نکات فنی اجرای کناف چیست؟

درصورتی‌که ارتفاع سقف بیشتر از حد معمول کم شود، اجرت متخصص کناف‌کاری بالا می‌رود. پنل‌های کناف با سه ضخامت 5، 7 و 10 ‌میلی‌متر در بازار عرضه می‌شوند. راه‌های مختلفی برای کاهش قیمت کناف مثل استفاده از متریال متفرقه و بی‌کیفیت یا استخدام متخصصان کم‌تجربه وجود دارد، اما ما به شما این روش‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم. مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند. اگر به اجرای شیروانی، آرداواز، ایرانیت و مواردی از این قبیل نیاز داشته باشیم.

تعمیرات سقف کاذب کناف خودایستا به راحتی انجام می شود و نگهداری از این مدل سقف کاذب آسان است. در این نوشته، به نحوه اجرای سقف منحنی با کناف می پردازیم و فیلمی از روند انجام این کار را نیز برای شما قرار داده ایم تا بیشتر با کناف و نحوه اجرای آن آشنا شوید. اتاق خواب جایی است که باید بتواند آرامش زیادی را به شما القا نماید. از این رو شما می توانید از این سقف ها استقبال کنید و برنامه ریزی های لازم را جهت نصب و اجرای آن بریزید. این ایده بسیار خلاقانه بوده و شما علاوه بر یک دکوراسیون زیبا می توانید از نورپردازی منحصر به فردی نیز بهره مند شوید.

بتونه درزگیر کناف :

نکات فنی اجرای کناف چیست؟

برخوردار بودن خاصیت آکوستیک ، ضد حریق بودن و مقاومت در برابر رطوبت سقف کاذب کناف سبب متمایز شدن این سقف از دیگر سقف های کاذب میباشد که با توجه به فضای مورد استفاده انتخاب میگردد. در تمامی موارد فوق می توان برای بهبود و زیبایی کار دست به دامان اجرای سقف کاذب و کناف شد، البته لازم به ذکر است که اجرای چنین طرحی تنها مسلتزم رعایت نکات فوق نمی باشد و در هر زمان که به تعمیر و ساخت سقف کاذب نیاز بود می‌ توان از متخصصین این حرفه کمک گرفت. پس از تکمیل نصب پانل ها، نوبت اجرای بتونه کاری و ماستیک کشی است. برای آماده کردن مواد بتونه، پودر بتونه را با آب مخلوط کرده و پس از تمیز کردن سطح از این مواد یک لایه را روی سطح کشیده، سپس توری های فایبرگلاس را قرارداده و دوباره یک لایه بتونه اجرا می کنند.

نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل سقف کناف می کنند.

صفحات گاردکس

تمامی خدمات اجرای کناف دارای امتیاز ها و مزایای مشترکی هستند که در ادامه به شرح برخی از آنان می پردازیم. تفاوت آنان بیشتر در نمای آن است و هر کدام از نظر بصری تفاوت هایی دارند که با توجه به محیطی که در آن قرار است از آنان بهره ببرید انتخاب می شوند. ویژگی های مثبت فراوان این نوع سقف های کاذب باعث گسترش استفاده از آن در فضاهای اداری، تجاری، درمانی، آموزشی و ورزشی شده است.

استفاده از سقف کناف برای افزایش زیبایی و بهره‌برداری از فضای ساده بالای سر ساکنین بسیار سودمند بوده و نمای لوکس و شیکی برای ساختمان به ارمغان خواهد آورد. استفاده از صفحات روکش‌دار کناف به جای سقف گچی توانسته انقلابی در ظاهر سقف ایجاد کند. اجرای کناف اجرای رابیتس و رابیتس کاری و کناف طراحی و اجرای جدیدترین طرح های رابیتس کاری و کناف طراحی و اجرای آرک طراحی و اجرای اپن در اجرای کناف سقف، برای پوشش از پنل از جنس گچ استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شوند. مشاوره اجرای کناف دکو آرت ایران چند دلیل ساده برای شما عزیزان جهت جلب توجه شما به کناف کاری سقف و دیوار بازگو میکند تا اهمیت واقعی این ابزار را بدانید .

این مدل پیچ ها دارای انتهای تختی هستن که باعث میشه کاملا در داخل گچ برگ ها فرو برن، با گچبرگ هم سطح بشن و ظاهر زیبای سقف رو از بین نبرن. بخشی از لایه زیرسازی که رو به سمت زمین هست، با نوعی لایه‌­ی روکش پوشانده میشه. مهم ترین مصالح سازنده این لایه­‌ی روکش، صفحات یکپارچه ی گچ برگ (کناف)، بتونه های درزگیر، بتونه های ماستیک، رنگ های پوشاننده، پیچ های اتصال و توری های تیپ هستن.

دیوارهای پوششی کناف، جهت بازسازی دیوارهای بنایی قدیمی،پوشش دیوارهای بنایی جدید (نازک کاری)،بهسازی حرارتی و صوتی ساختمانها،ایجاد فضای تاسیساتی در ساختماتها،ایجاد پوششهای با کد حریق و عایق کاری دیوارها در برابر رطوبت و بخار به کار می روند. کناف بيش از 80 سال است که در صنايع ساختماني فعاليت دارد.اين شرکت توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف)در سال 1932 بنيان گزاري شد. در حال حاضر شرکت کناف يکي از شرکتهاي بين المللي در صنايع ساختمان ميباشد.

از این رو اگر از یک شرکت و یا کارخانه معتبر سقف مورد نیاز خودتان را خریداری کنید،در آن صورت است که می توانید ایمنی، کیفیت و در نهایت عمر مفید آن را تضمین نمایید. از این سقف ها می تواند به منظور زیبایی بیشتر نیز بهره بگیرید، بدون صورت که از چراغ های تزئینی که می توانند به صورت توکار و یا روکار باشند، ایده بگیرید و یک حالتی مانند نور مخفی را ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید این نوع از سقف ها را نصب و اجرا کنید، به مدت زمان چندان زیادی نیاز ندارید. همین مورد باعث خواهد شد تا ساختمان هیچگونه بار سنگینی را تحمل نکند. سيستم کناف با توجه به هر وضعيت آب و هوايي محصولات مناسب با آن را ارايه ميدهد.

  • کناف کاری سقف که موضوع اصلی این مقاله است، یکی از اموری است که این روزها هنگام بازسازی ساختمان به آن پرداخته می شود و یکی از انواع سقف کاذب به شمار می آید.
  • تشکیل شده از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه و در نهایت پشم و چوب می باشد.
  • از دیگر مزایای کار با کناف داشتن انعطاف بالا در زمینه ی دکوراسیون بدون کار گذاشتن آویز است .
  • چه مشاور کناف کار و چه تیم اجرایی و تیم پشتیبانی پس از اجرای خدمات باید در ارتباط با مشتری در هر مرحله ای یکسان باشند .
  • همچنین خیلی هم بیرون نباشد که در هنگام بتونه کشی، ماستیک و نقاشی مشکل به وجود آید.
  • بخشی از لایه زیرسازی که رو به سمت زمین هست، با نوعی لایه‌­ی روکش پوشانده میشه.

باقی ماندن اجزا گچ روی ابزار و ظروف باعث کوتاه شدن زمان گیر ش گچ در استفاده های بعدی می گردد. سطوح زیر کار باید محکم باشد و پیش از شروع کار باید خشک و گردگیری شود. سطوح زیر کار (مصالح بنایی) باید کاملا خشک و عاری از هرگونه مواد اضافی باشد. ماده اصلی گچ ساتن کناف ̜ گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده در سطوح مختلف رسیده است.