2000 مدل پرده جذاب و متنوع با بهترین قیمت و کیفیت

برای این که قیمت این پرده ها محاسبه شود از متر مربع استفاده می کنند. اگر عرض پرده شما از یک متر کمتر باشد در هنگام محاسبه قیمت آن را یک متر در نظر می گیرند. در انتها عرض در ارتفاع پرده ضرب شده و ابعاد بر حسب متر مربع اندازه گیری می شود.

همچنین دقت داشته باشید که پارچه پرده آشپزخانه باید در برابر نور مقاوم باشد و رنگ آن روشن باشد تا در صورت آلوده شدن؛ به راحتی متوجه شوید و آن را بشویید. اگر در دکوراسیون و یا طراحی آشپزخانه تان از لوازم استیل و فلزی استفاده کرده اید، بهتر است از یک پرده سیاه رنگ کمک بگیرید زیرا جلوه ای بسیار خاص در آشپزخانه تان ایجاد می شود. البته در نظر داشته باشید که در صورت تمایل به استفاده از پرده های سیاه رنگ؛ دیوار آشپزخانه تان باید سفید باشد! همچنین استفاده از پرده های آشپزخانه ای که در طراحی آن ها از الگوی گل استفاده شده باشد؛ می تواند گزینه ای مناسب باشد.

ارزان ترین مدل های پرده پانچ

عوض کردن دکور منزل همواره هر سال قبل از عید رونق خاصی داره و یکی از وسایلی که انتخابش از محبوبیت بالایی برخودار پرده های پانچ می vistapardeh.ir/ باشد. استفاده از پرده پانچ بسیار راحت است و در هنگام کشیدن این نوع پرده، هیچ آسیبی متحمل آن نمی شود و با وجود یک چوب می توانید این پرده را حرکت دهید. پرده های پانچ از پرده های فوق العاده شیک امروزی هستند که هزینه نصب آنها نیز بسیار کم است. اگر از پارچه بی کیفیت و ارزان برای دوخت استفاده کنید بعد از نصب شاهد این خواهید بود که نمای پرده به خوبی آنچه باید باشد نیست. بلندای پرده امری سلیقه ای است، گاهی پرده با زمین مماس است، گاهی ممکن است روی زمین کشیده شود یا تنها فضای پنجره را پوشش دهد، بااین حال پرده بلند موجب ابهت و شکوه خانه می شود. برای اتاق های خواب از پرده های شید و تاریک که برای خواب و استراحت مناسب اند استفاده کنید.

خرید مجموعه دو عددی پرده سرمه مدل Gb230 ارتفاع ۲۳۰ سانتی متر

پرده پانچ از نظر طرح شامل دو نوع ساده و چاپی (طرحدار مثل سنتی، کلاسیک)، و پرده پانچ از نظر جنس پارچه شامل جنس کتان، مخمل، هازان و مخمل پتینه است. پرده در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در محیط‌های مختلف خانه مانند پذیرایی و نشیمن، اتاق‌خواب، اتاق کودک و آشپزخانه قابل‌نصب و استفاده است. پرده ها شاید در دکوراسیون خیلی مورد توجه قرار نگیرند و اکثر افراد از آنها به سادگی گذر کنند؛ اما باید گفت که پرده ها مهم ترین قسمت خانه یعنی پنجره ها را می پوشانند و باید در انتخاب نوع، مدل، جنس آن ها دقت کرد. در بازار، پارچه های بسیار شیک و مدرنی برای پرده پذیرایی وجود دارد و شما می ‌توانید با توجه به سلیقه تان؛ از این پارچه ‌ها به صورت ترکیبی و یا به‌ تنهایی استفاده کنید و آن را با دکوراسیون منزل تان هماهنگ کنید. اگر دوست داشتید که از پارچه های ترکیبی برای پرده پذیرایی تان استفاده کنید؛ به هیچ عنوان همه پارچه ها را به صورت طرح دار انتخاب نکنید.

ممکن است پرده ای فانتزی که برا اتاق یک کودک می خرید، برای سالن پذیرایی که محیطی رسمی محصوب می شود، مناسب نباشد. از این رو در ادامه نکاتی را در رابطه با خرید پرده مناسب با فضاهای خانه آورده ایم. پرده (پرده پانچ) یکی از مهم ترین عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون خانه است؛ از تاثیر آن بر نور محیط خانه یا محل کار گرفته تا رنگ آن که می تواند هم نشینی بین عناصر دکوراسیون را ایجاد کند. پرده پانچ یکی از چندین دسته ی متنوع پرده هاست که کاربرد های خاص خودش را دارد. پرده پانج یه دلیل این که بسیار ساده طراحی شده است ظاهری مینیمالی دارد و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمالی گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می آید.

اصولا پرده نزدیک به سطح زمین، فضا را شیک تر و زیباتر نشان می دهد. هر کسی دوست دارد، خانه‌ای که در آن زندگی می‌کند، دکوراسیونی زیبا و دیدنی داشته باشد. پرده در چیدمان و زیبایی خانه‌های ایرانی نقش مهم و تأثیرگذاری دارد، این کالای به‌ظاهر ساده، می‌تواند گوشه‌هایی از زیبایی، دل‌فریبی و رنگ را در خانه‌ی شما به نمایش بگذارد و چشم هر بیننده‌ای را خیره نماید. انتخاب کردن رنگ و مدل به سلیقه هر فردی باز می گردد، اما تا حد امکان سعی کنید که از مدل های شلوغ و پر زرق و برق دوری کنید تا همیشه پرده یا بقیه وسایل منزل، برای شما تکراری نشوند. رنگ های نود و پرده هایی که ساده هستند، انتخاب خوبی برای هر نوع دکوراسیون و هر سلیقه ای می باشند. گاهی اوقات باز و بسته کردن پرده هایی که به صورت معمولی هستند به راحتی صورت نمی گیرد زیرا بعضی از آن ها از پارچه های کلفتی ساخته شده اند که باعث می شود جمع و بسته کردن آن ها به راحتی صورت نگیرد.

برای بهره‌مندی از یک تجربه موفق در زمینه خرید و فروش و قیمت پرده طرح دار، ساده یا حریر تنها کافیست از دسته «لوازم خانگی» به سراغ «دکوراسیون داخلی و روشنایی» بروید یا این که عبارت «پرده» را در نوار جستجوی بالای سایت درج کنید. به جرات می‌توان گفت که در دکوراسیون منزل شما، رنگ پرده بسیار بیشتر از سبک آن جلب‌توجه خواهد کرد. گرچه انتخاب رنگ پارچه پرده کاملا سلیقه‌ای است، اما توصیه می‌شود پرده‌ای را خریداری کنید که با رنگ مبلمان، فرش و دیگر وسایل خانه ‌شما هارمونی داشته باشد. علاوه‌بر این سعی کنید بیش از دو رنگ مختلف در پرده‌ موردنظرتان به کار نرفته باشد، تا هماهنگی لازم با بقیه اجزای موجود در خانه حفظ شود. از فعالیت های این مجموعه میتوان به طراحی ، اندازه گیری ، نصب ، تعمیر ، شست شو ، دوخت پرده ، پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، هتل ، لابی ، آمفی تئاتر و دوخت طرح مورد نظر شما اشاره کرد. هم می‌تواند یک کالای خواب و ابزاری برای استراحت و آرمیدن باشد و هم یک کالای دکوراتیو جذاب برای تکمیل کردن مبلمان و دکوراسیون منزل.

  • تجربه گروه دوخت پرده ادریس با طراحی ، دوخت و نصب در کنار سلیقه شما، محل زندگی و کارتان را زیبا، آرام و جذاب می کند.
  • پرده های آشپزخانه اغلب از مدل های والان پرده ، پرده های ساده و حریر و پرده های زبرا یا کرکره ای انتخاب می شوند؛ تا باز و بسته کردن و همچنین شست و شو و حمل آن راحت باشد.
  • گونه جدیدی از پرده ها، پرده های شید هستند که برای ایجاد سایه در فضا استفاده می شوند.

پرده های از جنس ساتن و مخمل ، جزوه پاچه های ضخیم محسوب می شوند و نور آفتاب را به راحتی از خود عبور نمی دهند. پرده های پانچ ، برخلاف پرده های پر چین، پارچه کمتری مصرف می کنند. در اتاق کودک از رنگ و طرح های شاد بهره بجویید تا احساس شاد بودن و آرامش را برای فرزندان خود به ارمغان آورید. اما با توجه به سلیقه فرد، می توان از آن در تمام قسمت های خانه نیز استفاده کرد. پرده شید رومی یا رومن ، یک عایق صدا می باشد که باعث می شود احساس آرامش و راحتی را در خانه یا محل کار داشته باشید. اگر از دردسر های نصب و حمل پرده بیزار هستید، پیشنهاد ما پرده زبرا است.

خیابان مولوی تهران از آن خیابان‌هایی است که تقریبا هر چه بخواهید در آن پیدا می‌شود. بازار پرده‌های رنگارنگ در قیمت‌های مختلف هم در مولوی به راه است. برای یافتن پرده مناسب خانه خود به مراکز خرید مولوی مراجعه کنید و با حوصله طرح‌ها را ببینید و قیمت‌ها را سوال کنید. تجهیزات نصب و تزئین پرده هم در فروشگاه‌های خیابان مولوی به فروش می‌رسد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید، این است که پرده در معرض نور خورشید است پس باید جنسی را انتخاب کنید که به مرور زمان رنگش نمی‌رود و نمی‌پوسد. انتخاب پرده‌هایی با رنگ روشن و درخشان برای پنجره‌هایی که در معرض تابش شدید نور خورشید هستند، انتخاب هوشمندانه‌ای نیست.

خرید حریر دیبا مجموعه دوعددی مدل ۲۲۰ سایز ۱۴۰x280

2000 مدل پرده جذاب و متنوع با بهترین قیمت و کیفیت