پیراهن لی پیراهن مردانه

پیراهن جین یکی از مدل لباس هایي ست کـه هیچگاه از مد نمی افتد، اما باید بدانیم کـه این مدل لباس رابا چـه چیزهایی ست کنیم. خوبی اش آن اسـت کـه پیراهن جین را هم می‌توان برای موقعیت هاي رسمی و هم غیررسمی و کژوال بـه تن کرد. اگر این لباس رابه خوبی ست کنید میتوانید تیپ فوق العاده لاکچری داشته باشید. شما میتوانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره پیراهن مردانه و نحوه ست کردن با دیگر لباسها نیز با مشاورین برند ما در تماس باشید. یکی از جنسهای پرفروش که تقاضای زیادی را به صورت 4 فصل دارد پیراهن مردانه لی میباشد .

پیراهن جین یکی از محبوب ترین پیراهن‌های مردانه در بین ایرانیان است که معمولاً عمر مفید بالایی دارد و در فصول مختلف سال قابل استفاده است و در نتیجه برای استفاده روزمره انتخاب بسیار مناسبی است. شلوارهای فاستونی مردانه Edris رو می تونین همین حالا به طنین سبز سفارش بدین. برای ست کردن این پیراهن می توانید از شلوار های جین استفاده کنید.

اگر پوست شما تیره است، می توانید با پوشیدن یک پیراهن جین روشن، تضاد بی نظیری بین رنگ پوست و رنگ پیراهن خود ایجاد کنید. همچنین پیراهن های جین تیره برای آقایان با پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل است. اکثر آقایان فکر می کنند که پیراهن لی برای محل کارشان مناسب نیست، اما می توان از این طرح پیراهن در محیط های رسمی استفاده کرد.

ما تامین کنندگان همکار را بسیار با دقت انتخاب کرده ایم . این تامین کنندگان بسیار حرفه ای (هم در تولید محصول و هم در بسته بندی و ارسال ) هستند. به همین دلیل مطمئن باشید که محصول کامل و سالم بدست شما میرسد . در ضمن کافه کادو سلامت محصول را تضمین کرده و در صورت بروز مشکل محصول را بدون پرسش تعویض میکند . © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این محصول به دلیل جنسی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است. این پیراهن آستین بلند بوده و روی سر آستین های آن دکمه ای جهت بستن سر آستین وجود دارد. از دیگر ویژگی های ظاهری آن می توان به یقه مردانه آن و داشتن دو جیب بر روی لباس اشاره کرد. اگر پیراهن جین را برای پوشش خود انتخاب کرده اید باید بدانید که این نوع پیراهن برای چه سبک استایلی مناسب است؟ این پیراهن ها مناسب استایل های اسپرت و نیمه رسمی هستند. شاید مهمترین مرحله در سِت کردن پیراهن جین مردانه، انتخاب شلوار و کفش مناسب باشد. خرید پیراهن لی مردانه ارزان قیمت و با کیفیت بالا، توجه اکثر مردان شیک پوش را به خود جلب کرده است؛ بهتر است این مدل پیراهن را با شلوار و کفش مناسب ست کنید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. وب سایت کافه کادو از سال 1393 مشغول به فعالیت بوده تاکنون هزاران سفارش را با صحت و سلامت به مشتریان رسانده . کافه کادو دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و همچنین تیم فنی آن در پارک علم و فناوری گیلان که زیر نظر وزارت علوم است مستقر میباشد .

اگر می‌خواهید امسال از بهار تا زمستان تیپ جین داشته باشید در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا نکات مفیدی رابه شـما آموزش دهیم. ما تولید کننده انواع لباس های ورزشی، کار، بیمارستان، پوشاک مردان و … اگر می خواهید به صورت تکی خرید خود را انجام دهید، کافی است که به فروشگاه ما در دیجی کالا مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید. پیشنهاد ما به شما این است که به دلیل سایز بندی پوشاک، برای خرید با ما تماس بگیرید و سایز دقیق را دریافت کنید. شما می توانید به صورت تکی یا سفارشی از ما خرید انجام دهید.

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری پیرهن لی کنید. اگر شما هم به دنبال یک ست ورزشی زیبا هستید بدون شک به خاطر تنوع زیاد در مدل های آن دچار مشکل در انتخاب هستید. اگر کُت و شلوار دارید می توانید برای زیر کُت آن پیراهن جین بپوشید. کیفیت، قیمت مناسب و رضایت مشتری را از اهداف اصلی خود قرارداده است. ارسال به تهران با پیک موتوری، تحویل سفارش بین 6 تا 12 ساعت، قبل از ثبت سفارش مبلغ یا آنلاین یا کارت به کارت پرداخت گردد. اگر می خواهید در محیط کارتان حس و حال متفاوتی داشته باشید، بهتر است از پیراهن های لی استفاده کنید و آن را با شلوار پارچه ای بپوشید.

اگر می خواهید از محصولات بیشتری دیدن کنید، به صفحه اینستاگرام سارابارا که در انتهای صفحه قرار گرفته است مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. اگـر در رابطه با خرید این مـحصول سـوالی دارید، لطفا با تیم پشتیبانی (خانم بهشتی) از طریق تماس، پیامک، واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه زانکو شاپ می باشد.

این پیراهن ها مناسب استایل های اسپرت و نیمه رسمی هستند.

پیراهن لی پیراهن مردانه