دوربین وایرلس خرید دوربین مداربسته بی سیم با کمترین قیمت دوربین مارکت | boostercctv

یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است. دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سفید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند. هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است. دوربین‌ مدار بسته بی ‌سیم، نوعی از دوربین‌های امنیتی هستند که سیگنال‌های تصویری و صوتی را از طریق اینترنت به گیرنده‌ها منتقل می‌کنند و برای انتقال تصاویر نیازی به کابل و سیم ندارند. برخی از مدل های دوربین وای فای، برای اتصال به منبع تغذیه به سیم کشی و اتصال به برق احتیاج دارند و اصطلاح دوربین مدار بسته بیسیم، به انتقال تصویر و در برخی موارد صدا، بدون نیاز به کابل و دستگاه ذخیره فایل اشاره دارد. از طرف دیگر، برخی از انواع دوربین بی سیم با باتری کار می کنند و نیازی به اتصال به برق ندارند و این مساله باعث می شود که نحوه عملکرد این دوربین ها به طور کامل بدون نیاز به سیم باشد.

  • باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت.
  • در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است.
  • فروشگاه ها، موزه ها، فرودگاه ها و بسیاری از اماکن بزرگ، اکثرا از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.دوربینِ مداربسته اسپیددام یا گردان، این قابلیت را هم دارد که از طریق اپراتور قابل دسترسی باشد.
  • P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود.
دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. کابل دوربین مداربسته ترکیبی برای دوربین های HD روی کواکس معمولاً در برابر آب و هوا مقاوم است. سیم کواکس ترکیبی RG59U که به صورت قرقره یا رول عرضه می شود در برابر آب و هوا مقاوم است، به این معنی که می تواند در برابر نور UV و آب غیر ادغام مقاومت کند. نوع دوم کابل به نام “کابل ترکیبی آماده” سیم پیش ساخته است که معمولا برای نصب آسان توسط مصرف کنندگان خانگی و مشاغل کوچک استفاده می شود. زوم دیجیتال به کاربر این امکان را می دهد که تصویر را به صورت دیجیتالی بزرگ کند.

http://binacctv.ir

5- جریان برق مورد مجله خبری بوستر دوربین برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد. مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد. در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود.

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200MP

دوربین های دام را می توان در قالب دوربین های آنالوگ یا دیجیتال تهیه کرد. البته دوربین های آنالوگ هم اکنون دیگر تقریبا منسوخ شده و از دوربین های آنالوگ HD استفاده می شود که هزینه پایین و کیفیت بالایی دارند. دوربین های دام در مدل های 2 مگاپیکسل تا نهایتاً 8 مگاپیکسل در دسترس هستند. دوربین‌های تحت شبکه قابلیت ارتباط از طریق شبکه‌های بیسیم را نیز دارند و امنیت آنها در صورت رعایت اصول ایمنی بسیار بالاست. دوربین‌های تحت شبکه مزایای بسیاری دارند اما در کنار این مزیت‌ها برای تهیه این دوربین‌ها باید هزینه بالایی پرداخت شود. همچنین پهنای باند دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

دوربین مدار بسته اسپید دام نسل جدید دوربین مدار بسته دام است که از لحاظ کاربرد امکانات بیشتری دارد. این دوربین مداربسته امکان چرخش در محور افقی و عمودی را نیز دارا می باشد. زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های برجسته آن است که می تواند کیلومتر ها آن طرف را بدون افت کیفیت نمایش دهد. این دوربین مداربسته می تواند در یک ثانیه 360 درجه بچرخد، که این یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است.

دوربین بالت دید در شب رنگی داهوا DAHUA 1239TLMP LED