دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع مجله خبری بوستر دوربین دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد. دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید. یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند.

بهترین برند های دوربین مداربسته کدام است ؟

بعد از خرید یک دوربین یا پکیج دوربین مداربسته شما قطعا نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید که به صورت تخصصی توسط کارشناسان مربوط انجام می شود. ولی در ادامه توضیحی مختصر از سه مدل نصب دوربین ارائه می دهیم تا با آن کمی آشنا شوید. این تکنولوژی جدید با نام انگلیسی High Definition Composite Video Interface شناخته شده است که نوع جدیدی از دوربین های مداربسته می باشد. در این دوربین ها بدون اینکه نیاز باشد مجددا کابل کشی انجام شود سیستم آنالوگ روی سیستم HD منتقل می شود. کابل کشی در این سیستم منحصر به فرد که در دوربین های داهوا وجود دارد با استفاده از کابل کواکسیال انجام می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z336

با این حال، نقطه ضعف این است که نصب آنها دشوارتر است و از نظر قرارگیری به راحتی نمی توان آنها را جابجا کرد. اینها معمولاً دوربین های مدار بسته سیمی هستند که برای نظارت بر فعالیت های داخل خانه یا محل کار طراحی شده اند. دوربین های سیمی توسط یک کابل کواکسیال یا اترنت به یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال متصل می شوند. دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.

http://binacctv.irالبته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … شفافیت یک فیلم و تصاویری که به عنوان یک داده توسط دوربین ضبط و به دستگاه انتقال داده می شود، یکی از موارد مهمی است که خریداران دوربینِ مداربسته به ان اهمیت می دهند. دوربین، تنها عامل موثر بر کیفیت نیست اما یکی از موارد مهمی است که به صورت مستقیم بر کیفیت یک تصویر، اثر می گذارد. دوربین های مداربسته علاوه بر اینکه به انواع مختلفی تبدیل می شوند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند، به چهار جزء تبدیل می شوند. فراگستر یکی از شرکت های گارانتی هایک ویژن است که برخی فروشندگان هنگام توضیح ممکن است از عبارت قیمت هایک ویژن فراگستر استفاده کنند.

دوربین پشت آینه ای

دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.

  • و ویژگی یکپارچه سازی امکان اتصال با تلفن های هوشمند، تلویزیون ها یا سایر دستگاه های هوشمند مانند الکسا را فراهم می کند.
  • فاصله کانونی در لنز های ثابت مشخص است و بطور مثال دوربین دام با فاصله کانونی 4 میلیمتر زاویه دید بیشتری نسبت به دوربین دام 6 میلیمتر دارد.
  • از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد.
  • خاصیت دوربین های اسپید دام گردشی بودن آن در دو جهت عمودی و افقی میباسد که در جهت افقی 360 درجه و در جهت عمودی بیش از 90 درجه قابل چرخش هستند.