دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | boostercctv

بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند.

http://binacctv.ir

این دوربین مدار بسته مناسب افرادی است که قیمت دوربین مدار بسته و کیفیت تصویر برایشان مهم است. در آخر دوربین مدار بسته آنالوگ از لحاظ کیفیت تصاویر کیفیت پایین تری دارد؛ که ارزان ترین دوربین مداربسته است. خرید دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت در اولویت اول به میزان جزئیات لازمه شما بستگی دارد. دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت چرخش دارد به طوری که فضای اطراف اتاق را کامل پوشش دهد.

  • این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد.
  • ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند.
  • اگر روی دوربین بدون محافظت در بین عناصر آویزان بماند، به دلیل رطوبت موجود در هوا خورده می شود و دوربین شما را از کار می اندازد.
  • در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است.
  • حتی بهتر از آن، هشدارهای امنیتی می توانند به طور خودکار برای شما ارسال شوند.
  • بنابراین، دوربین‌ مداربسته با وات مورد نیاز بالا (بیشتر از 12 وات) نمی‌توانند از PoE در سیم‌های بیش از 100 متر استفاده کنند، زیرا به دلیل کاهش توان در نتیجه توسعه‌دهنده PoE است.

در غیر این صورت، استفاده مجدد از مجله خبری بوستر دوربین های کواکسی موجود و استفاده از دوربین های امنیتی HD خود را به کواکس توصیه می کنیم. این قابلیت، توجه بسیاری از خریداران دوربین مَداربسته را به خود جلب کرده است. فروشگاه ها، موزه ها، فرودگاه ها و بسیاری از اماکن بزرگ، اکثرا از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.دوربینِ مداربسته اسپیددام یا گردان، این قابلیت را هم دارد که از طریق اپراتور قابل دسترسی باشد. این نکته هم حائز اهمیت است که کیفیت پایین و محدود بودن کارایی های این دوربین ها، از ضعف های دوربین های آنالوگ هستند. البته این را هم باید بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از دوربین های مَداربسته آنالوگ ساخته و وارد بازار شد.

دزدگیر اماکن سایلکس مدل +SG8 سیمکارتی

دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود. جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است. هنگام خرید دوربین مدار بسته بیسیم توجه داشته باشید که رزولیشن حداقل 2 مگاپیکسلی داشته باشد.

شما می توانید با دوربین های مدار بسته در هرجای دنیا کارخانه ، خانه ، فروشگاه و هر کجا را زیر نظر بگیرید . دوربین های مداربسته در اشکال و انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام ویژگی های خاصی را در بر دارند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از اینها را در سایت دیجی ویرا انتخاب و خریداری بفرمایید . شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است.

دوربین IPC-HFW2831TP-AS-S2 داهوا