هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مدار بسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در پانزده سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری دنیا را از آن خود کند. این کمپانی از سال ۲۰۰۱ که تاسیس شده است تا به امروز رشدی انفجاری را رقم زده است. کمپانی هایک ویژن تنها در طی ۱۳ سال توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در دنیا را کسب کند. با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه اکنون هایک ویژن یکی از پیشروترین برندهای دوربین مداربسته در تولید محصولات نوین است.

برای آنکه بتوان از تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته در زمانی که اپراتوری برای کنترل تصاویر وجود ندارد، است… یکی از شایع ‌ترین عواملی که معمولا در میان افراد به وفور اتفاق می افتد، فراموش کردن پسورد دوربین مداربسته و دستگا… آیا به دنبال لیستی از حداکثر اندازه ظرفیت هارد پشتیبانی شده در دستگاه هایک ویژن هستید؟ در اینجا می… هایک ویژن از هر شرایطی برای سازگاری با موقعیت های در حال تغییر استفاده می کند. امروز، هایک ویژن بعد از بدست آوردن اندوخته ای از تجربه در تکنولوژی اصلی اش – نظارت تصویری – به توسعه EZVIZ ،Hikrobotics، الکترونیک اتومبیل، HikMicro، ذخیره سازی هوشمند و انبوهی از تکنولوژی های نوآورانه پرداخته است.

هایک ویژن، نام یک شرکت تولید کننده ابزار و تجهیزات حفاظتی در کشور چین است که در سرتاسر دنیا شناخته شده است. شناخته شده ترین محصولات این شرکت را محصولات نظارت تصویری آن، یعنی دوربین های مدار بسته تشکیل می‌دهند. شروع فعالیت این شرکت، مربوط به سال ۲۰۰۱ است و در طول سالیان گذشته، موفق به کسب قسمت بسیار زیادی از بازار تجهیزات حفاظتی دنیا شده است و با همین هدف، روز به روز کیفیت محصولات خود را افزایش داده است.

هایک ویژن کالا دوربین هایلوک را با قیمت معتبر و مصوب دولتی اقدام هایک ویژن به فروش می‌کند. شرکت کمیران کمپانی تولیدکننده دوربین مداربسته چینی است که بسیار هم پرطرفدار است. هایک ویژن کالا دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و به عنوان مرکز رسمی فروش برند دوربین نگرون فعالیت می‌کند. این کمپانی چینی برند اول دنیا در زمینه طراحی و تولید دوربین مداربسته و دستگاه ویدئو رکورد است. دوربین هایک ویژن تحت شبکه دسته ای از محصولاتی هستند، که برای انتقال تصاویر دوربین و ارتباط بین تجهیزات مداربسته از پروتکل های شبکه استفاده می کنند.

  • از سال 1393 این شرکت فعالیت خود را در ایران توسط شرکت های متفاوتی در ایران آغاز کرد و توانست جایگاه خود را در بازار ایران نیز به دست آورد.
  • این تجهیزات می توانند به کمک یک دستگاه دی وی آر هایک ویژن مناسب به صورت شبانه روزی کار کنند و این موضوع برای محیط های کوچک مانند مغازه ها، موسسات و سایر بخش هایی که از نظر امنیت نیازمند دوربین مداربسته هستند بسیار مهم و کاربردی است.
  • یکی از مهم ترین سوال هایی که برای مصرف کنندگان دوربین مداربسته پیش می آید این است که دوربین های مداربسته تا چند ر…
  • این شرکت تمامی نیازمندی ها برای حفاظت از یک محیط کوچک تا یک زیرساخت ملی را در سبد محصولات خود به مشتریان پیشنهاد می دهد.
دوربین های امنیتی امروزه به یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار های امنیتی هر شرکتی تبدیل شده اند، تفاوتی ندارد که یک شرکت بزرگ داشته با… هر محصول هایک ویژن دارای مشخصات فنی و همچنین اصطلاحات خاص مربوط به دستگاه می باشد که شما می توانید جهت آشنایی با … در اینجا می توانید لیست و فهرست رمز عبور پیش فرض دستگاه DVR دی وی آر (۲۰۲۰) را… دیتای اضافی و اطلاعات غیر حساس در سیگنال صوتی-تصویری فشرده می شود و حجم دیتایی که ارسال و بر روی شبکه ذخیره می شود، با حفظ کیفیت تصویر ویدئویی کاهش می یابد.

هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

گارانتی دوربین های مدار بسته و دی وی ار هایک ویژن پارس ارتباط می باشد که تا ۲۴ماه گارانتی تعویض به شما ارایه می دهد. و هایلوک در ایران افتخار دارد تا با استفاده از شبکه فروش گسترده خود در سراسر کشور و بهره مندی از گروه فنی متخصص اقدام به خدمت رسانی در زمینه طراحی، فروش و پیاده سازی شبکه ها و سیستم های حفاظتی و امنیتی نماید. دفاتر نمایندگی و خدمات پس از فروش شرکت، خدمات مورد نیاز مشتریان را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ارائه می دهند.

لوگوی هایک ویژن:

این نرم افزار به شما اجازه می دهد ک از روش های مختلف انتقال تصویر هایک ویژن خود را انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار مدیریت دوربین های مداربسته شما به صورت محدود امکان پذیر خواهد بود. این تجهیزات می توانند به کمک یک دستگاه دی وی آر هایک ویژن مناسب به صورت شبانه روزی کار کنند و این موضوع برای محیط های کوچک مانند مغازه ها، موسسات و سایر بخش هایی که از نظر امنیت نیازمند دوربین مداربسته هستند بسیار مهم و کاربردی است. در تولید محصولات هایک ویژن از بهترین و برترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و مواد اولیه محصولات این شرکت جزو مرغوب ترین مواد های اولیه بازار می باشد، برای اطلاع بیشتر درباره اصالت محصولات برند هایک ویژن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلاش های اصلی این شرکت بزرگ، اکنون بر روی رمزگذاری تصویری و صوتی است و تلاش می کند تا با تلفیق کردن این بخش با محصولات هایک ویژن که شامل دوربین مداربسته هایک ویژن می شود، ابزارهای حفاظتی بیشتری را طراحی کند. ال ای دی های ساخته شده توسط شرکت Osram آلمانی اکنون در دوربین های هایک ویژن نصب می شوند و توانسته است عملکرد دید در شب دوربین های هایک ویژن را 30 درصد بهبود ببخشد. هایک ویژن به کمک این ال ای دی می توانند نور را در قالب های مستطیلی منتشر کنند و این موضوع سبب می شود تا تمام محیط به صورت کاملا یکدست تصویر برداری شود.

دوربین بولت چیست؟ |نمایندگی هایک ویژن لند