ویزای توریستی ایران آذر1401-irantoursguide

توانند بدون دریافت ویزا وارد ایران شوند و اقامت داشته باشند. در واقع افرادی که با هدف فعالیت های خبری می خواهند وارد ایران شوند قطعاً باید مسیرهای پیچیده تری را پشت سر بگذارند. این موضوع برای افرادی که تنها برای بازدید به این کشور می آیند برعکس بوده و در زمانی کم می توانند به ویزای ایران دست یابند. به طور کلی برای استفاده از ویزای ایران باید در ابتدا هدف افراد تعیین شود. با شناخت هر کدام از انواع ویزای ایران جهت افراد اروپایی می توان اینطور بررسی کرد که کدام یک می تواند برای شخص متقاضی مناسب تر باشد.

ویزای توریستی ایران آذر1401-irantoursguide

شما میتوانید برای ایشان تقاضای ویزای توریستی کنید، برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید. حداکثر ظرف مدت 2 ماه برای دریافت ویزا از سفارتخانه‎ های ایران. France-visas درگاهی منحصر به فرد است که شامل تمامی اطلاعات لازم است که شما را در امر تقاضای ویزا راهنمایی کرده و شما را در تمامی مراحل تقاضای ویزا (آماده سازی پرونده، درج اطلاعات، ارائه مدارک و پیگیری تقاضا) همراهی می کند. ما، دولت‌های فرانسه، آلمان و بریتانیا، آخرین اقدامات ایران را، که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرده است و درجهت گسترش بیشتر برنامه هسته‌ای آن کشور است، محکوم می‌کنیم.

مدت زمان دریافت ویزای ایران چقدر است؟

اتباع کشور هندوستان که به کنسولگری ایران در بمبئی مراجعه می کنند ممکن است به انجام تست پزشکی نیازداشته باشند. برای انجام درخواست ویزا با همکاران ما در بخش ویزای ایران تماس حاصل نمایید. اتباع خارجه بسیاری از کشورها همچون آمریکا برای سفر ۱۴ روزه یا کمتر بدون اخذ هرگونه ویزا می‌تواندد در جزیره کیش اقامت کنند. دارندگان روادید پس از ورود به خاک کشور ایران ملزم به رعایت قوانین و مقررات این کشور خواهند بود. ویزای ایران (از قبل از سفارت) و ویزای هنگام ورود 30 روز اعتبار دارند. سه / 3 روز کاری زمان می برد تا پیام مخابره شود به سفارت ایران در آن شهر در آن کشور مورد درخواست مسافر .

همچنین در صورت موافقت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این مدت تا 60 روز قابل افزایش خواهد بود. ویزای ایران برای اتباع فرانسوی سه ماه اعتبار دارد شخص متقاضی در مدت زمان مشخص شده اجازه دارد 30 روز در ایران اقامت داشته باشد. به طور کلی دولت ایران در خصوص تایید و یا عدم تایید ویزا برای اتباع فرانسوی تصمیم می گیرد و ممکن است گاهی حتی با کامل بودن تمام شرایط و مدارک باز هم با درخواست ویزای شخص موافقت نشود. آذربایجان، بولیوی، ترکیه، سوریه، لبنان، گرجستان، ارمنستان، ونزوئلا، مصر و مالزی نیاز به اخذ روادید برای ورود به ایران را ندارند و می توانند با توجه به قوانین و شرایط تعیین شده جمهوری اسلامی ایران مجوزهای لازم برای ورود به کشور ایران را کسب نمایند.

انواع روادید ایران

خیر، غیر قانونی نبوده و اگر فعالیتی خارج از قوانین جمهوری اسلامی انجام ندهد مشکلی وجود نخواهد داشت. در این مورد متاسفانه سایتی را نمیشناسیم که به شما معرفی کنیم. اتباع آمریکایی، انگلیسی و کانادایی تنها در قالب تور میتوانند به ایران سفر کنند. سلام..دوست من در آمریکا زندگی می کنه اما پاسپورت سوئدی دارد و میخواد به ایران سفر بکنه..آیا او فقط در قالب تور باید به ایران سفر بکند یا نه؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

نکات کلیدی در خصوص ویزای ایران

مدت زمان اخذ ویزای ایران حدودا 14 روزکاری سفارت طول میکشد Is Iran safe? تا صادر شود. ثبت نام ویزای ایران نوع A برای اتباع خارجی که دارای دعوت نامه از وزارتخانه ها، سازمان های دولتی، بخش های خصوصی و دولتی و … هستند، مناسب است. تا به این جا متوجه شدیم که مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ایران بسیار مهم است. در واقع مدارک باید بتواند به سادگی از سوی مأمورین مورد تأیید قرار بگیرد.

  • حال اگر این افراد بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند باید برای اقامت کنند.
  • همانطور که می‌دانید در گام اول برای سفر به هر کشوری نیاز به اخذ ویزای آن کشور دارد.
  • قوانین سفر به این مکان ها با سایر نقاط ایران کمی متفاوت است.
  • با سلام،شما می توانید به کنسولگری که در سایت برای دریافت ویزا انتخاب کردید مراجعه کنید و از آن ها بخواهید درخواست شما را لغو کنند تا آژانس بتواند برای شما درخواست ثبت کند.در غیر اینصورت باید منتظر جواب از سامانه ثبت درخواست روادید بمانید.
  • سه / 3 روز کاری زمان می برد تا پیام مخابره شود به سفارت ایران در آن شهر در آن کشور مورد درخواست مسافر .