بررسی مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی موبونیوز

شاید بتوان گفت که در بسیاری موارد کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی برتر از برندهای دیگر است اما همچنان قیمت پایین‌تری ردمی کا ۵۰ دارند. یکی از نکات جالب در مورد گوشی ردمی K50 اولترا شیائومی، وجود حسگر دمای رنگ محیط است. قیمت ردمی کی 50 اولترا از 3000 یوان (445 دلار / 430 یورو) شروع می‌شود و پیکربندی‌‌های مختلف آن طبق جدول زیر قیمت‌گذاری شده‌اند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی تولید شده و فروش رسمی آن به زودی آغاز خواهد شد. به نظر باتری و سی پی یو و گرافیک بهتر شده البته یکم هم سیستم خنک کننده بهتر شده ولی دوربین و بدنه و طراحی همون k40 هست ‌‌است آیا ارزش داره ۲۰ میلیون تومن نمیدنم . حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است.

  • ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است.
  • شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر خود را به بررسی خود اضافه کنید.
  • پردازنده گرافیکی تراشه‌ی ردمی k50 پرو پلاس نیز Mali-G710 بوده که پردازش سریع آن را قبلاً در مدل‌های دیگر دیده‌ایم.

بررسی مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی موبونیوز نوشته Redmi هم در راستای همین قاب مستطیل شکل پایین قاب پشتی قرار داره. یه سری LED هم توی قاب پشتی قرار گرفته که وقتی تماس یا نوتیفیکیشن جدید دارین، روشن میشن و جلوه جذاب‌تری به گوشی میده. این گوشی از اسپیکر استریو پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بواسطه آن موسیقی و فیلم را با صدایی عالی گوش دهید.

گوشی شیائومی ردمی 11 پرایم یا Xiaomi Redmi 11 prime

این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قدرت گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا را دارد. شایعات می‌گویند که گوشی K50 Pro+ از لرزش‌گیر OIS روی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ اما گوشی K50 Pro که همین دوربین را دارد از لرزش‌گیر برخوردار نیست. علاوه بر کیفیت نمایش، برای گیمرها معیاری به نام رفرش ریت اهمیت ویژه دارد.

گوشی پوکو

به علاوه، سیستم خنک کننده مایع VC کمک حال خوبی برای این ترکیب سخت‌افزاری است. گوشی شیائومی ردمی K50 اولترا یکی از نمونه‌های عالی برند شیائومی است که امسال عرضه شد. این گوشی مشخصات فنی فوق‌العاده خوبی داشته و به دلیل داشتن تراشه اسنپدراگون می‌تواند انقلابی در حوزه تکنولوژی برای گوشی‌هایی هوشمند با قیمت پایین باشد. گوشی قدرتمند ردمی کی ۵۰ اس پرو شیائومی – Redmi K50S Pro با امکاناتی مثل چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است.

تا به حال بارها مشخص شده که MediaTek Dimensity 9000 حداقل از نظر CPU نسبت به Snapdragon 8 Gen 1 برتری دارد. در کل اما به نظر می‌رسد اسنپدراگون 8 نسل 1 هنوز در بالاترین مکان چارت عملکرد AnTuTu در چین قرار دارد، حتی علی رغم کارایی بی نظیر Dimensity 9000 درون Redmi K50 Pro و OPPO Find X5 Pro. Redmi K50 Pro که قوی ترین گوشی معرفی شده است،با نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED 1440p با ریفرش ریت 120 هرتزی عرضه می شود. پوکو F4 GT سه ماه بعد از Redmi K50 Gaming دقیقا با همون ظاهر و تقریبا همون مشخصات فنی برای بازار جهانی معرفی شد. هر دو گوشی تو بخش های مختلف تقریبا عملکرد و رقابت پایاپایی دارن ولی گوشی Poco F4 GT عملکرد پردازشی کمی بهتری داره. شیائومی امروز در روزشلوغ شرکت‌های چینی، ضمن معرفی نماینده تاشو جدید خود، از عضو جدید خانواده ردمی کی 50 با نام ردمی K50 اولترا نیز پرده‌برداری کرد.

این تراشه هم‌اکنون به‌عنوان به‌روزترین و جدیدترین تراشه شناخته می‌شود. Redmi K50 Ultra نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و نرخ نمونه‌برداری لمسی در آن ۴۸۰ هرتز است. با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرتمندترین پردازنده اندروید حال حاضر جهان را دارد.

گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. گوشی شیائومی 12T پرو به عنوان نسخه جهانی Redmi K50 Ultra در پایگاه داده FCC دیده شده و از مهم‌ترین مشخصات فنی آن باخبر شده‌ایم. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را می توان با شارژر 120 واتی شیائومی در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کرد. یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد. آیا شما هم در انتظار ردمی k50 پرو پلاس هستید؟ نظرات خود در مورد این گوشی قدرتمند و گیمینگ را با ما و دوستانتان در 19کالا به اشتراک بگذارید.