کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی حامد عمادی کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی

پس به صورت کلی می توان گفت که خوشبختانه صرافی کوینکس کارمزد بسیار ناچیزی دریافت می کند و از این جهت، حتی نوسانگیران ارز دیجیتال هم می توانند به سادگی از این صرافی استفاده کنند. در کادر اول با کلیک بر روی فلش شما می توانید ارز دیجیتال خود را برای واریز انتخاب کنید و در ادامه شبکه مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید. در فیلد انتهایی شما می توانید آدرس واریز را کپی کرده و کد QR آن را اسکن فرمایید. در این صفحه به صورت کامل به نقد و بررسی صرافی کوینکس پرداخته ایم.

9-در صورت وارد کردن اطلاعات بالا روی بعدی کلیک کنید.کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی حامد عمادی کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی روی ایمیلی که از طرف coinex برای شما آمده، کلیک کنید. 10-در صورتی که می خواهید به مرحله قبلی و صفحه قبل برگردید روی بازگشت کلیک کنید. 9-در صورت وارد کردن اطلاعات بالا روی بعدی کلیک کنید. وقتی این نام موردنظرتان را نوشتید، روی تأیید کلیک می کنید تا آن را به شما نمایش دهد. اکنون اگر به تنظیمات حساب خود در صرافی بروید، مشاهده می کنید که در کادر آبی رنگ بالا، تیک تنظیمات دو عاملی نیز خورده شده است.

اگر ایمیل رو وارد کردید باید با یک ایمیل معتبر دیگه و با ایپی یک کشور دیگه در کوینکس ثبت نام کنید . با مدیریت کردن انتظار هایی که در معامله دارید و فکر هایی مانند چند برابر کردن سرمایه خود در یک یا چند ماه را کنار گذاشته و آن موقع است که میبینید معامله کردن همراه با سود کار نسبتا آسانی می باشد . بیشتر تریدر ها ریسک های معاملات خود را مدیریت نمی کنند یکی از ابزار هایی که در مدیریت کردن ریسک در معامله ها می شود از آن استفاده کرد ماشین حساب های انتخاب بزرگی موقعیت یا position size calculator هستند .

استفاده نمایید کارمزد شما تا 0.05 درصد کاهش می‌یابد. با این حساب، اگر کلید را فراموش یا گم کنید دیگر نمی‌توانید «Google Authenticator» را دوباره به آن متصل کنید. به دنبال این ماجرا حساب شما برای همیشه از دست می‌رود. بنابراین، برای ایمنی حساب و دارایی خود، لطفا از کلیدتان طبق روش ذخیره‌سازی توصیه شده توسط کوینکس به خوبی نگهداری کنید.

انتخاب بروکر مناسب توسط تریدر بسیار مهم بوده و باید بروکری را انتخاب کنند که برای ایرانیان خدمات دهند. در صورت نقض قوانین حساب بلوکه شده و نمی توانید به دارایی هایتان دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن کوینکسفیوچرز اپلیکیشن کوینکسحال روی Transfer کلیک کنید. این هم از آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی به صورت بسیار کامل و جامع در قالب یک مقاله آموزشی.

آموزش ۰ تا ۱۰۰ کار با صرافی کوینکس

اگر بخواهید با استفاده از گزینه “Cancel” می‌توانید سفارش خود را لغو کنید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از حذف اکانت کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. با لغو کردن سفارش، ارز موردنظر به حساب شما برگردانده می‌شود. اگر با این روش نتوانستید مشکل خودتان را برطرف کنید، از لینک زیر برای ارتباط با پشتیبانی استفاده کنید. این لینک به شما امکان می‌دهد مشخص کنید چه نوع کوینی و به چه مقدار در سفارش شما قفل شده است. اگر رتبه الکسا سایت کوینکس را بررسی کنیم متوجه میشویم که این سایت رتبه ۱۵۷۷ در دنیا و رتبه ۷۰ در ایران را دارد. طبق برآورد سایت الکسا حدود ۶۵/۸ کاربران کوینکس ایرانی هستند، پس اگر این سایت بخواهد کاربران ایرانی خود را تحریم کند بخش قابل توجهی از درآمد خود را از دست خواهد داد.

برای واریز کردن ارز دیجیتال به کوینکس ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شویم. با انتخاب گزینه Assets در بالای سمت راست صفحه منویی باز می شود که باید برروی گزینه Deposit کلیک کنید. پس از تکمیل فرایند ثبت نام در coinex می توانید به آسانی وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوید. اگر قصد واریز رمز ارز به حساب خود را دارید می توانید از راهنمای واریز و برداشت در صرافی کوینکس استفاده نمایید.

در صرافی کوینکس شما نمی تونید مستقیما با کارت های عضو شتاب، ارز بخرید. سپس اگر عکس بارکد را دارید از قسمت + روی اسکن گوگل اتنتیکیتور بزنید و کد را اسکن کنید. اگر اون عکس را ندارید و فقط کد ۱۶رقمی را دارید، باید وقتی روی + زدید، به صورت دستی ، اون کد را وارد کنید.

کیف پول CoinEx

از قسمت بالا سمت راست شما باید روی گزینه Account کلیک کرده و سپس از لیست منوی که باز می شود روی گزینه Account Settings کلیک کنید. از قسمت بالا سمت راست گزینه Account را پیدا کرده و سپس از منوی که باز شده روی Account Settings کلیک کنید. و چیزیکهاثباتمی کندکه شخص خودِ کاربر، آن کلمه عبور را وارد کرده‌ نه شخص دیگر یا هکری. این عامل دوم می‌تواند رمزیکبار مصرفی تأیید ایمیل و یا تأیید پیامکی باشد که از پسورد جدا است.