پرچم ساحلی مدل بادبانی ۲ ۵ متری خانه هدایای تبلیغاتی

پرچم های ساحلی به شکل محبوبی از تبلیغات تبدیل شده اند که به طور فزآینده ای برای مشتریان بالقوه قابل تشخیص پرچم ساحلی است. در صورتی‌که پرچم ساحلی با کنسول (پرچم محدب، پرچم قطره‌ای یا پرچم بادبان) خود را با ما چاپ کنید، ما حتی قبل از تکمیل سفارش خود، پشتیبانی لازم را به شما ارائه خواهیم کرد. تعرفه تولفید پرچم ها بستگی به ابعاد، جنس پایه و پارچه آن دارد. به طور کلی هزینه این پرچ ها همراه با نصب، طراحی، تولید و متریال آن بین ۴۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان می‌باشد.

  • علامت گذاری غرفه نمایشگاه، محل جمع آوری کالا، انبار، پارکینگ برای مشتریان ، غرفه های تبلیغاتی و ….
  • اگر شما نیز می خواهید که دیده شوید و برند شما در ذهن افراد نقش ببندد بهتر است که به چاپ پرچم ساحلی به صورت جدی تری فکر کنید.
  • هر طرحی که مد نظر دارید نیز با کیفیت چاپ بالا روی پرچم اجرا میگردد .
  • برای اشیایی مانند جعبه نور یا اشیاء تبلیغاتی بزرگ و مستقل، در بیشتر موارد به مجوز محیطی نیاز خواهید داشت.
  • در نمایشگاه های تبلیغاتی کشوری و بین المللی بیشتر از پرچم تبلیغاتی مدل ساحلی بهره می برند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرچم ساحلی قطره ای و پرچم ساحلی بادبانی می توانید با کارشناس پشتیبان مجموعه با رنگ در ارتباط باشید. پرچمی ساحلی هلالی دارای تنوع بسیاری است و همچنین قابلیت شستشو را دارد . پایه استند پرچم ساحلی هلالی قابلیت پیچ و رول پلاک شدن به زمین را دارد.

در این نوع چـاپ میتوان از سی دی پرینتیبل کف سفیدو کف نقره ای … ساخت انواع مهر امضا / لاک و مهر / مهر برجسته / مهر لیزری ضد جعل / مهر رنگی و سایر مهرهای مشاغل / پزشکی / مهندسی / عمومی و …. در مورد بادهای با شدت ۶ به بالا، باید پرچم‌های ساحل خود را جدا کنید. پرچم‌ های بادبان با یک کنسول اضافی همراه هستند تا ثبات بیشتری داشته باشند. اما با ارائه یک یا دو تصویر که تجربه «قبل» و «پس از» استفاده از خدمات شما را نشان می‌دهند، می‌تواند حتی مؤثرتر باشد. اطلاعات شخصی شما برای بهبود تجربه شما در این سایت و برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری و یا دیگر اهداف ذکر شده در سیاست حفظ حریم خصوصی استفاده می گردد.

چاپ پرچم ساحلی با چاپ دیجیتال

چاپ پرچم‌های ساحل راهی آسان برای ایجاد دید و متقاعد کردن مصرف کنندگان برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شما است. پس در مورد آن خوب فکر کنید زیرا وجود این پرچم‌ها در مکان‌های گوناگون مانند نمایشگاه‌های تجاری یا رویدادهای فضای باز بسیار مفید است و افراد زیادی به خدمات شما علاقه‌مند می‌شوند. اگر می‌خواهید توجه کسی را جلب کنید، باید در ۳ ثانیه اول این تأثیر را ایجاد کنید. کافیست باربری مدنظر را انتخاب بفرمایید و به همکاران ما در مجموعه سرویس های طلایی اطلاع دهید. با قرارداد و بهره گیری از سیستم های باربری زمینی ، هوایی و دریایی برآن هستیم تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن بدست شما برسانیم. آنچه از تاریخ و مورخان بر میآید، در بین ایرانیان پرچم به درفش کاویانی نیز شهرت داشته‌است که علت نام‌گذاری آن خروش کاوه آهنگر علیه پادشاه زمان خود ضحاک ماردوش است .

به طور کلی، طراحی بنر برای تبلیغات ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید با ساخت این پرچ ها رونق زیادی به کسب و کار خود بدهید. پرچم ‌های سفارشی چه در پذیرایی هتل و چه در قسمت ورودی یک فروشگاه بزرگ، در غرفه‌های نمایشگاهی یا به عنوان تزئینات اضافه شده به یک منطقه محلی، همیشه جلب توجه می‌کنند. پرچم ‌های بادبان بزرگ را می‌توان برای تبلیغات در فضای باز یا رویدادها استفاده کرد.

جنس پایه استند پرچم ساحلی سامورایی فلز و آلیاژ خالص و وزن آن 8 کیلوگرم است همین امر باعث شده ایستایی خوبی داشته باشد. شما میتوانید از ساعت 9 صبح الی 10 شب با کارشناسان شرکت پرچم درفش تماس حاصل نمایید و از نظر تخصصی هرگونه سوالی را مطرح نمایید. نصب آسان و سریع این محصول نیز از جمله مزایای مهم آن به شمار می رود.

در کلیه مناسبت های رسمی و غیر رسمی تشریفاتی تدارکاتی داده میشود که در آن استفاده از پرچم یکی از اولویت های تدارکات محسوب میگردد چرا که چاپ اعلانیه ها اساس هر تشریفات است. چاپ روی پرچم هر بیننده ای را از دلیل برگزاری تشریفات آگاه میسازد و به همین خاطر است که باید از پرچمی استفاده شود که زمینه وسیعی برای چاپ داشته باشد. قرار دادن یک پرچم تبلیغاتی بزرگ بر روی میله پرچم بلند در خارج از ساختمان یک شرکت. همچنین اطلاعات مفیدی در مورد جنس بنر، پایه‌ها، لوازم جانبی اختیاری و نحوه ایجاد داده‌های چاپی شما است.

– انواع پرچم های ساحلی

پرچم ساحلی مدل بادبانی ۲ ۵ متری خانه هدایای تبلیغاتی