قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | boostercctv

بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند این امکان برای کاربران دوربین مداربسته فراهم شده است که برای انتقال تصویر از طریق تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی مربوطه انتقال تصویر دوربین مدار بسته صورت گیرد. در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. دوربین مداربسته پینهول یا pinholeاین سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد. نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند.

تجهیزات جانبی دوربین AHD,TVI,CVI

سیستم های امنیتی چون دوربین مداربسته در وهله اول می توانند از وقوع فعالیت ها مجرمانه جلوگیری کنند. این نوعتجهیزات حفاظتی و امنیتیاز زمان توسعه در سال 1942 دستخوش تغییرات بسیاری شده است و فیلمبرداری زنده اولین ویژگی دوربین های مدار بسته بود و بعد از آن فناوری ضبط نیز به آن اضافه شد. این نوع سیستم های امنیتی توانسته است حس امنیت و آرامش را به استفاده کنندگان خود بدهد و از برو بسیاری از مشکلات و ناامنی ها جلوگیری کند. این دوربین به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است. دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید محل کار و یا منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید، این دوربین پیشنهاد بسیار خوبی است.

دوربین مدار بسته اسپیددام :

دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400EMP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با… دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین مداربسته داهوا HFW1200SP – دارای سنسور 1/2.7 اینچی Cmos – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای سرعت تصویر برداری 25 تا 30 فریم در…

  • داهوا پارس به عنواننمایندگی داهوادر ایران مناسب ترین قیمت خرید دوربین ها و دستگاه های داهوا را به مشتریان و همکاران گرامی ارائه می دهد.
  • از آنجایی که انسان ها نمی توانند به صورت 24 ساعت یک مکان فیزیکی را پایش نمایند دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند به مراتب کم هزینه تر و در عین حال دارای کارایی بیشتری باشد.
  • دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین تحت شبکه را دارد.
  • در کل این سیستم ها انعطاف پذیری بالاتری دارند و اگر برای خرید محدودیت مالی ندارید، پیشنهاد می شود تا این نوع از دوربین های دام را انتخاب کنید.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است.

در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند. و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد. درباره دوربین های نظارتی و انواع آن در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح دادیم.

http://binacctv.ir

این نوع مجله خبری بوستر دوربینها انواع مختلفی دارند و معمولا در نقاطی استفاده میشود که کاربر میخواهد دوربین مداربسته مشاهده نشود. لازم به ذکر است که بدانید این نوع دوربینها از نظر قانونی در ایران ممنوع میباشد و نصب آن در هر محیط عمومی بدون اعلام و نصب برچسب اطلاع دهنده دوربین مداربسته غیر قانونی است و میتواند پیگرد قانونی داشته باشد. این دوربینها معمولا در سبد کالای برندهای معتبر دنیا جایی ندارد و این نوع دوربینها فقط در کالاهای نونیم یافت میشود.

کاربرد دوربین مداربسته