بود. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش های ارائه خدمات به مشتری، استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنتی برای بسیاری از کسب و کار ها کاملا لازم و ضروری می باشد. شرکت ها و سازمان هایی که در حال استفاده از شبکه هستند، به یک پشتیبان شبکه جهت انجام امور پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری نیاز دارند. این صحبت به آن معنا نیست که برای فعالیت در زمینه پشتیبانی شبکه، نیاز باشد تا در یکی از رشته های مرتبط با این حوزه تحصیل کرده باشید، می توانید تنها در دوره های آموزشی پشتیبانی شبکه شرکت کنید و مهارت های مورد نیاز خود را بیاموزید.

شرکت فنی مهندسی جهان پردازان پیشگام هشتمبه همین منظور با راه اندازی مشهورترین نرم افزارهای MAIL سرور شامل Mdaemon , Exchange Server, Kerio Connect و … به روند اداری کسب و کار شما سرعت می بخشد. گسترش روز افزون اینترنت موجب گستردگی شبکه‌های کامپیوتری در موسسات اداری و سازمانی شده است. افزایش شبکه‌های کامپیوتری به معنای افزایش درخواست برای خدمات شبکه‌های کامپیوتری اعم از نصب، راه اندازی شبکه و نگهداری شبکه توسط نیروهای متخصص است. شرکت‌ها و سازمان‌ها همواره دارای اطلاعات و دارایی‌های دیجیتالی ارزشمندی هستند. از طرف دیگر ادامه فعالیت آنها در گرو اینترنت و شبکه‌های کامپیوتری است بنابراین برای آنها اعتبار شرکت و یا افراد ارائه دهنده خدمات کامپیوتری از اهمیت بسیاری برخوردار است. در همین راستا شرکت فرداد شبکه با کمک نیروهای متخصص، معتمد و با تجربه خود آماده ارائه خدمات شبکه ای به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

ویژگی های یک شرکت حرفه ای پشتیبانی شبکه

تلفن تحت شبکه تکنولوژی های گوناگونی در راستای برقراری تماس‌ های تلفنی بر روی بستر شبکه IP به وجود آمده که یک نمونه آن VoIP یا Voice Over IP است. پس از بررسی میزان اطلاعات ماشین های مجازی و حجم تخصیص داده شده برای پشتیبان گیری، نوع و تعداد بکاپ در بازه های زمانی متغیر است که این موضوع اثر مستقیم روی سرعت بازگردانی خواهد داشت. گفتنی است که فرآیند بازگردانی در Veeam با ضریب اطمینان بسیار بالا انجام گرفته و اطلاعات بدون هیچ گونه خطا بازیابی خواهند شد.

از بابت خدمات اجرایی شبکه و ارتباطات با خارج و پشتیبانی های بعدی که مجموعه ترازسامانه ارائه داد رضایت مند بودم. این قابلیت ها به مدیر یک کسب و کار اجازه می‌دهد آمار دقیقی از مراجعه کنندگان به فروشگاه یا محل تجاری را به دست بیاورد، که برای برنامه ریزی فروش کاربرد دارد. بسیاری از بزرگراه‌ها که ترافیک شبکه های گسترده نظارت بر سیستم ها، با استفاده از تلویزیون مدار بسته برای تشخیص گرفتگی و تصادفات اطلاع می دهد. بسیاری از این دوربین با این حال، از طرف شرکت های خصوصی اوست، و انتقال اطلاعات را به راننده جی‌پی‌اس سیستم است. نوع جدیدی از دوربین‌های مداربسته که در ورودی محل مورد نظارت نصب می‌شوند و تصویر را متناسب با قد افراد ثبت می‌کنند.

  • تجربه همکاری با شرکت های بزرگ و معتبر نشان دهنده این است که شرکت پشتیبانی شبکه از قابلیت های فنی بالایی برخوردار است.
  • اما در صورت اهمیت وجود نمایش گرافیکی و تحلیل داده های شبکه، بهترین گزینه محصول کریو کنترل می باشد.
  • یک تیم پشتیبانی شبکه استانداردهای طلایی صنعت کامپیوتر را می‌داند و می‌تواند به شما در راه‌اندازی سیستمی که با استانداردها مطابقت دارد کمک کند.
  • انجام خدمات کابل‌کشی، سوکت‌زنی، آرایش رک و داکت کشی، شاید ساده و ابتدایی به نظر برسد، اما یک تخصص است.
  • وجود یک شرکت مشاوره آی‌تی و دانش بنیان در شرکت شما می‌تواند موجب شود تا کسب و کار شما امن و کارآمد باقی بماند و در مسیر درست خود پیش رود.
نصب و راه اندازی شبکه در اصفهان شرکت خدمات پشتیبانی کامپیوتری