کناف سقف جدید و مدرن،مدل سقف های جدید و مدرن House ceiling design, Ceiling decor, Bedroom false ceiling design-کناف آوگون

برای اتاق های کوچک هم طبیعتا رنگ های روشن مناسب است زیرا فضا را بزرگ تر نشان می جدیدترین مدل کناف دهد. اما بطور کلی تا جایی که دکوراسیون داخلی خانه اجازه می دهد دستتان برای انتخاب رنگ سقف کاملا باز است و می توانید آزاداته به انتخاب رنگ مورد علاقه خود بپردازید. برای مثال در طراحی داخلی مدرن بهتر است از کناف هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مربع و مستطیل بهمراه چراغ های ال ایی دی توکار ایده بسیار مناسبی است. برای طرح های کلاسیک کناف های دایروی و گرد بهمراه لوستری کریستالی و پر زرق و برق در مرکز کاملا در خور خانه های کلاسیک و فاخر است. اصولا طرح کناف پذیرایی دارای نورپردازی و رنگ امیزی های متنوع و خاص هست زیرا که کناف کاری سقف پذیرایی از مهم ترین مکان هر خانه به حساب میاید و بسیار توی چشم است . ولی مدل کناف منحنی، کمتر کاربرد داشته و برای هر پذیرایی مناسب نیست.

  • با استفاده از سقف کناف می توانید، سقف خانه یا محل کار را زیبا تر و درخشان تر کنید اما به شرطی که نکات اجرای آن را به طور کامل و دقیق رعایت کنید تا سقف به صورت تخصصی و استاندارد طراحی شود.
  • کناف سقف اتاق کودکبا استفاده از کناف می توان فضای اتاق کودک را دلنشین برای فرزندان خود کرد.
  • همان گونه که از نام دکور کناف پیداست، سازه ای است که تنها جنبه زیبایی داشته و غیر باربر می باشد.

در زیر تعدادی از نمونه کار های اجرا شده توسط تیم رویاهوس را مشاهده میکنید. می توانید به خوبی نوع و کیفیت مصالح و صفحات کناف به کار رفته در این نمونه کار ها را ببینید و تفاوت قبل و بعد فضا ها را مقایسه کنید. ارتفاع معمول و استاندارد سقف فضاهای مسکونی آپارتمانی، ۲.۸-۲.۷ متر است.

انواع کناف کاری سقف پذیرایی

انتخاب و استفاده از کناف سقف برای هر بخش از منزل متفاوت می باشد و باید مدل های مخصوص به آن را انتخاب کنید. سالن پذیرایی از مهم ترین بخش های هر منزل می باشد و بهتر است در طراحی های معماری داخلی و تزئینات توجه ویژه ای به آن شود. طرح های کنافی که برای سقف سالن پذیرایی انتخاب می شود باید به سبک دکوراسیون سالن پذیرایی مرتبط باشد. معمولا برای طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی از کناف های صاف و گوشه دارد همچون شکل مستطیل استفاده می شود.

کناف سقف مستطیلی برای چه محیط هایی مناسب است؟

از نظر فضا نیز آشپزخانه خود به دلیل وجود المان‌های متعددی همچون کابینت و یخچال و لباس و ظرفشویی محیطی شلوغ است و نباید با اجرای طرح‌های سنگین و پیچیده به شلوغ‌تر شدن آن دامن است. مدرن یا کلاسیک بودن فضای آشپزخانه خود را مشخص کنید و بر اساس آن طرحی ساده که امکان نورپردازی مناسب را فراهم می‌کند انتخاب کنید. استفاده از کناف کاری در ترکیب با سایر روش‌های مانند سقف کشسان به دلیل سادگی و نورپردازی خوبی که به دست خواهد داد می‌تواند گزینه ایده آلی باشد.

می‌توان در کنار کناف سقف اتاق خواب، نورپرداز‌های مناسب به کار برد و نمایی زیبا و خاص در اتاق خواب ایجاد کرد. ایده‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که می‌توان با توجه به سبک طراحی دکوراسیون اتاق خواب از آن‌ها استفاده کرد. یکی از مهم ترین مزایای کناف های مستطیلی که برای ورودی و وسط سقف پذیرایی و کناف سقف آشپزخانه استفاده می شوند، تناسب آن با سبک های مختلف دکوراسیون می باشد. به طوریکه می توان از آنها در طراحی داخلی مدرن و کلاسیک و سنتی به شیوه های مختلف استفاده نمود. به عنوان مثال، از این مدل می توان در کنار رابیتس و کاغذ دیواری در سقف نیز استفاده نمود که بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند. با استفاده از کناف می توانید یک سقف زیبا داشته باشید که هم به زیبایی منزل شما می افزاید و هم اینکه می تواند نقطه جذابی برای میهمانان شما باشد.

صفحه کناف با ضخامت 12 میلی متر

کناف سقف جدید و مدرن،مدل سقف های جدید و مدرن House ceiling design, Ceiling decor, Bedroom false ceiling design-کناف آوگون