ویدیو پروسسور HD_VP620 | asilight

علاوه بر موارد ذکر شده امکانات قابل استفاده و مهم دیگری نیز دارد که بیان می شود. ویدیو پروسسور های جدید امکانات بیشتری مانند تصویر در تصویر و یا ورودی نمایش عکس و فیلم از روی فلش مموری را دارند که در پروژه های اجاره تلویزیون شهری بسیار کاربردی می باشد. شما می بایست در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس محصولات مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت با انتخاب نوع پرداخت و نحوه ارسال، سفارش خود را نهایی کنید. دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور LVP605S قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند. گاها به تلویزیون شهری، ویدیو وال یا ویدئو وال نیز میگویند ولی این دو باهم متفاوت هستند.

با استفاده از تکنولوژی های FICE، Automatic Light Control و Anti-Blur این پروسسور تصاویر با کیفیت بسیار بالایی در اختیار پزشک قرار می‌دهد. این ویدیو پروسسور دارای دو پورت خروجی DVI می باشد که می توان از دو سندر کارت در آن بهره برد و همین نشان دهنده خروجی رزولیشن بالای این مدل به تعداد ۲٫۶۵ میلیون پیکسل است که می تواند حداکثر در طول تا این ۳۹۶۰ پیکسل و در ارتفاع تا ۲۰۰۰ پیکسل را ساپوت کند. ویدیو پروسسورها جزء دستگاهای کاربردی در حوزه نمایشگر ها در جهت مدیریت نمایش تصاویر بر روی تلویزیون های شهری هستند.

ما به شما پیشنهاد میدهیم ، درصورتیکه از دستگاه های پیشرفته، بخصوص 5 یا 6 محور یا رباتیک استفاده می نمائید ، حتما از پست پروسسور، اختصاصی خود استفاده نمائید. حذف ویرایش‌ کدهای NC دستی، به فرآیند ماشینکاری CNC سرعت می‌بخشد و تکرارهای آینده را ساده پروسسور می‌کند. یک پست پروسسور که به خوبی تنظیم نشده است، باعث ایجاد خطاهایی می گردد. ممکن است تفاوت های جزئی در نحوه ماشینکاری یک دستگاه ، موجب تفاوتهایی عمده ای در پارامترهای راه اندازی و یا حتی زبان ماشین، ایجاد نماید.

فروشگاه پویا سیستم

پست پروسسور یا Post-Processor یکی از فرآیندهای نرم افزاری پیش از ماشین کاری در دستگاه های CNC می باشد. این نرم افزار طرح مورد نظر را با توجه به سخت افزار ماشین بصورت منحصر به فرد، پردازش و ارائه می نماید. پروسسور و منبع نور مدل EPX-3500 با ترکیب پروسسور Full HD مدل VP-3500 و منبع نور زنون 300W مدل XL-4450، پروسسور متداول دستگاه‌های آندوسکوپی کمپانی FUJIFILM است. با توجه به استفاده از لامپ زنون 300W در این دستگاه و خروجی تصویر Full HD، این سیستم هم جهت کارهای تشخیصی و هم کارهای درمانی مناسب می‌باشد.

معرفی پکیج سیستم صوتی از برند JBL

این سیستم قابلیت اتصال USB برای انتقال بهتر اطلاعات را دارا می‌باشد. این پروسسور قابلیت پشتیبانی از اسکوپ‌های سری 500 و 600 کمپانی FUJIFILM را دارد. همچنین این پروسسور قابلیت پشتیبانی انواع مختلف اسکوپ‌ها شامل دئودنوسکوپ، برونکوسکوپ و اندوسونوگرافی را نیز دارد.

  • تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر شرکت لوازم پزشکی همکاری کرده و طیف گسترده ای از محصولات و خرید ابزار پزشکی را به صورت مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی مناسب در فروشگاه آنلاین خود عرضه می کند.
  • قبل از هر چیز شما باید بدانید که پروسسور چیستدر اصل پروسسور دستگاهی است که صدا را تجزیه می‌کند و به هر شکلی که شما بخواهید در می‌آورد.
  • از مراکز فروش سیستم صوتی ماشین اصفهان می‌توانید انواع پروسسورها را تهیه کنید.
  • با استفاده از تکنولوژی های FICE، Automatic Light Control و Anti-Blur این پروسسور تصاویر با کیفیت بسیار بالایی در اختیار پزشک قرار می‌دهد.
  • از پروسسور‌هایی می‌توان خروجی بلندگو گرفت که در آنها آمپلی فایر وجود دارد.

ویدیو پروسسور HD_VP620 | asilight