کوینکس صرافی ارز دیجیتال coinex ورود به سایت coinex com

هزینه برداشت برای هر جفت معاملاتی متفاوت است و از سایت شرکت قابل بررسی است. از طرف دیگر، کارمزدهای واریز همگی عاری از هرگونه هزینه اضافی است. این خدمات به خوبی در یک اکوسیستم بدون دردسر برای تجارت هر نوع توکنی طراحی شده‌اند. هزینه این خدمات و محصولات را می‌توان با دارایی‌های دیجیتال یا ده‌ها ارز فیات که صرافی پشتیبانی می‌کند پرداخت کرد. هر یک از این محصولات هزینه‌های مربوطه را از کاربران دریافت می‌کنند، اگرچه برخی از این فرآیندها در این پلتفرم رایگان هستند.

  • برای غیر فعال کردن حساب کاربری خود باید ابتدا به قسمت Security Setting مراجعه کنید و سپس گزینه Disable Your Account را انتخاب نمایید.
  • پس از آنکه هوبی اعلام کرد که استیبل کوین HUSD را روز جمعه از صرافی خود حذف کرده است، این توکن برابری خود با دلار آمریکا را از دست داد و به پایین‌ترین سطح قیمت ۰.۲۸ دلاری رسید.
  • این صرافی در سال 2017 کار خود را آغاز کرده است و مقر آن در شهر هنگ کنگ قرار دارد.
  • هر چند این مزیت چندان تعریفی نیست اما با این حال شناخت دقیق توسعه دهنده این صرافی از شرایط بازار ارز دیجیتال چنین امکاناتی را نیز در آن در دسترس قرار داده است.
  • در فُرم اول که Email نام دارد ، پست الکترونیکی خودرا وارد کنید .

بدون نیاز به «vpn» و «vps» وارد صرافی کوینکس شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید. می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف «ghx3r» در قسمت ریفرال «referral» هدیه کاهش هزینه کارمزد معاملاتی دریافت کنید. با افزایش محبوبیت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، امنیت در این بازار و پلتفرم‌های مربوط به آن اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. به همین دلیل، صرافی کوینکس نیز اقدامات امنیتی کاملی را برای حفاظت از دارایی کاربران در نظر گرفته است. صرافی کوینکس همچنین دارای یک اپلیکیشن موبایل می باشد که می توانید با استفاده از آن نیز با صرافی کار کنید. کوینکس اقدامات امنیتی زیادی از جمله احراز هویت دو عاملی را به پلتفرم خود اضافه کرده و همچنین برای برداشت وجوه نیز مراحل متعددی باید توسط کاربر طی شود که در این مقاله به آنها اشاره شد.

صرافی‌هایی که از توکن CET پشتیبانی می‌کنند

این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا فعالیت های اجتماعی محور داشته باشند، از قوانین شفاف تجاری بهره مند شوند و روی دارایی های خود کنترل داشته باشند. در سفارش مارکت یا Market می توانید مقدار ارز مورد نظرتان را براساس مقدار وارد کنید تا سفارشتان جهت خرید ارز بر اساس قیمت بازار انجام شود. این روش به این صورت عمل می کند که پس از ثبت سفارش خودتان می توانید با اولین سفارش در لیست خرید مبادله را انجام دهید. در واقع سرمایه شما به طور آسان و بدون دردسر به پول و سرمایه نقد تبدیل خواهد شد و از این بابت این یک مزیت مهم برای این صرافی است.

  • جهت انتخاب آنها باید از گزینه go trade استفاده کنید که در انتهایی ترین بخش ستون مربوط به ارز مورد نظر قرار دارد.
  • صرافی کوینکس محدودیتی اعمال نکرده، سایت صرافی کوینکس از طرف ایران فیلتر شده و این وضوع جدید نیست و الان چندماهی که این اتفاق افتاده و برای ورود باید از vpn استفاده کرد.
  • با فرض اینکه شما قصد انتقال به کیف پولی خارج از صرافی کوینکس دارید، پس حالت Normal Withdrawal موردنظر ماست.
  • معاملات اسپات در هر ۲ شکل بازارهای نقدی یعنی معاملات با واسطه (Exchange-based) یا بی‌ واسطه انجام می‌شود.
برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اینجا کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

کارمزد صرافی کوینکس نسب به دیگر به صرافی ها بسیار مقرون به صرفه تر است مخصوصا اگر کاربران از لینک رفرال با تخفیف سایت بیت پارس استفاده کنند. در صورتی که بسیاری از پلتفرم های دیگر مانند صرافی همتا به همتای لوکال بیت کوینز که چند وقت پیش بدون اخطار قبلی حدود ۱۰ هزار واحد از بیت کوین های ایرانی ها را مسدود کرد. کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز موفق است که سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ افتتاح شد. این صرافی موفق شده است که در ایران مخاطبان زیادی را به خودش اختصاص دهد. پس از کلیک کردن بر روی Sign Up وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن باید آدرس ایمیل خود و رمز عبوری برای حساب خود قرار بدهید. همانند تصویر زیر در کادر اول ایمیل خود را وارد نمایید، دقت کنید ایمیلی که به آن دسترسی دارید را انتخاب کنید.

  • در کادر نهایی تعداد ارز دیجیتال برای برداشت را مشخص کنید.
  • جالب اینجاست که علاوه بر دانلود نسخه اندروید از فروشگاه Google Play، کاربران همچنین می‌توانند در صورت تمایل نسخه APK را مستقیما از وب‌سایت دانلود کنند و نیازی به حساب Google ندارند.
  • اگر صرافی معتبری برای خرید و فروش سراغ ندارید، می توانید به بخش معرفی صرافی های معتبر ارز دیجیتال در آستریک آکادمی مراجعه نمایید تا با مجموعه های معتبر و با سابقه در این عرصه آشنا شوید.
  • بنابراین بهتر است ای پی خود را پنهان کرده و تمام مبالغ را در یک صرافی نگهداری نکنید.
کوینکس صرافی ارز دیجیتال coinex ورود به سایت coinex com

در گام سوم و مرحله آخر جفت ارزی را که قصد دارید به معامله آنها بپردازید را انتخاب کنید. ۴- در پنجره باز شده ابتدا کوین یا توکن موردنظر خود را در این قسمت انتخاب کنید. ۴- با کلیل روی گزینه NEXT وارد بخش وارد کردن شماره موبایل خود می‌شوید. در این مرحله کشور ایران را انتخاب و شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید. ۲- در بخش تنظیمات وارد قسمت تنظیمات امنیتی «Security Setting» روی گزینه «RESET» در مقابل گزینه «Password» کلیک کنید.

۲- کارمزد صرافی کوینکس در مقایسه با دیگر صرافی ها چکونه است؟