دوربین دام لیست قیمت انواع دوربین مداربسته دام | boostercctv

هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد. دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید. در این سری محصولات علاوه بر سنسور تصویر ویژه ای که در این دوربین به کار رفته است، LED هایی قرار دارد که در هنگام شب و تاریکی نور مرئی از خود ساطع می کند و باعث روشن شدن محیطی می شود که قرار است دوربین مدار بسته دید در شب رنگی روشن نماید. در محصولات دوربین مداربسته آنالوگ تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر ارسال می شود و این دوربین ها در قدیم بر مبنای تی وی لاین یا خطوط تصویر دسته بندی می شدند. دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند.

با کارپیما

کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. در ابتدای لیست قیمت هایک ویژن دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و بولت قرار گرفته اند. دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر قابل قبولی بوده و بسیار مقرون به صرفه است. از جمله این سوابق می توان به تامین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز برای پروژه های بزرگ، راه اندازی، نصب و اجرای سیستم های حفاظتی و امنیتی در مراکز خرید، فرودگاه، بانک، بیمارستان و …اشاره نمود. هایک سنتر با بیش از 47 نفر کارمند اداری، کارشناسان دپارتمان فروش، فعالان بخش واردات و نمایندگان و مجریان نصب تجهیزات در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات است. از مهمترین آنها شناسایی معبرهایی است که به راحتی افراد میتوانند ورود کنند.

  • پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند.
  • آنها معمولاً با باتری های قابل شارژ کار می کنند و به دلیل فناوری ماشه حرکت هوشمند، مصرف برق بسیار کمی دارند.
  • شرکت هایک ویژن همواره برای شرکای خود ارزش قائل شده و هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است.
  • شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.
  • قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است.

مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود.

http://binacctv.ir

از آنجایی که انسان ها نمی توانند به صورت 24 ساعت یک مکان فیزیکی را پایش نمایند دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند به مراتب کم هزینه تر و در عین حال دارای کارایی بیشتری باشد. اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد . با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل HD-001

لازم به ذکر است که مجله خبری بوستر دوربین های نظارتی دام با توجه به نوع ظاهر و ساختار که دارد کمتر در دسترسی فیزیکی بوده و در مقابل دزدی غیر قابل دسترس تر می باشد. همانطور که در این قسمت توضیح دادیم دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند در نقش های مختلفی ظاهر شود که به بعضی از آن ها اشاره کردیم. چرا که با نصب دزدگیر و یا دوربین در اماکن خود می توانید به راحتی نظارت کافی داشته باشید. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد.

مناسبترین فضا برای نصب دوربین مدار بسته