پایه نگهدارنده دریچه کولری موبایل یسیدو مدل C71 موبوپرشین

همچنین اگر قاب چوبی و یا کانالمان مشکلی داشته باشد، با کارشناسان فروش دریچه کولر در میان می گذاریم. روشی که در بالا نام برده شد بهترین نوع ثبت سفارش در هنگام خرید دریچه کولر می باشد. بعد از مرحله مونتاژ به جهت چربی زدایی و از بین بردن براده های ریز چسبیده به محصول تولیدی، دریچه ها آبکاری شده و داخل کوره قرار داده میشود تا چربی های احتمالی خشک شوند. پس از آبکاری دریچه ها وارد قسمت رنگکاری می شوند و با رنگ پودری الکترواستاتیک سفید رنگ میشوند و مجدد داخل کوره با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار میگیرند تا پخته شوند. دریچه کولر اسلوت خطی در حاشیه ی خود از یک قاب با جنس پروفیل آلومینیوم ساخته میشود. داخل کادر این دریچه نیز از خطوط موازی T شکل تشکیل یافته که این خطوط باعث ریزش هوا بصورت تعدیل شده از دهانه دریچه می شود.

مدیر عامل شرکت تهران دما در سال گذشته انواع مختلفی از دریچه کولرهای پلاستیکی را به کشور عراق صادر نموده است. تولید کنندگان این نوع از دریچه تنظیم هوا از متریال چوب استفاده می نمایند. دریچه های چوبی به دلیل زیبایی چشم نوازشان در محیط های مسکونی مورد استقبال قرار می گیرند.

پایه نگهدارنده دریچه کولری موبایل یسیدو مدل C71 موبوپرشین

مشتریان اغلب علاقه مند به این هستند که دریچه های تنظیم هوای خود را شست و شو دهند، دریچه هوای آبی آلومینیومی این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است. این محصول در مدل های دمپردار و بدون دمپردار در رنگ های متنوعی ساخته می شود. دریچه کولر چوبی درپوش دار نسبت به سایر دریچه ها متمایز می باشد، چرا که در این کالا درپوشی تعبیه شده است.

  • امروزه باتوجه به افزایش تردد در مسیر های رفت و آمد داخل و برون شهری داشتن یک هلدر نگهدارنده قوی گوشی موبایل در داخل خودرو یک امر غیر قابل اجتناب است.
  • شما میتوانید با ست کردن این محصول با کابل میکرو یسیدو CA12 به راحتی گوشی خود را در حین مسیر یابی با سرعت بالا شارژ کنید .
  • در واقع با تغییر مسیر این پرّه ها هوای خروجی از دهانه به راحتی به چپ، راست یا مستقیم و به شکل دلخواه منتقل خواهد شد.
در تولید دریچه کولر دیواری بیشترین تنوع را می توان اعمال کرد. این‌ محصول به صورت گالوانیزه،آلومینیوم و چوبی ساخته می شود. دریچه کولر خطی، دریچه کولر پره شمشیری،دریچه کولر مشبک و دریچه کولر معمولی همه از نوع دریچه ی دیواری می باشند. تمامی این محصولات به صورت بدون دمپر و با دمپر ساخته می شوند. مشتریان هر کدام از این‌ دریچه ها را با در نظر گرفتن معیارهای خود و همچنین فضای اجرایشان انتخاب می‌کنند.

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم یسیدو مدل YESIDO C78 به همراه کابل

لحاظ نکات اصولی و استاندارد در هنگام تولید دریچه کولر موجب بازدهی عالیه این محصول در محیط های مسکونی و صنعتی می شود. دریچه های آبی جدید به راحتی تنظیم می شوند، به طوری که مشتریان می توانند دما و هوای دریچه کولرهای آبی جدید را به جهت های راست و چپ و بالا و پایین هدایت کنند. بدین صورت با انجام این عمل می توان دمای تمامی فضا را به صورت یک دست هماهنگ نمود.

همچنین بسیار مهم است که از متریال و پروفیل های استاندارد و باکیفیت در ساخت محصول استفاده کند. شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان قدیمی و شناخته شده در امر تولید و ارائه انواع دریچه و دمپر هوا در سطح ایران شناخته شده است. علاوه بر دریچه های کولر سقفی متداول، دریچه کولر خطی نیز بسیار پرکاربرد هستند. این دریچه دارای ساختاری با خطوط موازی است که میتواند دارای پره های زاویه دار و دریچه کولر آلومینیومی صفر درجه باشد. دریچه کولر سقفی از جنس آلومینیوم و دارای رنگ الکترواستاتیک سفید می باشد. همچنین این دریچه ها در ابعاد متفاوت تولید می شوند و دارای کیفیت بالایی از نظر ساختار هستند .

قیمت دریچه کولر فانتزی